maandag 24 januari 2011

Massale ontsnapping- maandag

Wil je eerst het goede nieuws of eerst het Goede Nieuws?

WAAAAAAAAAAAAAAA ik begin gewoon met het Beste nieuws:

Vijdag- ontslagdag!!!

Als het allemaal lukt met de pompen voor het thuisinfuus en de verzekering…
BEN IK VRIJDAG WEG!

Woooooooooooooooooooooooooooowieeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


En dan nu het ook- heel- lollige- nieuws:

Ik ben even ontsnapt!
Lijntjes losgemaakt en ohhhhh zo decadent uit eten gegaan in Hotel New York!
Oh mèn, the best!




Die gasten eten oesters!
Waaa wat ben ik dan blij dat ik getransplanteerd ben...
'Wil je er ook 1?'
*dat mag ik nietttttt*, hahaha!

Nee, pasta wil MissPiggy!


Hahaha zoals je kan zien was het dessert ook lekker...



75 opmerkingen:

  1. oooh meis wat super!!! echt geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaaaah!! Jee Djuna wat goed! Meid, ik reageer niet vaak, maar deze kan ik toch niet laten gaan. Go Djuna, go Djuna, op naar huis!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woh, sat is goed nieuws. En dan dat eten, ziet er geweldig uit. Geniet maar, je verdient het.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hei Djun,

    Beetje tranen in de ogen. Een wereld-diner voor jullie! Exact 5 weeks after. Mooier kun je het niet vieren!
    Meid, lekker genieten en het gaat vast lukken met al die pompen en verzekeringen en zo.

    Kuzzz en welterusten,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldis om te lezen.ik hoop dat het allemaal lukt.Ik duim voor je
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MissMorrie24-01-11 22:23

    Dat ziet er zo gezellig en verrukkelijk uit!!!
    Waaaaaa!
    En vrijdag ontslagdag! (we gaan er gewoon vanuit dat alles geregeld wordt; ze lopen maar en stapje harder voor dé MissPiggy :P) Het lang verwachte moment! :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaaaaaa Djuna!!!

    Geweldig!!! Echt geen woorden voor!
    Ze zorgen maar dat alles geregeld wordt! Meid wat ongelooflijk goed nieuws!

    Die paar daagjes nog even volhouden KANJER!!!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. YOU ROCK! WAt n fantastisch nieuws!

    Groeten Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super geweldig!!!

    Dan gaan we snel een keertje lunchen!!! of dineren!!! hihi lol !! eindelijk.

    dikke kus je lotx sis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joehoe! Gefeliciteerd :D.

    Maarreh, ik heb even gemist waar je nu nog thuisinfuus voor nodig hebt? Waar zit je nu nog aan dan?

    Xx, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fantastisch, super, gefeliciteerd!
    En gezelli: hotel New York, daar kom ik graag. Nee geen oesters voor mij:)
    Lieve groet en succes met de laatste dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig Djuna, naar huis! Je kunt de dagen tot het zover is aftellen op één hand.
    Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben ik blij voor je.
    Vrijdag definitief naar huis.
    Nog wel met infuuspompen helaas(waarvoor eigenlijk?).
    Nog niet gelijk naar je eigen huis denk ik,want je hebt vast nog wel wat hulp nodig.

    En dan dat heerlijke eten.
    Wat zul jij hebben genoten van de pasta.

    Nog 4 nachtjes slapen....

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Miss Person24-01-11 22:49

    hihi.. en ik weet lekker wat je zaterdag wil gaan doe-hoen! ;) Al gok ik dat iedereen dat hier wel kan raden. Haha.
    Maar goed, eerst de pomp en verzekering... "het komt wel goed schatje".
    Ik ben ook wel heel benieuwd naar de lf woensdag! Let me know how it went!
    LU! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Yeeeeeeeeeey LOTX-sis! Gaan we doennnnn!
    En en en en met Sushi op het strand rennen!

