dinsdag 25 januari 2011

Dikke dinsdag

I know, ik plaatste -em al eerder... Maar waaaaaaaaa, dit drukt gewoon precies uit wat ik mij voel! ZOOO BLIJ!



Vrijdag-ontslagdag is helemaal binnen handbereik, alle machtigingen zijn ok, de pompen worden geleverd...



YEEEEEEEESSSSSSS!








Oh en euhm, ik ga thuis gewoon door met bloggen, hahaha al mijn longen zullen thuis vast ook spannende dingen meemaken.
Geen Ziekenhuisland- spannende dingen, maar persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg hahaha!
Dus als jullie het goed vinden, blog ik nog lekker wat aan!

43 opmerkingen:

  1. Helemaal super dat alles geregeld is :D:D:D.
    Eindelijk naar huis.
    En gelukkig dat je door gaat met bloggen ;-).

    X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. happy happy happy happy happy happy for you:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk al sinds november bijna dagelijks op je site (behalve met Kerst, waren wij op vakantie, had ik je hele transplantatie cliffhanger gemist!!) maar nu moet ik toch even reageren.

    Super van harte gefeliciteerd met deze geweldige stap!!! Ongelooflijk dat je zo snel al zo vooruitgegaan bent na je transplantatie.

    Enne... ik ben nu (als de formulieren verwerkt zijn) donateur van NCFS, dankzij jouw volg-actie!

    Ga je nog eens uitleggen wat transplant-veilig voedsel is? (met name sushi :-)

    groetjes,
    Judi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aah super!!
    en jaa graag! blijf vooral doorgaan met je blog! ik ben heel benieuwd wat je buiten ziekenhuisland gaat meemaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woorden overbodig, helemaal geweldig dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal geweldig, van harte gefeliciteerd, wat een geweldig vooruitzicht voor je, echt zo super voor je.

    Ik geniet gewoon lekker met je mee
    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed nieuws! Heel erg leuk om te lezen ;).
    Natuurlijk vinden wij het goed dat je nog even blijft bloggen, leuk!

    Liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joepie, Djuna mag naar huis en blijft bloggen!
    Supergoed nieuws...
    Aftellen maar...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super!! En leuk dat je blijft bloggen!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat je naar huis mag is natuurlijk "DE MAX"
    Dat je verder schrijft op je blog vinden we "bijna" even fijn!!!hahaha
    Geniet and take care!
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben zo blij voor je dat je nu eindelijk naar huis mag en ik ben helemaal blij dat je door gaat met bloggen. De vlag kan uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig!
    Top dat je blijft schrijven.

    Groetjes Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig meisss,gefeliciteerd!En natuurlijk willen we graag op de hoogte blijven hoe het met je gaat,dus gewoon doorbloggen hoor!!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal TOP lekker naar huis vrijdag je hebt het ziekenhuis al een beste tijd van binnen gezien, en leuk dat je ons op de hoogte blijft houden met hoe het thuis met je verders gaat.

    Liefs Janetta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Djuna,
    Nog 3 nachtjes slapen en dan naar huis!!!
    Spannend!!!

    X Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi nieuws om deze dag mee af te sluiten!! Nog 3 nachtjes tot de uitgang ;-)

    Grts, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. :-D :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Miss Piggy,
    t is bijna zover... le moment supreme nadert met rasse schreden. Kan het thuisfront dit tempo aan? Tjemig wat een vaart zet jij er achter. De droom wordt werkelijkheid!
    en ik kan niet wachten op je eerste blogje vanuit Home Sweet Home..
    Voor straks, lekker slapen, dromen en morgen weer op tijd op. er is veel te doen!!!

    Liefs, knuffel

    Ria ( en Anniek, niet vanuit Valthe maar vanuit Uutrech..)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waar blog je lekkerderderderder dan thuis.
    Nog even doorbijten en dan..........Hoera!!!!

    Welterusten;)

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Djuna,
    Ik ga je pas feliciteren als je daadwerkelijk thuis bent..........maar ik wens je alwel het aller-, allerbeste.
    En als jij doorgaat met bloggen, blijf ik "bij je komen".
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Yezzzz, you did it again. En hoe! Echt Djun, ik zeg het nog maar eens, Petje af, Diepe Buiging voor hoe jij je hier doorheen hebt geslagen, maar ook hoe integer je met 3&4 bent omgegaan, met de overwogen beslissing om jezelf al dan niet een 5&6 te gunnen, door er wéér voor te gaan. Door je respect voor donor 1 en 2. Door het je continue realiseren dat het geen recht is wat je hebt/had op nieuwe longen. Maar dat het heel bijzonder is dat er mensen zijn die donor willen zijn en die kostbare geschenken willen geven.

    Je bent een bijzonder mens!

