woensdag 29 december 2010

Wijze woensdag #??

Holaaaa daar!
Dit wordt saai zo hoor hahaha, je bent gewaarschuwd...

Met alles gaat het eigenlijk helemaal prima, de drains morgen er morgen uit en dan ben ik van plan een salto uit mijn bedje te maken.

Verder is er hier de Beruchte 10e- Dag- Dip een feit geweest, met magen die niet weer weten hoe het moet, (waahahaaha de belófte van het soepje was toch beter dan hetgeen zelf LOL)
De darmpjes wat van slagjes...

Die kleine dingen eigenlijk, waarvoor ik een maand geleden een moord voor zou hebben gedaan.


We lezen ook de blog van Kyara (longtransplantatie.nl) en wat moet het moeilijk zijn voor haar en haar familie.
En het zijn echt geen loze woorden als ik zeg: YOU CAN DO THIS GIRL!
We hopen allemaal op een spoedig hersstel en dat haar leven weer van start mag gaan.

35 opmerkingen:

  1. Haha, doe jij nou maar rustig aan met je salto.
    Wel lekker dat die drains er uit mogen, dan wordt je iets mobieler.
    Ach en je darmen...je moet het andersom zien, ze worden gewoon een beetje over enthousiast van een beetje vezeltjes.

    Slaap lekker,
    groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed te zien dat het zo perfect gaat ! Vanwege een kleine week vakantie heb ik je berichten niet kunnen volgen. Het eerste wat ik gedaan heb toen ik thuis was is toch maar eens je blog openen.
    Wat onwijs goed !! Ik was blij al de positieve berichten te lezen.

    Een warme groet uit Aruba,
    Remco.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Take a deep breath when you need it.

    En zat ik net het bloq van Kyara te lezen en dan begin jij er ook over.
    Ik laat mijn kaarsjes vandaag voor haar branden .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een stapje verder Djuna, maar die salto zou ik toch ook nog niet doen :)
    En die kronkelende darmpjes , die komen wel terug tot rust.
    Slaap lekker meid,
    Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe maar lekker rustig aan:) Komt goed bij jou!!! Maag heeft ff een idee nodig hoe ie het aan gaat pakken, maar dan lukt het!!

    xxxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey lieve Miss Piggy,

    doe geen moord...ook geen salto zou ik zeggen..
    is er ook een maag die het wel een beetje doet, je hebt het over magen, je was toch een varkentje en geen koe toch???
    Alle gekheid op een stokje... ik weet nog van de vorige keer, ja inderdaad geen pretje, en je wilt zo graag... maar we weten...het komt vast goed! Er is al zoveel verteerd, ze pakken, maag en darmen, het vast, nadat je ze goed en lief toegesproken hebt, ze voorziet van dat wat ze nodig hebben, in liefde, die gaat ook door de maag... na verloop van een beetje meer tijd misschien, wel weer op en doen ze dat waarvoor ze ooit gemaakt zijn. ( met een beetje hulp en aanpassingen weliswaar in jouw geval).

    Misschien moeten ze ook wennen aan de nieuwe situatie, veeeeeeeeel meeeeeeeer ZUURSTOF....

    Lieve schat, ik wens je een kalme nacht, laat maar waaien die winden...

    Jij slaapt vast al.. ik ga nu ook..

    liefs,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. rustig aan doen he.
    maar tegen de tijd dat er wel een salto gemaakt gaat worden moet er wel een filmpje van gemaakt worden he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee Djuun,
    Een salto met de drains er nog in scheelt de artsen een hoop werk, dan zijn ze er zo uit ;-)
    Balen dat je maag en darmen van slag zijn, moeten ze wennen aan de grote hoeveelheid eten van nu? ;-)
    T gaat helemaal goed komen want aan jouw doorzettingsvermogen zal het absoluut niet liggen!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hmm, van die salto dan wel graag een foto/filmpje... en ga maar fijn door met deze eentonige berichten, des te sneller ga je lekker naar huis. Fijne donderdag vast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt niet saai!!!!
    als je nu al zin hebt om een salto te maken, dat is juist flitsend nieuws!
    Maar doe nog maar even niet en knap eerst maar op!
    Die salto houden we gewoon tegoed van je, ok?
    Wat ga je goed!! liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Saai??? Hartstikke spannend juist. Ik lees je blog alleen maar en ken je als een ziekenhuisbedbewoonster. Maar daar komt nu verandering in, ik ben benieuwd! :D
    Keep up the mighty good work, lassie!

    Groet,
    Nande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Miss Piggy,

    Take it easy, take a sisi. Alhoewel vinden je darmpjes vast niet goed.
    Serieus, de komende dagen saai en rustige berichten. Vol winden, geluidjes down under en kleine stapjes naast het bed.

    Liefs, Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey KANJER vorige week onder de vrachtwagen,mu een salto willen maken .
    Noem dat saai, ik bewonder je , maar snap dat het jou niet snel genoeg kan gaan.
    Wens je een fijne nacht.
    Liefs Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha djuuuun.. gedraag je :P
    Geen salto he! De bedoeling was snel naar huis, niet al je botten breken :P

    Hopelijk zet de stijgende lijn zich snel voort!

    Knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Miss Piggy,
    Je gaat leker snel hé.
    Als je een beetje opschiet kan je nog met de elfstedentocht meedoen.
    Komt ook vast van de doping.
    Liefs, ik denk aan je, Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Doe maar rustig aan. Alles op zijn tijd.
    Stap voor stap. Kijk eens wat je de afgelopen dagen al bereikt heb. Dat is toch geweldig.
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen MissPiggy,

    Salto maar lekker rond - als 't lijf 't toelaat en de Zonnige Zusters 't wel OK vinden. Misschien nog een dagje oid wachten, maar je circusact zal je Donor met een glimlach bekijken. 't Móet wel een hele lieve Donor zijn!

    En nu een weerspiegeling uit de Buitenwereld van 29 December

    Daar waar sneeuw aarzelt,
    Wit blijven of water worden
    Daar, op de richel (yes),
    ver boven het landschap
    Daar lijkt het wachten eindeloos
    Tot de natuur haar aanbod doet
    En de sneeuw haar richel kan verlaten
    Nog niet wetend waarheen

    Kuzz, fijne dag,
    Jo
    PS, onder mijn naam.... een stukje van die o zo mooie wereld

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Djuna

    en al je salto gemaakt? :-)
    Heerlijk je 'saaie' verhalen. Hopelijk komen er nog vele meer!! Geniet van je draadloos zijn.

    lieve groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bijzonder om te lezen dat jij de dingen herkend van je vorige transplantatie.
    Buitengewoon hoe goed het met je gaat.
    En wat heeft Kyara het dan zwaar.

    Tja, we weten dat de ingreep voor iedereen weer anders uitpakt.

    Ik hoop dat je vandaag een dolle donderdag hebt.
    Juist omdat de drains eruit gaan.
    Die salto zou ik nog maar even achterwege laten.

    En wie weet, 31 december een oliebol????
    Champagne lijkt me geen aanrader.

    Meid, maak er weer een mooie dag van.

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha hier nog een fan van je "saaie verhalen" hihi..
    salto mag je maken maar ik zou eerst nog ff trainen met s...

    Ook hier in gedachten bij Kyara en haar fam.

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Toch een beetje te enthousiast geweest met je cup-a-soup-momentje dus. Jammer, maar komt wel weer! Die salto laat je ook nog maar even uit je hoofd, maar wel heel erg fijn dat de drains er vandaag uit mogen. Enne: niks saai! Hartstikke fijn om te lezen dat jouw leven (lekker saai ;-)) doorgaat, want daar ging het om!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, maar ik kijk juist uit naar saaaaie berichten die gewoontjes zijn.. alles beter als overrijdende vrachtwagens, hmm..?! Dus laat die salto nog maar even wachten, eerst moeten de organen bekomen zijn van al dat gegraai en gedoe ;-)

    Adem in
    Adem uit
    Adem in
    Op naar het leven buiten de muren!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. lieve Djuna,
    Al ben ik weinig in jouw beeld, wel veel in dat van je tante Ilse en via haar volgen wij op de voet hoe het jou vergaat. We bewonderen jou en je familie mateloos, iedereen kan zich bedenken dat jullie je over heel andere dingen druk maken dan de gemiddelde Nederlander. Voor velen van hen heb jij de functie van het relativeren van ongemak wat nauwelijks ergens over gaat.
    Niet bepaald een rol waar een mens op zit te wachten of bewust voor kiest maar zo werkt dat nu eenmaal in dit vaak onbegrijpelijke leven.
    En zo zullen er ongetwijfeld ontelbare zielen -zonder dat jij het concreet weet of merkt- met jou verbonden zijn en hoopvolle gedachten jouw kant uitzenden. Dat is dan wel weer mooi hè?
    Dus weet je ook een beetje 'opgetild' in
    Tiel (of all places;0) door 3 andere meiden van jullie leeftijd (Merel Maartje en Lon) en hun pa en ma! Ik hoop dat je het aantal bloggers haalt dat je nodig hebt, maar vooral natuurlijk dat je in deze stijgende lijn blijft opknappen en herstellen! Veel liefs van Anneke ook voor de rest van de familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. goed nieuwsis nooit saai, alleen maar mooi, zoals een spannend verhaal!
    zulke berichtjes wil ik wel meer lezen. lieve groet en tot...riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Djuna,
    Mooi lekker die drains eruit,dan kan je meer gaan bewegen en dan komen die darmen vanzelf weer op gang dat was bij mij tenminste wel.En doe maar rustig aan met die salto's anders willen ze je nog bij het circus!

    X Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Djuna,

    Oke een salto mag, als je maar wel weer netjes op je ben terrecht komt en niet ernaast ;-).

    Maar wat fijn dat de drains eruit mogen.
    Heb je nog veel pijn?

    X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Djuna
    alles komt goed en een dipje mag. maar nu weer lekker vooruit. Alles komt goed. Je moet ook niet zo snel weer alles willen. Alhoewel ik het wel begrijp. Die drains straks weg. dan weer voorzichtig aan doen.
    Je redt het wel.
    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik hou saaie verhalen hoor :) zeker als ze van
    jou komen! dan zijn ze zelfs niet saai :)
    Doe zo verder hoor, maar laat die salto nog maar
    even zo....dat komt wel....
    fijn dat de drains eruit mogen, geeft je weer
    wat meer bewegingsruimte....
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Helemaal niet saai, lekker rustig aan, draintjes eruit, heerlijk toch!!
    Heb je een beetje mooi uitzicht om morgen het vuurwerk te zien?
    Veel liefs,

    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Op deze manier kan het mij niet saai genoeg zijn ;-)) Fijn dat de drains er uit gaan/zijn. Pas je wel op met die salto!!! het landen schijnt het moeilijkst te zijn.

    Ik denk ook aan Kyara en ander mensen die het nu zo moeilijk hebben. Ik hoop dat ze snel net als jij over een salto zullen kunnen dromen.

    Lieve groet en een fijne draadlozedag toegewenst, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  31. drainloze donderdag??? wat is het weer fijn Miss Piggy om alle reacties weer te lezen op jouw "supersaaie", maar vooral ook zo superleuke blog. Je blog is voor mij, in deze tijd, heerlijk opbeurend en "verfrissend" ,lieverd, voor jou en de jouwen een fijne dag gewenst, en je krijgt VIPs op bezoek toch vandaag?
    Geniet ervan.

    Liefs,
    Ria ( Valthe)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Djuna!!

    KANJER die je bent!! Maar pas idd maar op met die salto..
    Wie had dit weken geleden durven dromen! Je ziet er ook zo goed uit!
    Ga zo door meid!!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zoals Deniesss al zei: doe die salto dan maar IN je bed en niet er uit :-)
    Scary GIRRLL!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ikke weer sie, kom altijd weer kijken naar je
    nieuwe volgers :)
    We gaan er komen hé aan die 1000 !! zeker weten...
    jipiee....
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  35. 29 nog maar te gaan!
    ennuh, graag even een foto van die salto. bel ik de linda alvast :-)

    BeantwoordenVerwijderen