maandag 31 januari 2011

Mega lieve Volgers, kunnen jullie helpen?- maandag

Goed.

Tijd voor iets anders.
Serious talk.

Misschien hebben jullie al over haar gehoord…

Het gaat om Marianne, een mede- CF- soldaat.
Zij is begin januari getransplanteerd, maar het gaat nog niet van een leien dakje.
Ze is nog steeds op de IC en ik kan je vertellen, 4 weken op de IC, dat gaat je niet in de koude kleren zitten…


Daarom is Hans van Stichting FOK (kijk in het gastenboek) een actie begonnen om haar een beetje op te vrolijken met kaartjes!


En hé, ik ken mijn Volgers…

Als er IEMAND weet hoe je mensen een hart onder de riem kan steken, dan zijn JULLIE het wel!


Dussss…

Heb je een vrolijk zonnig blij lief kaartje en heb je zin om daar iets goeds mee te doen?


Tadaaaaaaaaaaaaaa, stuur –em hierheen:


Mijn dank is alvast groot!

UMC Utrecht/ Locatie AZU
Intensive Care Box 31
t.a.v. Marianne V.
Postbus 85500
3508 GA Utrecht


Enneuhm, zoals je weet…
Ik ben iemand van Hoge Doelen Stellen hè…
Zou toch leuk zijn als er via deze weg, minstens 100 kaartjes haar kant op gingen…

Hahaha… hoogmoed komt niet voor de val, wat ik je brom.

31 opmerkingen:

  1. Dat gaan we dus ff doen!!

    Je bent een schat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart is onderweg hoor! Mooi idee...kanjer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Miss Piggy
    Wordt geregeld.Dat ik als longpatient niet zo makkelijk even naar de brievenbus loop is geen probleem. Even naar "kaartje2go" en morgen heeft Marianne haar opkikkertje. Liefs Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal een leuke uitzoeken!!

    LIeve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zal in de voorraad gelijk op zoek naar een luchtig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken jou niet, ik ken haar niet, maar dat jij als net-getransplanteerd-meisje zo begaan bent met dit meisje.....terwijl je zelf ook nog hard aan het werk bent....Super!
    Dus, ik stuur een kaartje naar haar en hoop dat het haar opfleurt,
    Groetjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Miss Piggy! Ik lees al een paar weken met open mond jou blog! (Ja, ik weet het, elegant is anders! :D ) Meidje, wat heb jij veel mee gemaakt en wat ga je er stoer mee om! Petje af en diepe buiging! Ik hoop dat het helemaal goed met je gaat nu je weer thuis bent! En natuurlijk stuur ik je maatje een kaart, en omdat ik jou geen kaart kan sturen , is hij ook een beetje voor jou! Hartrlijke groet, Von.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vanmiddag gaat er een kaartje op de post!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Djuna,

    En weer zo'n ontzettend lief idee van je. Ik stuur al sinds eind november elke dag een kaart naar mijn zus, dus dan kan die voor Marianne er makkelijk bij! Ik zal er eentje sturen vandaag en hopen dat ze ervan opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Djuna,

    ik lees al een aantal maanden met je mee. wat doe jij het geweldig zeg!! echt knap werk!!!
    en natuurlijk is er een kaart onderweg!!!

    groetjes Regenboogvisje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Djuna,
    ik ga zeker even een kaartje sturen naar haar. Ik heb nl ook 4 weken op IC gelegen en het is , net zoals jij het schrijft, geen pretje om daar zo lang te liggen. Om dan maar te zwijgen over de weg die je dan nog te gaan hebt om er bovenop te komen.
    Voor jou wens ik nog een fijne thuiskomst. ik heb nog niet gereageerd op je thuiskomst dus bij deze. Ik lees dat het je lekker af gaat en ik hoop dat je apotheek een beetje met je mee gaat denken in de toekomst. Was je soep lekker?
    Groetjes Michel van Straaten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hei Djun,

    Ook vandaag strakke actie van je. Gaat gebeuren. Je zult vast heel blije gevoelens hebben over jouw eigen proces, maar soms ook mixed feelings omdat het voor anderen nu, mét nieuwe longen, zulk zwaar weer is. Gelukkig hoeft dat nooit te betekenen dat het niet goed komt. En ik hoop dat er veel meer dan 100 kaartjes weggaan, je hebt per slot tussen de 2000 en 3000 hits op een dag...