    Zo, en nu op naar de Uitgang. Het BuitenBericht heb je vast niet meer nodig, dat maak je nu zelf. Djun, de Wereld wacht op je>

    Kuzzz en welterusten,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ow wat ontzettend fijn dat alles op schema ligt! Wat een héérlijk vooruitzicht!! En leuk dat we je ook thuis mogen blijven volgen. Ik lees graag je logjes, dus hoe meer: hoe beter ;-). Super meid en fijne nacht toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. MissMorrie25-01-11 22:51

    JEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!
    Vrijdag naar huis, Huis, HUis, HUIs, HUIS!
    Joepie!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tuuuuuurlijk.....je mag niet stoppen hoor!! je bent een deel van mijn dagelijkse dingen zeg maar je hoort er gewoon bij....zonder jouw is er nikzzzzzz aan !!! liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. YEAH!!!!!!! T gaat nu echt dichtbij komen!!
    Als je het goed vindt kom ik donderdag nog even een knuffel brengen!!
    Slaap lekker xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Te gek zeg djuna! Fijn dat ook de verzekeraar akkoord is gegaan, die gooien tegenwoordig nogal eens roet in het eten. Het grote aftellen is nu echt begonnen! Nog maar twee nachtjes.....
    Iedereen, waaronder ik, blij dat je blijft bloggen. Je bent een soort verslaving geworden: 's ochtends tijdens het sprayen eerst even lezen hoe het met jegaat...

    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hahahaha, ik zit hier hartelijk te lachen , over jouw oeps , i did it again, heerlijke humor.
    Als jij snel gaat ,dan ga je ook supersnel, wat een herstellend vermogen gesteund door jouw levenslust en doorzettingsvermogen en liefde voor mensen, ga je nu naar de buitendeur.
    IK wil een grote ereboog zijn als je naar buiten gaat.
    Eindelijk hoeven mr.papsie en mamsie niet al die kilometers meer te rijden, succes met alle veranderingen voor jullie.
    Nu willen ze vast nog in ziekenhuisland van alles meten en wegen enzo , heb je vast druk mee.
    IK zing steeds jouw liedje walk or ride van ditty bops, veel plezier!!
    Liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gewooon Dooorrgggaaaaan.
    Blijf uitkijken naar je overpeinzingen.
    Heeeel veeel sterkte genoegen en plezier.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey Djuna,

    Ik heb een paar dagen je blog niet gelezen en het geweldige nieuws niet op tijd gehoord, maar echt Super!! Erg leuk om al je baldadige foto's te zien, hoe je afscheid neemt van apparaten en 'lijntjes'. Petra, Neeltje en ik komen je snel in Etten-Leur (denk ik dan..) opzoeken!

    Tot snel en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeel plezier! Misschien niet gedacht, maar je hebt er zo ontzettend hard voor gevochten dus ik vind dat je het enorm hebt verdiend!

    Liefs Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nog twee nachtjes slapen en het is vrijdag :)
    Ik wens je al het goede en heel veel plezier thuis, in je eigen kamertje is het toch nog het best. Geniet ervan meid, e hou ons verder op de hoogte hé met je blogje!
    Dikke knuffel van mij
    Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een heerlijk nieuws is dit!!! Nog maar 2 nachtjes en dan lekker in je eigen bedje!! Geniet van de gedachten dat het einde in zicht is! Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nu kun je aftellen.
    Ik heb al die tijdmet bewondering jouw blog gelezen. Knap dat je het zo trouw altijd hebt bijgehouden ondanks dat je zo ziek was.
    Ik blijf je natuurlijk volgen hoor.
    Maar ik wens je zonder meer al het allerbeste en geniet nu van alles.
    Liefs jet uit Sittard

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Djuna,

    Wat een geweldig nieuws zeg dat je vrijdag lekker naar huis mag. Eindelijk weg uit ziekenhuisland.
    Ik zag je net al een rondje over de gang lopen. (Je kent mij niet, maar ik ben sinds vandaag je bijna buurvrouw)
    Zag er al vlot uit.
    Geniet ervan thuis, en succes met je verdere herstel!
    Liefs, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Djuun,

    Heerlijk, naar huis
    Home Sweet Home

    Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  35. haha djuun ontsnappen!!
    Eindelijk na al die tijd :D ... whoehoee

    Eneee neem karen ook maar mee ;) Die hoort daar ook niet thuis :P Samen lekker ontsnappen! :)

    gr Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Djuna. Fijn dat je blijft bloggen.....heb ik mijn laptop niet voor niets gekocht, haha.
    Nog 2 dagen geduld, moeilijk hè, en dan op naar Etten!!!!!
    Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een super super super nieuws Djuna! Echt fijn dat je eindelijk naar huis mag:D En wat leuk dat je blijft bloggen. Heel veel liefs,
    Vivette

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lieve Djuna,

    Dit is natuurlijk geweldig goed nieuws!!
    Je mag weer naar huis!!
    Het gezin weer compleet @ home!
    Wát een feest.......geniet.....dikke kusssssssss
    voor jullie allen XXXXX
    Yvonne v.d. Bosch

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Jij blij dat je naar huis gaat.
    Wij blij dat je blijft bloggen.
    Goede reis (er zal wel heel veel te verhuizen zijn na zo'n tijd)
    groet
    florijn

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Goed nieuws meid,
    Lekker genieten!

    Liefs Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Nog 2 nachtjes Djuna!!!! :D
    Echt geweldig!!

    En ik blijf jou blogs volgen hoor!!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Echt fijn dat je naar huis mag Djuna!
    Maar wel gewoon door Bloggen hoor! :D

    Veel plezier thuis en geniet ervan!
    Liefs Saskia!(L)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Een thuisbloggende Djuna, zo zien we je het liefst. Met nummer 5&6 die dat mogelijk maken. Joehoe!

    BeantwoordenVerwijderen