woensdag 15 december 2010

Wijze woensdag #22



Uit Grey’s Anatomy:
Why do I keep hitting myself with a hammer?
Because it feels so good when I stop.



In mijn kamer,
Woont iemand met een hamer.

Ik denk dat ik –em zelf ben.


Ik weet.
Het zou beter zijn als ik in mijn eigen team kwam.
Meer Geloof zou hebben.
Meer Vertrouwen.


Maar het lijkt wel alsof,
Hoe langer het duurt,

Hoe dunner het lijntje wordt dat mij naar de goede kant trekt.
Naar de kant van Het Rechte Pad.
Naar de kant van Geloof in de Transplant.


Gisteren Broncho.
De Transplantman heeft veel ‘prut’ weggehaald.
Ik dacht; ‘waaa MAN, dit heeft ge-hol-pen!’.
Misschien kan ik dan vannacht eens slapen…

Maar nu zo’n 12 uur later, is het effect alweer weg.


Wanhoop.


Kleine dingen worden grote dingen.
Het perspectief raakt zoek.


Het kleinste ding kan mij doen twijfelen.

Je moet weten,
Elke keer als ik hoor over een gemiste oproep (jup. Gisteren inderdaad),
Breekt het.


En ieder ding erbij,
Het lijkt ineens te veel.

Een broncho is ineens te veel.
Een gemiste oproep is ineens te veel.

Dit breekt mij gewoon.



En ik weet ook.
Morgen kan het allemaal anders zijn.
Eens komt er,
Een oproep die goed is.


A good day ain’t got no rain,
A bad day is when I lie in bed and think of things that might have been.






Lees hier meer over Volger worden voor de ‘I Need A Hero’- actie!

58 opmerkingen:

  1. Pff heftig. Wat zou ik graag willen dat we iets konden doen om het voor jou allemaal dragelijker konden maken. Maar logisch dat dit soort dingen teveel worden. Het is toch eigenlijk te bizar dat dat ooit niet zo was? Dat je het 'erbij hoort'? Ik hoop met heel m'n hart dat dit soort nare dingen heel gauw een ver van je bed show worden!
    Ik duim, hoop en zou nog veel meer doen als het zou helpen.
    Je bent ZO sterk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees met je mee en ik wil je even een hart onder de riem steken, blijf erin geloven: het komt GOED!

    xx,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die foto :S word er stil van . de hele blog van vandaag maakt me stil. wat gun ik je die nieuwe longen. ik blijf elke dag voor je duimen en denk aan je. hoop dat de kerstman een vervroegt kadotje voor je komt brengen (nummer 5&6).
    hou vol.

    liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ps. op dit moment wordt 'sporter van het jaar' uitgereikt. Er worden allemaal sporters op het podium geroepen en ik kan alleen maar denken; dat is er maar 1! Van jou wordt een onmogelijke topsport gevergd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onderweg naar bed nog even op je blog kijken. Net als Marcia wou ik meer kon doen dan alleen je blog lezen, volger worden en kaartjes sturen. Ik wil gewoon die longen voor je en wel nu!
    Ik vind je zo knap en zo'n ontzettende doorzetter! Je breekt en slaat jezelf met die hamer maar toch kom je er steeds weer doorheen. Ik gun je die longen zo! Ik blijf duimen, bidden, hopen, smeken!
    Sterkte. Liefs, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik las dit net en moest aan jou denken... en toen las ik je blog van vandaag....

    Telkens als men denkt
    't gaat niet meer
    Schijnt er een lichtstraal
    keer op keer
    Die de kracht en moed geven
    om verder te leven.

    Zoek die lichtstralen meid! Zoek ze...
    Sterkte vannacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey lieverd,
    don't slip slide away..en je zegt het zelf al weer zo mooi; vandaag lijkt alles te veel te zijn maar morgen kan het allemaal anders zijn. een gemiste oproep is niet niks, eigenlijk wel niks... we gaan voor de ware oproep!!
    En jij weet dat na zo'n breakdown-dag, er morgen weer een build-up dag kan volgen. alle volgers, metselen er een steentje bij, de muur om je heen wordt sterker en sterker, en houden jou op de been...
    wij wachten op morgen..aan de goede kant, op het rechte pad en geloof in de TP!!Veel liefs en een knuffel,
    Ria

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Djuna,

    Net als gisteren, is haast eng, wil naar bed,kijk op de klok en denk wacht nog ff is bijna Miss Piggy-tijd.

    En tuurlijk komt die oproep die wel goed is, een gemiste oproep is geen gemiste kans, dan weet je dat je er dicht bij bent,alleen was dat setje net niet het perfecte setje.
    En jij gaat toch voor de 100% match??Want anders staan we straks voor niets te wachten in die gang al,die 657 dragers tot nu toe.
    En ja ik kijk ook nog steeds diversen keren per dag of die oproep er is...en stiekem wat Gerda gisteren schreef als ik lees, hoor van een ongeval denk ik.....ja heel morbide laat dit niet voor niets zijn, laat hier het juiste setje voor Djuna zijn.

    Meisssssss diep respect hou vol

    Hoop dat je een beetje prettig de nacht doorkomt liefsssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve KANJER,

    Wat zou ik graag iets voor je doen, een beetje lucht,een dag zonder zorgen, maar het zal bij troostende woorden blijven, meer krachten bezit ik niet om je te helpen.
    Hoop dat al de mooie wensen en woorden op jou blog je een beetje kunnen troosten , we willen je graag dragen zoals je PAPSIE zo mooi schreef.
    We dragen je tot de dag dat je met de koffer naar huis vertrekt.

    Lieve meid slaap lekker en hopelijk komt er daad werkelijk iemand die je lucht geeft,en dagen zonder zorgen .
    Liefs Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij komt steeds dichter bij "die goede oproep"
    Je hebt al zoooooveeel overbrugd. Nu vol vertrouwen blijven, geloven in jezelf! Volhouden is de boodschap;
    Je bent een M..R.....T and we love you!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wishfull wednesday...

    Die goede oproep die komt er.
    Je bent nu al zover gekomen.
    Altijd maar dichterbij.
    Je zal het zien.

    Kus,
    Knuffel,

    Steve

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat kun je hier nu op zeggen. Wij hebben makkelijk praten van hou vol enz. , maar jij moet het allemaal live doen, wij doen het vanaf ons plekje achter het scherm. Toch zeg ik hou vol en ga ervoor meid. Drie maal is scheepsrecht is het spreekwoord, dus we gaan ervoor dat de volgende goed zijn. Ik vind je een heel dapper vrouwmens, die ons allen een flinke oppepper kan geven door te zijn wie je bent. Je krijgt het voor elkaar bij zoveel mensen die je persoonlijk en niet persoonlijk kent. Ik blijf hard duimen voor JOUW NR. 5&6.

    Veel liefs Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kut zeg!! De oproep was even zo dichtbij en nu weer verder dan ooit! :( Tenminste zo voelt het. Maar eigenlijk zegt het natuurlijk niks en kunnen ze net zo goed vandaag voor de deur staan! Daar duimen we allemaal voor!
    Hou vol! Ik hoop dat het je ook nog lukt om uit de kleinste dingen hoop te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Djuna,

    Jeetje wat gigantisch kut! Ik heb er gewoon even geen woorden voor! Alleen dan dat ik aan je blijf denken en voor je blijf duimen dat jou nieuwe setje er heeeeel snel aankomt!!

    Dikke knuffel,

    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vanaf de zijlijn kijken de volgers met je mee en roepen allemaal "hou vol, hou vol" !
    Maar meisje wat heb je het zwaar, ik denk dat niemand van ons zich kan voorstellen hoe je je voelt.
    Toch is dit het enige wat we kunnen doen voor je, hopen, duimen, geloven, kaarsjes branden en aanmoedigen.

    Lieve Miss Piggy, hou vol ze zullen echt komen!!
    Dikke knuffel, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Djuna,

    Ik ben net wakker en moest nog even denken aan wat ik voor het slapen gaan had gelezen (jouw blog dus). Daarom wilde ik je nog even een goede dag wensen, ik hoop met wat meer lucht voor jou. Weet je, ik heb nog zo'n goede longfunctie en denk heel vaak; kon ik maar wat procentjes verdelen over anderen die het zo hard nodig hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Bovenste Beste Dappere, Taaie, nu even Minder, maar Het Komt Weer Boven, (Een MissPiggy laat zich Niet Gemakkelijk Aan de Kant Zetten), Djuna

    Nog even wachten hé, met slip slidin'away!!
    Redenen:
    - Je bent nog steeds geen IC-Girl
    - TPman gelooft erin
    - TPteam gelooft erin
    - Je lakt nog steeds je nagels
    - je wilt nog steeds nieuwe nagellak
    - je kleed je in nieuwe T-shirts van Donata
    - je maakt nog steeds ruzie als het je niet bevalt
    - je kunt (gister nog) met humor schrijven
    - je wilt nog steeds een leuke zaalarts die ook MENSEN ziet
    - je hebt lol in je kerstboom (jawel...)
    - je bent een steun voor de ouders van J.
    - je bent blij met post
    - nog blijer als er een leuk pakketje bij zit
    - vrijdags komen MissPerson&MissMorry
    - je wilt vast nog steeds een filmpje kijken met Sissies
    - Je kunt vast Grey's niet missen
    - je muur is nog steeds niet helemaal vol met kaarten
    - je wilt vast die ene lach van de Zonnige Zusters niet missen
    - je wilt vast die toekomstige longen niet missen
    - je wilt vast nog eens kunnen knipogen naar een kastje waar geen spuit op ligt
    - je wilt vast straks weer rennen
    - je wilt vast de zon nog vaak op zien komen, en niet in het EMC
    - je wilt vast met paps, mams en Sissies naar Parijs
    - Of eigenlijk Rome
    - of naar somewhere
    - je vindt vast deze lijst niet compleet...

    Djun, ze kómen, echt. Op tijd, en netjes, zonder bacterien die je niet aankunt, zonder vreemde fratsen.
    En ik weet, je wordt veel te veel op de proef gesteld. Maar wat mrpapsie schreef, we dragen je, duwen je richting 5&6. We houden van je.
    Kuzzz uit Aalten,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. He lieve meis,
    Wat ongelofelijk zwaar weer voor je om te horen van de gemiste oproep! Het is volkomen logisch dat je ook mindere dagen hebt, je krijgt nogal wat voor je kiezen!! Blijf vertrouwen houden (hoe moeilijk het ook is), voor je het weet is de oproep er echt!! Ik denk aan je.
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. pfff een gemiste oproep......
    Ik heb er bijna geen woorden voor...
    Maar lieverd hou vol, wij proberen je te dragen... helaas kunnen we niet meer doen!

    Ik geloof nog steeds in jou,je kracht en het krachtige team rond je!

    Veel liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik volg je nog maar net, en ken je dus nauwelijks, maar leef al volop met je mee. Hoe kan het ook anders... Zet 'm op! Heel veel kracht en sterkte gewenst! Houd moed!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Pff zo moeilijk om de goede woorden te vinden. Ik heb het ook meegemaakt (gemiste oproepen, mensen die eerder dan jou worden opgeroepen enzo) en toch weet ik niet goed wat ik moet zeggen. Het is ook een ongelofelijke opgave wat jij hier aan het doen bent!

    We denken aan je en je kaarsje brandt nog steeds (we stoppen er gewoon steeds een nieuwe in;))

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Piggy,

    Het slaat nergens op als ik zeg 'ik snap je wanhoop'. Nee, ik kan het niet snappen, want ik heb nog nooit in jouw situatie gezeten.
    Wat ik wel kan doen is je verhaal lezen en aan je denken en hopen.
    Kon ik maar meer doen.
    Weet dat hoe zwaar het ook is voor je, je nooit alleen bent. Bekenden en onbekenden steunen je, nu, morgen en alle dagen dat jij het nodig hebt.
    Dikke knuffel voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beste Djuna,

    Toevallig ben ik op jouw blog terecht gekomen en het heeft me gegrepen... laat me niet meer los. Meiske toch wat een gevecht!! Kon ik maar toveren.... Ik hoop zo dat die longen er snel zijn!! Gezond zijn lijkt zo vanzelfsprekend.... maar wat gun ik het jou toch!!
    Volhouden is gemakkelijk gezegd... jij moet het doen... doorvechten en hopen dat het allemaal op tijd komt.
    Terwijl je zo ziek bent, schrijf je prachtig, met veel humor..... complimenten hoor!!
    Nou meis zet um op!! Hier brand een kaarsje voor je.

    Groeten Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat krijg jij het voor je kiezen zeg! Maar het universum kan niet om al die mensen heen die zo graag een paar fantastische longen voor je wensen. Dus hou vol, ze komen er vast aan. En dan heb jij weer lucht. Het is je heel erg gegund!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve lieve Djuna, gewoon een hele dikke virtuele knuffel voor jou!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik denk aan je!

    stina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Djuun,

    Ja wat moet ik zeggen... Kop op? Nee.. want dat doe je al uit jezelf. Sterkte? Dat veranderd het niet en hoor je al te vaak. Dat ik duim? Ook die woorden ken je al.

    Je bent een super sterke meid. En je houd het nu al zolang vol. Een baaldag mag! ;) Want voor niemand is het mogelijk om zonder een baaldag er door te komen!

    Maar morgen weer Keep on Smiling! Want : You can do it!

    En 5 & 6 zijn er hopelijk HEEEL snel!

    Knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Houdt vol meissie....echt...zo komen echt !!!
    Kaarsje brandt....ik denk aan je !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je blijft me verrassen met je uitmuntende muzieksmaak.
    Je blijft me raken met je woorden.
    Je blijft leven. Nog heel lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Sterkte meid. Je bent een doorzetter .
    Een echte kanjer. Mijn duimen draaien nog steeds. Heb al een intentie naar Lourdes weggedaan voor jou.
    Daar worden ook kaarsjes voor je gebrand.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve Djuna,
    Er is zoveel wat we willen zeggen maar zo weinig wat we kunnen doen.
    Probeer vol te houden lieverd en blijf erin geloven.
    Een dikke knuffel voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hey Djuna,
    Hou vol,alles komt goed want ik kan jou ook niet missen hoor.

    X Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve Dunja,
    Hou vol, meid. Het klinkt zo "makkelijk" ,maar wat voer je een strijd en wat heb je die longen verdiend. In één van de reacties kwam de verkiezing van sportman/vrouw ter sprake. Nou, jij bent pas een sportvrouw. Daarbij vallen hun prestaties en opofferingen in het niet. En daar zullen ze het allemaal mee eens zijn. Maar nu die longen graag!
    Ik blijf aan je denken, hopen en kaarsjes branden. Meer kan ik helaas niet doen, maar ook ik sta straks in die lange rij op de gang....
    Een dikke knuffel,
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  34. De kaars die voor Tamara ruim een jaar in de kast gestaan heeft, en heeft gebrand tijdens haar transplantatie en de tijd daarna, haal ik er nu uit voor jou. Hij is nog niet op namelijk. Tamara heeft nu een stel prachtige longen, en ik hoop dat deze kaars een klein beetje mee kan helpen om die langverwachte longen bij jou te brengen.
    Sterkte meissie!
    Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik kom nog even bij je langs wippen, gewoon om te laten weten dat ik aan je denk.

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  36. En zo ben ik plots weer op je weblog beland. Zo maar, even kijken hoe het met je gaat. En hoop ik zo ontzettend dat je snel die nieuwe longen krijgt!! en je weer heel veel verse lucht in mag ademen om weer volop van alles te kunnen genieten, zonder in dit ziekenhuis te liggen.
    Kus
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ook hier iemand die nog even langs komt wippen omdat ik aan je dacht en hoopte op geweldig nieuws hier!
    Wat een prachtige reacties. Het maakt me blij te zien dat er zoveel geweldige mensen zijn. Zoveel mensen die meeleven, steun betuigen, duimen, kaarsjes branden, bidden en hopen. En die ook nog eens de reacties van de rest lezen en dat vaak weer meenemen in hun reactie. Echt prachtig dat er nog zoveel mooie, goede mensen bestaan! Ik hoop dat je er enigszins door gesteund weet al zouden we (ik denk dat ik wel van we kan spreken) zoveel meer willen doen!
    Bedankt dat jij dit alles met ons deelt!!
    Ik duim weer verder!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Djuna,
    Jij bent zo stoer (en om sterk & stoer te blijven moet je af en toe even mogen instorten).
    Maar ik ben helemaal niet stoer: ik ben zelfs zo'n schijtert dat ik je weblog bijna niet meer durf te openen omdat ik bang ben te lezen: is het IC, is het OK,is het eigen kamer?
    En dan lees ik vanochtend de woorden 'gemiste oproep' en dan roep ik keihard dat ene woord met een U in het midden. Dan gooi ik je weblog weer dicht en reageer niet.
    In de hoop dat het dan niet waar is of zo?
    Omdat ik niet weet wat ik moet zeggen?
    Omdat ik zo graag wil dat het weer goed komt?
    Omdat ik me echt niet kan indenken hoe het is om zo te moeten leven?
    Waarschijnlijk is het van alles een beetje. Maar echt stoer is het niet van me, vind ik zelf.

    Djuna, ik denk aan je
    virtuele knuffel,
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Jouw strijd kan niet onbeloond blijven!!!!

    Liefs Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik kan me voorstellen dat je soms zo moe bent, dat je er soms zo klaar mee bent. Iedere strijd om lucht, ieder hapje naar adem..., poeh wat wordt je aangedaan! Ik hoop alleen van harte dat vooral ook je positieve insteek blijft winnen. Ooit zullen ze komen djuna, nummer vijf en zes. We zouden je het liefst met zijn allen per direct die longen geven. Je kent me niet, ik lees jou en ik lees vooral dat zo ontzettend veel mensen met je meeleven. Dat geeft je nog geen vijf en zes, maar hopelijk wel wat steun! Ook ik blijf meerdere keren per dag kijken met de hoop op het goede nieuws: dat iemand andes op jouw blog schrijft om ons allen te laten weten dat er op dat moment een heel krachtig persoon weer nieuwe longen en een nieuwe start mag krijgen. Zet m op!

    Lieve groet, jaimie.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Zucht, jij geeft zoveel kracht en toch voel ik me nu zo hopeloos moedeloos.
    Denk aan je,
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Djuna,

    FF geen tekst vandaag. Sluit me bij Tamara aan.

    Probeer het vol te houden, kanjer. Morgen, vannacht ik hoop het echt.

    Dikke knuffel, Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Beste Djuna,

    Gewoon even een berichtje om je te laten weten dat ik aan je denk.
    Ik hoop zo, net als iedereen die jou bewondert en dat zijn er heel erg veel, dat je het volhoudt.
    Dikke knuffel,
    Astrid van Heeringen

    BeantwoordenVerwijderen
  44. OOk ik blijf duimen draaien en hoop dat 5 en 6 zich snel aandienen!

    En verder woorden te weinig om te zeggen hoe hard ik t je gun!

    Rosan

    BeantwoordenVerwijderen
  45. lieve dappere Djuna,
    verschrikkelijk om te lezen hoe je in de put zit, en wij niets kunnen doen.
    Heel erg fijn dat je alles met ons wilt delen, dan kunnen we alle positiviteit naar je tot sturen.
    We blijven erin geloven dat nummer 5 en 6 heel erg snel bij je zullen zijn!
    Twee prachtige longen voor een prachtig persoon, want dat Djuna ben jij!
    Hou alsjeblieft vol je bent zo verschrikkelijk dichtbij!
    Heel veel liefs van ons allemaal, Cobi.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Per toeval kwam ik op je blog terecht.
    Jeetje, wat heb jij een indruk bij me achtergelaten. Wat ben jij een dappere vrouw.
    Jouw nr. 5 en 6 die komen!! daar ben ik van overtuigd. Jij hebt zo'n groot talent om te schrijven. Op zo'n indrukwekkende en humorvolle manier.Nederland wordt straks een heel groot schrijfster rijker.
    Ik heb diep respect voor je. Ik ga een kaarsje voor je branden. Dappere Djuna, probeer vol te houden! nr. 5 & 6 gaan komen!! HET MOET

