zaterdag 11 december 2010

Zo, die staat als een huis- zaterdag

Hoooooogste tijd was het, om het kamertje hier, om te toveren in een Amerikaans huis.
Tijdens kerst.
Een Amerikaans huis tijdens kerst.
Of een Chinees restaurant of...


Yeeeeeyyy!!!


Tadaaaaa de nep-boom!


De Djuna- boom... (wat vind je van mijn 'oorbellen'?)


MissMorrie en MissPerson werken hard...


MAAR DAN HEB JE OOK WAT HÈ!


De Piek!


Euh, ja, een vredesduif?


Waahahaha en toen....


Sneuvelde er een kerstbal.


Maar zolang het kerstballen zijn die sneuvelen en geen Longen... Príma!





Welkom nieuwe Volgers!

Lees hier alles over de 'I Need A Hero'- actie!

WOOOHAAAAA niet te geloven, maar we zijn al bijna bij de 500!!! THE BEST, I LOVE YOU ALL!

@Donata: WAAAA SUPER DAT CADEAU! Het is aangekomen hoor! Morgen 'n foto!

47 opmerkingen:

  1. MissPerson & MissMorrie11-12-10 00:38

    Hey hey!

    We vonden het weer een geweldige avond! Hopelijk staat de kerstboom inderdaad als een huis en heb je er vannacht geen 'last' van! Geniet van je hoerenkastlampjes! En we zijn benieuwd wat de mensen van de overkant van je versieringen zullen denken! Bereid je de transplantman ook vast voor op de Amerikaanse shock? :P Misschien kun je trouwens nog een (opblaasbaar) rendier regelen voor in de sluis? Dat maakt 't feest compleet! ;)

    Liefs, MissPerson en MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAAAAAAAAAAAAAAAAAA een OPBLAASBAAR RENDIER!
    Dat zou het idd he-le-maal afmaken he!
    Of sneeuw dat naar beneden valt als je de deur opent...

    Loveloveloveloveyou!
    xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dear MP,

    Ziet er best 'gezellig' uit. Kerstboompje toch een beetje aan de sobere kant :-)
    Morgen gaan we hier ook een boompje opzetten. Lotta en Lars in aanslag voor de versiering.

    Een zoen en een zachte nacht,

    Steve & Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Looking Good Looking Good! Meiden mooi werk, om jaloers op te worden. Ik vind dat je de amerikaanse traditie moet volhouden (de lampjes gewoon het hele jaar aan de dakgoot laten hangen omdat het teveel werk is om op te ruimen)

    Vandaag op het werk onze verschrikkelijk mooie kerstboom ook tevoorschijn getrokken, hij is wel 40 cm hoog. En als piek een ijskrabber, ach ja we blijven een bedrijf werkzaam in de autohandel ;)
    Morgen voor mezelf maar eens een echte halen.

    Goed weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn we op het juiste adres?????????
    Super gezellige kamer, prachtige boom, zachte (?) verlichting, aangepaste muziek en een onafschijdelijk trio: het plaatje is perfect!!
    Gefeliciteerd producer, regisseur, scriptgirl, decorontwerper, fotograaf, Dj, assistenten & Co...
    Samengevat: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW !
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gezellig uit!!!! Dat rendier en die sneeuw klinken ook goed! Zal de volgende keer op mn hoede zijn als ik de sluisdeur open haha.
    Die Djuna-boom lijkt me trouwens wel geschikt voor in mijn kamer, lijkt je dat wat? ;-)
    Was weer gezellig vanmiddag. Veel plezier morgen met MissSiss.
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahaa Jroen!
    Wel 40cm!!! En een ijskrabber als piek... Waaaaa ik zou dat echt willen ziennn!!!

    Jij ook n goed weekend!

    @Steve: Het is denk ik wel een boompje naar het hartje van oma hè...
    Maar idd, daar is -ie nog wat sober voor... Waahahaha!
    Dikke kus aan de familie!

    Hahahaa oma! Ik was dus net aan het schrijven aan Steve dat jij de boom waarschijnlijk wel wat 'kaal' vindt hè... Of opa althans hahaha!
    x tot zondag yeeey!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Over de hoogte en zogenaamde soberheid of kaalte:
    't is de max ! juist gepast en zeer gezellig.
    Zien er naar uit op zondag !
    love you
    opa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat is die mooi geworden :P. leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey lieve Djuna,
    weliswaar heeeeel laat, maar toch nog even kijken op je weblog...wij vierden een feessie, maar jullie ook!! Mooi trio weer! Mooie plaatjes met HET LICHT in het vooruitzicht... da's het feest van kerst toch?
    wat het ook zijn, snackbarlicht, hoerekastlicht, het past overal, licht. de boom is ook licht, laat je niet afleiden door allerlei overbodige versierselen, licht..lucht... daar gaan we voor , ookde komende dagen lieverd.
    Wat een genot om jullie zo samen te zien "klussen".
    Heel veel liefs en een "rustige" nacht gewenst...
    zoennn..

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Djun, je blog was wel een beetje laat hoor haha!! Vanaf buiten lijkt het wel een kermis bij jou :D Maar jouw kamer is zeker de gezelligste in ziekenhuisland!!
    Zit me nu dus duidelijk ff te vervelen :D

    xxx liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Djun,

    Ziet er fantastisch uit! Sprookjesland. Heb nooit (meer) een kerstboom, maar voor zo eentje zou ik bijna door de knieën gaan. Good job meiden! Geniet ervan met rustig slapen.

    Kuzzz, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Djuna wat een mooie kerstboom heb jij en wat schattig
    veeeeeeeeeel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    van Lotta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Djuna

    het is omdat je in Rotterdam ligt anders was ik je boompje even wezen, in het echie, komen bekijken :-) Het ziet er super gezellig uit in je kamertje. Geniet van de gezelligheid

    lieve groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Djuna,

    Ik heb gisteren je blog doorgekregen van iemand en meteen in één ruk je verhaal vanaf de eerste post gelezen. Meid, wat ben jij een KANJER!!
    Ik ga je volgen en heb ook een oproep op mijn eigen blogs gezet in de hoop dat je nog véééél maar volgers gaat krijgen.
    Ik wens je heel veel plezier van je geweldige kerstkamer en je gaat me nog vaker horen!

    Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat is het weer fantastisch gedaan door je vriendinnen!
    Het ziet er heel feeeeeeeeriek (met hoeveel eeee's schrijf je dat alweer?) uit
    Geniet ervan, maar dat zal wel lukken...zoals jij
    altijd zo optimistisch bent !!!!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goodmorning!
    Kom viaviaviavia aanzetten en ben natuurlijk meteen volger geworden.(goeie actie!) Als je plots in je 'stats' een lezer uit HongKong tegen komt : that's me :-)
    Heb wat rondgelezen op je blog: je schrijft goed en leuk en eerlijk.

    Ik wens je goeds, en sterkte, en nieuwe longen!
    Ik zal ook de link naar je oproep om 'hero's' op mijn blog zetten. Enne...facebook, hyves? Vind je dat goed?

    Merry Xmas alvast in je Xmasroom, en groetjes, liefs en petje af uit HongKong.
    Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Morning!
    WAAA Alma! Thanks!

    @Mickey: Yeeeyyyyy alle reclame is natuurlijk welkom!
    Maar waauw, uit HongKong... Cool! Hahaha!!!

    @Lieve Lotta: gaan jullie ook een boom opzetten? Maak er maar wat moois van, dat kan jij wel!

    @Liselot: Waahahahaa ja hij was laaaat he! Hoe komt dat toch, vraag ik me af...
    Slaap lekker (naja je slaapt hopelijk al inmiddels)!