    Yehudith! Ik moet nog iig tot maart doorgaan met de T.ygacil IV thuis voor de M.ycobacterium Abscessus en de A.cinomyces.

    Franse Lelie: Waaa gelukkig ben ik niet de enige! Maar idd, echt fan van HNY!

    Waaaa MissPerson! We're gonna shop TILL WE DROP! LOL!

    xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. waaah super nieuws.
    het uit eten gaan ziet er erg gezellig uit.

    liefs xx marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. GEFELICITEERD WE HANGEN DE VLAG IN TOP
    Liefs Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Djuna,
    Ik volg je een klein poosje, ongeveer vanaf de laatste spannende weken voor je transplantatie.
    En oo, wat was het spannend allemaal met jou..
    Ik las iedere dag mee en was zo blij dat er voor jou nieuwe longen kwamen, op tijd.
    Er waren steeds zoveel reacties dat ik dacht dat die van mij niet zo veel zou toevoegen..
    Nu wil ik toch reageren,
    Gewoon, om te zeggen dat ik je bewonder;
    Wat ben jij een ongelooflijke knokker en wat heb je moed en kracht en doorzettingsvermogen!
    En wat ben jij ongelooflijk Vrolijk en Blij!
    Ik vind het zo fijn voor je dat het goed gaat, en dan nu dit nieuws, dat je naar huis mag!
    Jij bent voor mij het grote voorbeeld van iemand die het Leven Viert.
    Ik ben heel blij voor je, en wens je het aller, allerbeste, heerlijk thuis, bij je familie!
    liefs,
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Yoepie, wat fijn te horen!
    Eindelijk lekker naar huis.
    En dat eten ziet er erg smakelijk uit, yam!
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een geweldig nieuws !!!!!..yes yes yes !!! ...liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Keep up the good-news-show!!!
    Etentje zag er lekker en super gezellig uit!
    Genieten genieten genieten
    Take care
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tuurlijk krijg je je ontslag als je zomaar de kuierlatten neemt! Had je je maar moeten gedragen! Nehhhh, onvoorstelbaar fijn dat je de draad thuis weer kunt gaan oppakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauauauauauauauauauauauwwwwww!!!!!!!!!
    Geweldig! The first day of the rest of your life!
    Congrats!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zie je zo stralen en jeetje..Ik kan het gewoon niet geloven. Dat je zó kort geleden nog naar adem snakte. En nu ben je hier, kijk waar je staat! Echt geweldigbijzonderfantastisch. Eigenlijk kan ik geen woord vinden dat de lading dekt.
    Jouw nieuwe leven is begonnen. De wereld ligt aan je voeten. En ik kan niet zeggen hoe blij ik voor je ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Wat een goed nieuws én wat een goed nieuws!! Go go go go go!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ps. dat was apart! Mijn reactie is geplaatst zonder dat ik een verificatie hoefde te typen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat is 't beste nieuws van de dag!!!
    Wat zul je blij zijn, geniet van de voorpret!
    En wat hebben jullie lekker gegeten, krijg er honger van, vooral de toetjes, die oesters laat maar zitten!

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. WAUW Miss Piggy-Djuna, wat een fantastisch nieuws! Vreugdekreten en vreugdetranen hier in huis in Valthe! Enne oesters...lijkt me niks, maarruh voor jou zou ik ze met alle liefde opslurpen!!

    je hebt van die associaties in je leven... deze komt erbij; oesters en (be)vrijd(ings)dag Miss Piggy!!
    top meis en die paal en stoffen en de verzekering, dat zal niet de grootste hobbel meer zijn die genomen moet worden!
    en Hotel New York, wij, de 3 musketiers, hebben er evne in rondgedwaald, herinneringen opgehaald...'t is er fantastisch!!!

    Lieverd, voor straks, met een behoorlijke stoot adrenaline, toch maar lekker slapen en morgen weer een beetje sterker op!

    Veel liefs, nachtzoen, daar moet je het nu maar even mee doen..

    Ria en manlief Harry, die mij jouw surpriseblog voorlas!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat een geweldig nieuws; Heerlijk te zien hoe jij geniet. Meid het is je gegund en zorg dat de Fanfare je vrijdag binnen haalt.
    Dikke kus en dikke duim, ook van Kyara.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. kan er maar niet "los van komen" ...krijg er maar niet genoeg van...nog even je blog doorlezen, meid, meid, wat doe je, doen jullie, het goed. Nu nog een drukke dinsdag, wilde woensdag, doldwaze donderdag en dan op naar de VRIJE VRIJDAG!! haast niet te geloven, morgen nog maar 'ns weer lezen en weer lezen...

    doei,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een geweldig bericht!! Ik heb enorm veel bewondering voor jouw wilskracht waar menigeen een voorbeeld aan kan nemen. Meid, sla je vleugels uit en geniet!!

    Heel veel plezier, groetjes Claudia Denissen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hahahahha, ik las (net wakker) '"pompoen" voor het thuis-infuus'. Ik dacht al, huh, compleet met glazen muiltje dan?
    Kind wat heerlijk voor je!

    Maarreh....heb je die rijstkorrelpuzzel opgelost dan ?! :-))))

    Liefs uit HongKong!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Fantastisch nieuws!
    En wat zag het er gezellig uit dat etentje!
    heel veel liefs en nu maar aftellen hé...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat geweldig!!! Yeah lekker naar huis. Nou moet ik vlug nog even een kaartje sturen anders kan't niet meer .... ;-)
    'Geniet' van je laatste dagen in het ziekenhuis :-)

    lieve groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Yessssssssss,op naar de uitgang, geweldig nieuws!!

    Grts, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Daar heb je zo naar toegeleefd en dan opeens is het zover, wat een FEEST! Ik ben super blij voor jou en je familie en vriendinnen.
    Nu nog even een paar dagen afkicken van het zkh-leven en dan heerlijk genieten!!

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik reageer niet iedere keer, maar nu moet ik toch wel even een felicitatie er tegen aan gooien. Met de vrijdag naar huis dag én met de ontsnapping. Geweldig toch om weer eens iets gewoon helemaal zelf te kunnen besluiten en nog uitvoeren ook (en wat die oesters betreft ben ik net zo blij als jij met mijn transplantatie ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ben zo blij voor jou en je familie dat je terug kunt gaan genieten van je warme nest thuis!
    Groetjes van Tante Tuut

    BeantwoordenVerwijderen
  39. hmmm hmmm, snif snif
    Damn djuun sterk spul hoor die fisherman friends snif........

    En voor de rest hier een smile van oor tot oor met vochtige ogen haha krijg jij weer voor elkaar..
    Naar huis...... eindelijk.....

    dikste x

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super zeg!
    Heb alles mee geleefd vanachter mijn laptop en vind dit waanzinnig nieuws!
    Gefeliciteerd meid, spreid je vleugels maar en vlieg de wijde wereld in, je hebt het verdiend!

    En most of all, geniet!

    Lieve groetjes
    Thessa

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dat wordt een Vreselijk Vrolijke Vrijdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. ohhh wat een mooi bericht....ik ga voor je duimen!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wowie!!!!!!!!! Super dat je vrijdag naar huis mag! Finally!! O meid wat geweldig zeg. En jij sneakerd: gewoon de lijntjes loskoppelen en er als een voortvluchtige van doorgaan hahaha. Maar het ziet er heerlijk decadent uit ;-). Ben ik trouwens de enige die niet snapt waarom jij geen oesters mag? Of is het een flauw excuus omdat je je ze gewoon niet lust? Kan ook nog namelijk.