    Liefs,
    Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat ben jij toch een sterke meid zeg ! Zowel psychisch als lichamelijk ! Wie zou dit kunnen doorstaan ? Waarom moet het nou zo lang duren he. Is er nou echt nergens een geschikt setje voor je ? Zo bijzonder ben je toch ook weer niet, klinkt raar als ik het zo zeg, maar je snapt me toch wel hoop ik ;-)? Nou kom op met die longen, er lopen wat mensen op deze aarde rond die ik best een koppie kleiner zou willen maken. Owww, wat zeg ik nou toch !!! Maar ik GUN JOU ZE ZO !!!!! Liefs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  48. hai meis,
    geen top zonder dal,..
    we denken allemaal aan je,
    dus zet m morgen gewoon weer op.. sippen moet voor een dag ook kunnen
    (ik bedoel maar; doe mij een bloedgas en een bronchoscopie aan en ik sip minstens 2 weken, jij bikkel!)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Kan het ALSJEBLIEFT eens over wezen! Kunnen die longen nu eens eindelijke komen! Ik help het zoooooo hopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Goeieavond Djuna, Soms is er zoveel wat we voelen maar zo weinig wat we kunnen zeggen.
    Het is moeilijk woorden te vinden die troost
    kunnen geven , woorden zijn nu slechts een teken
    van medeleven...
    Veel warmte en kracht wil ik je sturen in deze
    moeilijke tijd!
    699 volgers Djuna, we gaan door hoor en dragen je
    mee naar nr. 5 en 6!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Beste Djuna,
    Tot nu toe was ik stille meelezer. Tot nu toe, want na zo'n blogje kan ik niet meer stil blijven. Dagelijks kom ik even bij je "kijken" en voel me haast een beetje schuldig als ik je web-log weer verlaat. Door één kruisje aan te klikken verwijder ik me nl. weer uit dat kamertje met katja snoepjes, roze dekentjes, nagellakjes, en last but not least een jonge dame die zeeeer dringend nieuwe longen nodig heeft. En mèn wat gun ik je die. Ik ken je wel niet persoonlijk maar ik gun je echt de aller-aller-aller-allerbeste en mooiste longen die er maar bestaan!!!
    En tot die tijd, beste Djuna, hoop ik dat je 't vol kunt houden!! Ik vind je zo verschrikkelijk dapper. Zelden "ontmoette" ik iemand waar ik zoveel respect voor heb als voor jou. Je hebt al zoveel doorstaan,kom op! Hopelijk nog heel eventjes...

    Heel veel sterkte!
    Liefs,
    Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Meid...geen woorden voor jou! Jij altijd weer voor ons. Ben er stil van.
    Hou vol je bent zoooo dichtbij! Nog meer kaarsjes branden voor jou en nog harder zal ik duimen voor JOU!!

    Dikke knuffel,

    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik volg je ook nog maar net Djuna, en ik word er stil van, weet niet goed wat zeggen, alleen.. hou vol meid.
    Dikke knuffel - Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  54. sodejuus Djun, 55 en meer reacties, kost gewoonweg tijd om helemaal naar beneden te scrollen en nog een kleine reactie neer te schrijven. Wat een dag...hopelijk was er aan het eind van de dag weer een sprankeltje licht..
    en is het morgen weer anders..staying wishfull thinking. Doe ik met jou, samen met ALLE anderen!!
    xx , wens je een kalme nacht...
    liefs,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  55. met tranen in me ogen je blog gelezen, hoop snel goed nieuws te horen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. ik lees je blog laat op de avond en ik tref je aan met je handen in het haar.
    O,nou ,je gaat al bijna weer een nieuwe blog schrijven ,ik hoop dat je van jezelf ook je hoofd mag laten hangen, echt.Ook zo ben je in the team,ik heb vertrouwen dat er dan zo weer een andere beweging kan komen.
    lieverd, ik denk aan je en stuur je zachte energie, zo een van als je de duinen op bent gezwoegd en dan eerst een stukje zee ziet en dan meer en dan de zee ziet liggen en je er stil van bent.................
    liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hallo Djuna,
    vandaag lees ik voor het eerst jouw blog, ik ken je niet persoonlijk maar je weet wel te raken! Hou, hou vol. Ik hoop dat je toch wat kan slapen. Wat knap dat je zoveel mensen aan je weet te binden vanuit je kamertje. Dat is een kunst en ook een gunst. Ik gun je dat je de krachten en de liefde kan voelen die al die mensen je kant uit sturen. Ik geloof wel in die krachten, heb zelf een half jaar naast mijn cf-babymeisje op de IC gezeten, ze is er goed uit gekomen. Hou, hou vol. Heleen.

    BeantwoordenVerwijderen