    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh en Pauline: Krijgt de Djuna-boom dan ook een eigen plekje in 1 van de 6 kamers?
    Ha! Ik vind het goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jeeeeeej een kerstboom!
    Jeeeeeej veel foto's!
    Jeeeeeej KERSTMUZIEK!!
    Jeeeeeej nog maar 30 volgers te gaan!
    Wat een goede dag!!!
    En als de volgende die vanaf nu je kamer binnenkomt nu het goede nieuws komt brengen over 5 & 6 (ipv. iets over je kerstboom te zeggen want waarschijnlijk is dat tot nu toe het nieuws van de dag ;)) dan kan het helemaal niet meer stuk!
    Ik geloof erin! Hoop erop! En duim ervoor!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Done!! (Blog, hyves, facebook)
    Succes en heb een goed dagje. Hier begint het inmiddels al te schemeren, zo zaterdag in de namiddag...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha meid,
    Je ziet bijna niet meer dat t een ziekenhuiskamertje is :) Dat is natuurlijk ook de bedoeling, maar daar slagen jullie goed in met z'n allen!!
    Hopelijk nog voor Kerst nieuwe longen en dan met Kerst alweer terug van de IC op je eigen kerst-kamertje!!
    Liefs
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De boom is supermooi geworden, gezellig hoor!!
    Ik ga'm vandaag ook maar eens "opzetten". Klein kunstboompie hoor, maar vol met ballen enzo.
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ook ik kom via via op je Blog en ga je zeker volgen!!
    Vind het super zoals je schrijft.

    Ik zal ook op mijn blog een link naar jouw blog zetten en op de fora waar ik kom.

    Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik kom ook op je blog kijken hoor! via via en natuurlijk ben ik ook gelijk je volger geworden!
    Meid jij weet van wanten hoor! nog maar een paar en je hebt de 500 gehaald.
    Succes!!!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. YEEEEEYY Jannie! Zeker een goede dag!
    Ik wens jou er ook zo-een! Jij al kerstboom- opzet- plannen?

    Waaaa Jorine, helemaal mijn idee hahaha!

    @Ydnas: YEEY! Ik zeg: hoe meer ballen hoe beter! LOL!

    Thanks Wiesje! Leuk! Ik zag -em al staan op je blog!

    @Kom Achterom: OOHHH WAAUW, ik ging net even kijken op jouw site... MEN. HOE MOOI! Waaaa ik heb mijn besteding voor het komende uur gevonden hoor hahaha!

    x!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik word er helemaal vrolijk van. Van zoveel enthousiasme :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hier had ik gisteren een kleine meid in tranen omdat ze een kerstbal liet vallen.... en ik kan nu laten zien dat dat overal gebeurt haha hopelijk bij jullie geen tranen!

    Het ziet er geweldig uit, dat je niet slaapt heeft wss nu een andere reden haha of doe je de lampjes snachts wel uit?

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hi girl, zo te zien ben ik nummer 475, dus die 500 ga je zooooooo halen. De tamtam doet zijn werk.
    Bij jou is het wel super gezellig!
    Je bent echt een hele leukerd!!!

    Hermine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nice, nice!!!!
    Lieve vriendinnetjes heb je! En natuurlijk een schonne ;) kerstboom!

    liefs lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hai,ik ga je ook helpen aan de 500 hoor. Maandag zit ik weer op mijn eigen pc en kan ik een blogje plaatsen! ben je al aan het volgen via allerlei dames die ik hierboven zie staan, Alma enzo. De woonbloggers zijn echt superlief dus je zit volgens mij zo aan de 500! Superactie en jij bent een megainspiratie! Ik dacht eerst dat Oprah Winfrey dat zou moeten zijn,duuh, haha, maar nu heb ik je gevonden!!!hihi. Geniet maar van je mooie boom, ik ga er ook snel een opzetten, eerst nog effe de chaos in mijn huis opruimen na twee dagen klussen...en hoerenlampjes, mmmmm, wie weet
    Tot snel, Karin en een dikke knuffel van mijn poedel Juultje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goeiemorgen Djuna!Het is je weer gelukt.... de dames hebben weer prima werk afgeleverd, waarschijnlijk met ,enige aanwijzingen, van jou!!!!!Het ziet er in ieder geval weer super gezellig uit! Fijn weekend en ook de groetjes voor je familie van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. kerst is geen kerst zonder gevallen bal.
    en je gaat in rap tempo naar de 500! ik zou zeggen; even een vers dealtje om naar de 1000 te gaan. weet zeker dat dat haalbaar is.
    Heren van de farmacie; meldt u!