    Maarreh, dat wordt ouderwets nachtjes aftellen hoor! Nog drie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. wow, kippenvel, wat onwijs GAAF voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een geweldig nieuws, zo op mijn (bijna) nuchtere maag:D
    Je kunt dus lekker af gaan tellen, en alvast steeds wat spulletjes meegeven naar huis, zodat je vrijdag geen vrachtwagen nodig hebt;)

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Morning!!!
    Wat een vrolijkheid hier! Heerlijk hahaha!

    Mickey: De rijstkorrelpuzzel is *niet helemaal opgelost hahaha. Het aantal voetbalvelden is nog steeds een probleem hahahaha, ik moet eigenlijk de oppervlakte van de aarde hebben enzo, maar hahaha ik heb geen zin meer, ik eet de rijst liever op!

    Nienke: Getransplanteerden mogen geen oesters omdat dat rauwe vis is.
    En wij hebben een onderdrukt afweersystheem (door de medicijnen, zodat de longen niet afstoten), dus mag je geen rauwe producten zoals carpaccio of rauwmelksekazen, vanwege extra kans op bacterien.

    Goed dagje voor ya'll!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Meid, wat een heerlijk nieuws!! Dat wordt een super Vrije Vrijdag. En een Zalige Zaterdag - alhoewel je bankrekening daar waarschijnlijk anders over gaat denken ;-)

    Succes met het regelen van de laatste dingetjes (waarom zou de verzekering dwars gaan liggen als de artsen akkoord hebben gegeven?!) en dan op naar het 'normale leven'!!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Te GEK! eindelijk naar huis VRIJDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ga er ontzettend van genieten Djuun, SHOP till you drop,EET waar je trek in hebt,DOE waar je zin in hebt, kortom VIER je VRIJHEID!!!!! Het is je zo ontzettend gegund Djuna!

    lieve gr, Vera.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. WAUUUW ik ben echt zoooo BLIJ voor je.
    Echt super dat je naar huis mag.
    Wel nog ff balen van de tygacyl :( Maar ja als dat je helpt dan moet het maar he.

    Liefs Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Jeeeeeeeeeeeeeeeeej,
    Ik hoop dat het gaat lukken met alles optijd regelen.

    Maar naar zo'n lange tijd in het ziekenhuis eindelijk weer naar huis, SUPER!!!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Goooed zeg!!~!!:D Wat fijn dat je naar huis mag. Dat je een paar infuuspompen mee moet nemen, ach wie struikelt daar nou over;) Je mag weg!! MEt je nieuwe longen!!:D

    xxxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Heerlijk meid, super nieuws!
    Ben eigenlijk wel benieuwd wat je van plan bent met deze weblog. Ik kan wel snappen dat het dagelijkse er af gaat. Maar we krijgen toch wel een wekelijkse update? Goede week en succes komend weekend met alles wat op de planning staat. Pas je wel op? ;)

    gr Jroen

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Zo dat klinkt als goed nieuws.
    Vrijdag naar huis....super.................verwacht je dan een ere haag van al je volgers?
    Moet je wel het adres doorgeven en verkeersregelaars inzetten!!
    Geniet er van.
    Groetjes, Veronica CFBD

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Yes yes yes! Eindelijk kan je lekker weg! Wat een heerlijkheid! Whoehoeeee geniet er lekker van!
    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  55. SUPER!!!!!
    Heb je gelijk een reservering gemaakt bij hotel New York? ;-)
    nog 3 nachtjes!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een goed nieuws!! De foto's van het etentje zien er ook zo gezellig uit, ben echt mega blij voor je!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat super goed nieuws meid!
    Einderlijk..

    Veel liefs Sas!(L)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. FANTASTISCH!!!!!

    MarianneF

    BeantwoordenVerwijderen
  59. wow echt super dat je zo snel al naar huis mag. Als het allemaal goed gaat komen we de 10e naar je eigen huisje ipv Rotterdam

    xxx Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  60. En we gaan nu snel naar huis! Vrijdag al, een vrijdag al. En we gaan nu snel naar huis, want thuis daar is het pluis! ( je kent het deuntje wel, toch!?)

    GEFELICITEERD!!! SUPER!! En wat had je weer een geweldige dag gister. Meid, het leven lacht je aan alle kanten toe.

    Liefs Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een fantastisch nieuws zeg.
    Heerlijk weer thuis genieten val al het mooie dat het leven te bieden heeft.
    En dan nog even vieren in HNY, my favourite in Rotterdam.
    Vlieg uit Djuna.... XXX Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  62. veel geluk, lucht, gezondheid en plezier! lieve groet, riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. JOEPIE.

    Het is je gelukt meid.
    Laat vrijdag de vrachtwagen maar voorrijden, alle spulletjes erin en hebben we alles. O jee, we zijn Djuun toch niet vergeten. Wat een feest zal dat vrijdag zijn.

    xxx Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  64. HOI HOI HOI, Djuna!!!!
    Wat een heerlijk nieuws.
    Dat wordt dus zaterdag rondje WINKELCENTRUM !!??
    De winkeliersvereniging verheugd zich er nu al op: dat wordt KASSA.....hahahaha.
    Fijne dag nog !
    Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Fijn dat je naar huis kan. Je kan weer met nieuwe energie op weg naar meer. Thuis is al een hele stap.
    Lekker genieten van alles en nog wat.
    Gun het je van harte. Je hebt genoeg achter de rug. Kanjer.

    Gr. Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Zo meid, wat een nieuws zeg ! Dat wordt ff wennen zo zonder bedienend personeel ;-) Echt geweldig, nog 3 nachtjes.....
    liefs van Martina
    enne, kom je nog eens op het forum ??

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Meissie, wat SUPER!!!!
    Jeetje heeee, straks zomaar weg....
    Ik ga heel hard duimen voor die pompen en thuiszorg toestanden. Ben ECHT heel erg blij voor jou, jouw pa en ma en de rest van het gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hoi Djuna,

    Wat fijn dat het ziekenhuiseinde in zicht is!!!
    Nog een paar dagen en dan lekker terug naar Brabant! Ga je dan eerst een tijdje naar je ouders??
    Succes nog de laatste dagen daar!

    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hoi Djuna,

    Wat een goed nieuws. Heerlijk naar huis, eindelijk na zoveel maanden ziekenhuis!!!
    Blijf je wel je blog bijhouden? Ben zo benieuwd naar hoe je thuis alles op z'n kop zet.
    Ben ook zo blij voor je ouders en zussen en vriendinnen enz.
    Veel sterkte bij je verdere revalidatie!!!!!

    groetjes van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Dat is echt suuuuuuppppppeeeerrrr goed nieuws!!!!
    En dat is inderdaad een feestje waard.
    Denk goed om jezelf en loop jezelf straks niet voorbij haha.
    Geniet maar lekker van je bijna ontslag.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  71. DJUNAAAAA......

    WAT FIJNNNNN !!!!!!
    ohhh meid wat goed,maarrrrr blijf je wel Bloggen ??? anders ga ik je heeeeeellll eruggg missen hoor !!

    lieve groejes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wauw echt superrrr!
    Op naar het definities naar huis gaan!

    Liefs Denyce

    BeantwoordenVerwijderen
  73. vreselijk; die bak met dat visvoer op ijs.BRRRR
    gelijk heb je met je pasta:-)
    het moet top zijn om weer "gewoon"mee te draaien, zowel voor jou als je ouders.
    t voelt zo als een happy end!

    op naar vrijdag.

    trouwens; hoe is het met de stichting waar jij al die muntjes voor bij elkaar hebt gelobbiet? komt er nog ns een leuk fotomomentje met jou en cheque?

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Haaaa Leonieke!
    Grappig dat je dat zegt!
    Dat momentje komt donderdag idd!

    BeantwoordenVerwijderen