    Fijne dag, kuzzz voor jullie,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben je toch een schat om ook weer aan iemand anders te denken,ik ga zo een kaartje schrijven en het gaat straks op de bus En uhhh die 100 gaat zeker lukken!!
    Fijne dag meiss en liefs ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Djun,
    Wat een super lief idee!!
    Ik heb mn kaart op de post gedaan!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Djunaaaaa
    Hoe gaat het ??? ik hoop hartstikke goed..
    En natuurlijk dat ga ik even doen hoor,een oproep van jou kunnen we toch niet weerstaan hé;-))

    lieve groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. "Wij zijn allemaal engelen met slechts één vleugel en kunnen alleen maar vliegen als we elkaar omarmen"
    Ben jij het sprekend (schrijvend) bewijs van!
    Kaartje gaat op de post
    love YOU
    (take care)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Djuna, wat ben jij toch een super lieve kanjer!
    En natuurlijk gaat er direct een kaartje op de post voor Marianne, want inderdaad een oproep van jou kunnen we niet weigeren.
    En ik hoop dat ze heeeeelllllllll veel kaartjes mag krijgen, en daar kracht uit kan halen.
    Liefs Cobi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi initiatief van je!
    Zonnige groetjes zijn onderweg en ik duim natuurlijk keihard voor mijn naamgenote.

    MarianneF

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die 100 halen we met zn allen met gemak ;-) Hij is al op weg naar de postbus !!
    Groetjes, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tssssss, dat wordt een EITJE Djuna. Ik ken Marianne persoonlijk, jammer dat haar start een stuk minder is maar stapje voor stapje moet het goedkomen met Marianne.
    Haar kaartje staat klaar!!

    Grts, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een goed idee van je om je volgers in te schakelen, Djuna. En natuurlijk ga 'k zo een kaartje naar de brievenbus brengen! Maarre...heb je zelf ook een adres waar we jou een kaartje kunnen sturen???
    Dan kan ik je schrijven hoe dapper ik je vind en hoe ik geniet van je mooie blogs...

    groetjes,
    Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tuurlijk, kaartje is onderweg! En hoezo 100.. Marianne gaat zich lam schrikken van alle post

    Gaat goed met je, als je adem voor anderen kan gebruiken ;-)

    digitale hug!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mijn kaartje is ook onderweg.

    Wat ben je toch een goed mens Djuna :)

    Lieefs

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Natuurlijk, kaartjes krijgen is heerlijk als het even niet zo goed gaat, ik ben al onderweg naar de brievenbus!
    Gaat -ie lekker thuis? Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ingrid en Rianne01-02-11 16:50

    Hier ook dochterlief met de tong uit d'r mond poppetje en bloemetje tekenen op de kaart.
    Lief dat je zo om een ander denkt.

    Groet Ingrid en Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. kaartje is vanmiddag al gepost omdat ik gister al de oproep van hans las,
    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Tuurlijk!
    laten we die postbodes es flink aan het werk zetten!
    ik ben blij dat je weer lekker thuis zit en dat je lekker mag opknappen!

    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deal! En donderdag kan ik m hoogstpersoonlijk langsbrengen... Ook maar doen dan? ;)
    groetjes, bente

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zou dit het rijstkorrel effect worden ;-) mijne gaat ook morgen op de post :-D.

    Lfs K

    NB Heerlijk dat je door blijft bloggen, je blog opent automatisch als mijn internet wordt geopend :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mirjam Leene02-02-11 08:42

    Ik ben 'reactie nr 30', dus dan heeft Marianne in ieder geval al 30 kaartjes! Heb er gister nml ook meteen eentje op de digitale bus gedaan :)

    En met jou gaat het helemaal top zeg, super!!

    grtjs
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen