zondag 19 december 2010

Zotten zoals wij, vieren nu al kerstmis- zondag

Maar in het licht van onze wijze Meredith in Grey’s Anatomy,
Snap je het vast wel.


'A couple hundred years ago Benjamin Franklin shared with the world the secret of his success. Never leave that 'til tomorrow, which you can do today. This is the man who discovered electricity; you'd think we'd pay more attention to what he had to say.
(…)
Still, sometimes we have to see for ourselves. We have to learn our own lessons. We have to sweep today's possibility under tomorrows run until we can't anymore. Until we finally understand for ourselves what Benjamin Franklin meant. That knowing is better than wondering. That waking is better than sleeping. And that even the biggest failure, even the worst most intractable mistake, beats the hell out of not trying'.

Vanaf nu elke dag kerst?



Eerst nog even cadeautjes inpakken...


Tadaaaa!

Kerstmutsen met kerstmutsen...


De CF-aap Ferdinand kreeg een babypakje.
(Of ok, eigenlijk was het een hoes voor een kruik..)


Meer cadeaus uitpakken...


Nieuw shirt!!!


Natuurlijk de 'Hot Choc'- traditie...
Alleen 'wáár zijn de KNAKWORSTJES?!?!


Nieuwe sokkennnn!


De Missen zien Rendieren vliegen LOL!


YEEEY!


Samen uitpakken...


Resultaat 1


Eindresultaat!




Klik hier om meer te lezen over de ‘I Need A Hero’- actie!

28 opmerkingen:

  1. Dat ziet er supergezellig uit!! Enne dat vroeg valt wel mee hoor. Hier gaat de ene vuurwerkbom na de andere af (net een zo dichtbij dat mijn ruiten er bijna aan waren) dus ik wens iedereen steeds maar happy new year ;-).
    Iedere dag kerstmis lijkt me prima! Met kerst komen al je dromen uit dus met alle dagen kerst is er dan nog meer kans op nieuwe longen toch? Al draagt het weer ook een steentje bij... Die sokken zien er lekker warm uit zeg! En Ferdinand heeft zijn eigen warme slaapzakje haha. Maar the best is toch de lach op je gezicht!!!!
    En nu duik ik mijn bed in, was zoo moe maar dacht toch maar ff wachten nog!
    Ik hoop dat je een beetje slaapt!
    Lieve groet, Debbie

    PS Haha woordverificatie 'do type' ja ehh dat doe ik toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MIss Person19-12-10 00:55

    Het was een topmiddag!!! De cadeautjes vind ik allemaal leuk. (MisslittleSiss, ook dankjewel! ;)...) En nu ben ik moe en ga ik slapen. Maar wacht nog even totdat Mirjam de foto van Ellen ten D. opstuurt, dan komt ie weer in je inbox hoor. ;) Snel genoeg? haha.
    LY!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LIEVE SCHATTEN!!!!!!!!!!!!WAAAAAAAAAUUW WEEER EEN VROEGE KERST! DIT IS ECHT TRADITIE!!(zeker 8 jaar of meer)
    Pakjes in en uitpakken, hot choc en last but not least een SUPER ONVERGETELIJK GEZELLIG FEEST!!!
    Ieder jaar een succes waar jullie ook zijn!!!
    Een onafscheidelijk trio !!( for ever)ZO MOOI!!
    Op naar de volgende....
    Love you XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. all i want for christmas is...nieuwe longen voor jou miss piggy
    wat ziet het er gezellig uit op de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He wat een gezellige bende!

    Klein wereldje trouwens ik was net op een verjaardag en daar kwam jij te sprake!
    Een vriendin van mij of eigenlijk collega studdie genoten van haar zijn bij jouw lang geweest.
    Voor geloof foto s enzo dacht ik...

    Nou ik duim weer hard voor 6 en 6!

    Groetjes Rosan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb PRECIES ook die mok!!!!

    xxx Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeeeeeeeeeeeej wat superleuk!!! Ziet er mega gezellig uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oke, die verificatie ging me beter af dan mijn eigen naam! "Marcia" dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet het er super gezellie uit! :D
    EN eigenlijk zou het gewoon elke dag kerst moeten zijn ;)

    Knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen MissPiggy,

    Wat gezellig, helemaal top! Friends for ever, X-mas and time is always. Nu kunnen 5&6 komen, zelfs tijdens de Kerstdagen!

    En nu het verhaal van de Kerstboom en de buv.(die van 80+).
    Ze heeft al, jawel, al 2 jaar lang de leeftijd dat ze niet zo makkelijk meer haar vlizotrap naar zolder opkomt. Dusss vorig jaar voor het eerst, vroeg ze of ik de kerstboom wilde pakken. En niet de kerstspullen. Ik dacht, dat gaat nog wel komen. Tot ik de kerstboom zag, die nog volledig opgetuigd incl. lampjes, stond te wachten op de volgende kerst. En nu weer. Buv. zeer tevreden, scheelt minstens een uur werk.... En je echt ziet niet dat ie al, voor zover ik kan achterhalen, minstens 3 jaar geen nieuwe optuigbeurt heeft gehad. Coole buv.

    Geniet maar van alle leuke cadeau's en een rustige, voor Zotten;-), Zondag

    Kuzzz, en nu ga ik kijken of de deur nog open wil... (sneeuw, sneeuw, sneeuw)
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke foto's. Ziet er inderdaad heel gezellig uit! En die aap, hahaha :D. Wel een goed idee.

    Fijn dat je 'gewoon' nog leuke dingen kan doen in het ziekenhuis. Hopelijk heb je daarna eindelijk/wel een beetje kunnen slapen.

    Xx, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu heeft Ferdinand het gelukkig niet meer koud, en jij ook niet met lekkere warme sokken :-)
    Gezellig hoor allemaal!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Djuna,
    ziet er gezellig uit, en je hebt mooie cadeau's gekregen zie ik. Maar dat verdien je ook natuurlijk!
    Fijne zondag, denk aan je.
    Dikke knuffel Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aan Djuna,
    Geloof in jezelf, vertrouw steeds de meest verheven gedachten over jezelf. Jij schept jezelf ieder ogenblik opnieuw in het eeuwige NU!
    Jij bent de schepper die onzichtbare levensenergie omtovert tot materie! Dat allemaal uit gelukzaligheid van het ZIJN
    Ik hou van jou
    Corine
    Ps De Haan (buurvrw) kaartje volgt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. MissMorrie19-12-10 12:39

    Hey die hey,

    Ik dacht al dat er veel foto's bij zouden zitten, aan het tijdstip te zien waarop deze blog uiteindelijk gepost werd!
    Het was echt een heel gezellig kerstmiddagje! We hebben gewoon uren cadeautjes uit zitten pakken....zo leuk! En die kerstmutsen, dat ziet er echt heel grappig uit!!!

    Fijn dagje voor jou! Met vannacht dan toch echt die oproep hoor of gewoon in de loop van deze dag! ;)

    Xxx
    MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo te zien wordt het een hele mooie, witte kerst dit jaar. Daar horen ook mooie wondertjes bij.
    Hoop dat deze kerst ook in het teken komt te staan van jou "wedergeboorte".
    2011 weer met kakelverse longen het leven instappen.
    Veel liefs, Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke sokken trouwens, het lijkt wel allemaal heel gezellig met die mutsen bijelkaar en die aap.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er super gezellig uit! Vast een leuke dag gehad!
    Ik hoop dat je het mooiste kerst cadeau nog komt natuurlijk!

    Liefs, Denyce X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn joh, zo'n topdag. Hoeft het echt niet de 25e voor te zijn idd ;) En ja, longen met kerst kunnen dus... Ik duim door =)
    Waa leuk shirt!
    Voor nog n dagje kerst; kaartje onderweg =P
    Liefs, Bente

    BeantwoordenVerwijderen
  20. haha, ik heb met een vriendin ook al kerstmis gevierd, de reden was dat zij voor het eerst van haar bijna 50-jarig bestaan een kerstboom had gekocht en ze was zoo verbaasd , hoe blij je daar van word!!!!
    Leve de kerst ,dus.En ik vraag mij af welke boodschappen/vriendendienst jij toch in de arm neemt voor al deze mooie super momenten?
    De foto van de 3 kerstmutsen is fabulous.
    IK hoop op een verdere rustige zondag tenzij.....
    Liefs voor de hele familie van cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ziet er echt supergezellig uit, leuke kado's ook!:D Alleen een vraagje he, hoe doe jij een t-shirt aan en uit met die trach? gaat last over je hoofd of niet? Want hij kan niet uit ofzo:P

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het ziet er echt super gezellig uit. Leuke dingen die je heb gekregen. Op naar volgend jaar om het weer gewoon lekker thuis te vieren met longen 5&6.

    Groetjes Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey lieve toppers!
    Wat een mooie reportage van jullie xmasparty, gisteren. Groot gelijk mutsen, om prekerst te vieren, dan heb je nog een 2e x in het vooruitzicht met andere dierbaren. Vier wat er te vieren is in dit leven. ( en aan jullie zal 't niet liggen..)
    Nu bijkomen en nagenieten van al dit moois, hou dit erin dames!
    Je kunt ook nog afterkerst doen..en...en...

    Zet em op Miss Piggy, die kerstmuts..
    Veel liefs en een knuffel,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. nog even langs de kadotafel gelopen... niet het meest belangrijk van deze middag, maar wel heel leuk en prachtige dingen... hele mooie jurk!!!!, een breed lachende Miss Piggy-blond mok en kaarsen... toch niet met vuur spelen he, daar in 't EMC!! En die spellen, weer iets om te doen met dr. Amelie..

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Met recht......GEWELDIGE MUTSEN !!!!!!!
    Voor straks , welterusten.
    Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Lieve KANJER,

    Gezellig "
    jullie hebben in ieder geval een witte Kerst gehad"
    En nu deze week het echte grote cadeau ,dan hebben we met ons allen een hele mooie Kerst.
    En dat gunnen we jou en al die je lief zijn van harte.
    KANJER we duimen, en branden een kaarsje voor je.
    Liefs Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Djuna,

    Ik kwam je moeder gister tegen in het winkelcentrum en zei vertelde me van je blog. Ik heb het met veel interesse gelezen! Ik wens je heel veel sterkte met wachten op de nieuwe longen. Wachten duurt altijd (te) lang, maar in jouw geval...

    Groetjes

    Roos (ja is lang geleden, ken je me nog? Van de lessen op Timour en Hazard ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  28. PS je kunt me mailen op roosdyson@msn.com.

    BeantwoordenVerwijderen