    ennuh,...is er nog plaats voor een kaartje ergens aan je muur? (en zoja,..heeft jouw kerstloft ook een adres?)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ja Leonieke wat een idee! graag een adres waar
    we een kaartje kunnen posten voor je kerstloft
    Djuna!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Tuurlijk krijg jij een plek in die 6 kamers, jij krijgt de eer voor de woonkamer! :) hahaha.
    Maar tot die tijd mag je in mij kamer staan want eer we daar wonen is kerst voorbij :)
    Fijne dag, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Die volgers gaan echt mega hard!! Heb gister nog paar collega's volger gemaakt! Dit weekend haal je de 500 wel, maar ik zeg ook op naar de 1000!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het ziet er echt super uit ! :)

    :) je staat nu ook bij links op mijn blog ;) Wie weet levert dat nog een paar extra volgers op haha ;)

    Veel plezier in je kerstsfeertje !! :)

    Groetjes Sam(antha)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. heei djuna!

    ik ben ook even volger geworden!

    liefs tess

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dat ziet er supergezellig uit daar zeg!! Wat lief dat MissMorrie en MissPerson zo prachtig versierd hebben! Nog meer reden om op de SV te blijven dus!!!
    Hopelijk vind jij heel snel een prachtig setje 5&6 onder je kerstboom!
    Liefs, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hee Meid,

    Wat een HIPPE kerstboom zeg!! Jaloers. Dan is die hier staat echt te saai...
    Zwart, wit en zilver. Wat zeiden alle zusters en dokters ervan. Dat lijkt me echt zo "What the fuck" als je bij jou binnenstapt. Ik krijg dat namelijk niet voor mekaar in een week (maximale dat ik ooit opgenomen ben)

    Maar ik vind het echt super mooi... jammer van die mooie kerstbal zeg.
    Met kerst horen goeie dingen te gebeuren dus ik hoop voor jou dat er snel een nieuw paar longen voor je is!!! Heel snel.... Ik zal voor je duimen en van die mooie kerstkaarsjes aansteken.

    Trouwens kun je je adres een keertje geven en zou je graag een kaartje sturen...

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Sorry ik bedoel natuurlijk snel een paar nieuwe longen voor je zijn.

    En IK zou je graag een keer een kaartje sturen

    (Typgebrek! met 1 hand wil niet typen.)

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heeeyyyy Tess! Leuk joh dat je ook volger bent geworden!!!

    Waaaa en mijn adres!
    Komt-ie:

    Erasmus MC
    Afdeling Longziekten
    PA/ MissPiggy
    Kamer SV-211
    ’s Gravendijkwal 230
    3015 CE Rotterdam

    x!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Volger 499 meldt zich:) Nu volgt 500 vast snel.

    groetjes Rick

    BeantwoordenVerwijderen
  44. MissMorrie11-12-10 15:25

    Je hebt gewoon 500 volgers! Woohaaa!!!!! Super!
    En dat al op 11 december! Echt fantastisch!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi,
    Ik was 498, maar het berichtje lukte niet zo...
    ben ook maar een ouderwetse blogmoeder!
    Vond het heel bijzonder om je blog te mogen lezen en vind het geweldig hoe jij dat ziekenhuis op stelten zet!!!
    Het ziet er erg leuk uit, wetende dat iedereen liever thuis zou zijn!
    wens je heel veel sterkte en hoop ook dat je snel eens een kerst thuis kan vieren!!!
    groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Whaaaaaaaa 500 nu al gehaald!! Echt super zeg!!!
    Ik zou de bedrijven die sponsoren enthousiast maken om door te gaan tot 1000, lukt makkelijk!
    Hoe is ER? :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Fijne kerstboom. Kun je tenminste al een beetje in de stemming komen.
    Over de 500 volgers al. Fijn hoor dat dat al gelukt is. Nu nog velen meer.
    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen