zaterdag 29 januari 2011

Shopping saturday

Vandaag stak ik mij in een nieuw jasje.

Hahaha ik kan niet uitleggen hoe fijn het is voor een, ja toch wel enigszins,
GIGANTISCHE shopaholic, om weer daadwerkelijk in WINKELS te lopen.
Die geur van winkels…
Woow.
Heel lang geleden was dat.

En nog langer geleden was het dat ik ALLE lucht van de wereld had om broeken en shirts te passen!
MÈN!

Erg eigenlijk.
‘Op je lijstje stond toch; ‘wereldvrede stichten en een Nobelprijs winnen?’.

‘Euhm ja, maar hé, zonder kleren geen keizer hoor.
Haha en bovendien… die Nobelprijs kan wel een dagje wachten… toch?’.



Dat nieuwe jasje dus...


SALE met MissMorrie en MissPerson,
Ik vraag je, wat wil een mens nog méér?!

Euhm, ja.
In de lift bij de H&M was het ook heel leuk...



Het eindresultaat...


NB aan Zonnige Zuster- Jacq: De E.P loopt als een trein!
Super thanks voor al jouw personal hulp!

23 opmerkingen:

  1. Gaaf meid,

    Zo te zien hebben jullie genoten.
    Morgen terug naar Rotterdam .... om te SHOPPEN.
    Altijd koopzondag hé.

    Mijn winkelmomentje komt nog. Na mijn lotx vliegen de kilo's eraan. In de lente ben ik uitgegroeid (in de breedte), dan ga ik los.

    Rust lekker op zondag.

    Liefs ad

    Groeten Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een heerlijke foto's weer en wat een fatastscige zussen heb je toch. Bam je straalt weer hier binnen via mn laptop :-D. Geniet van je aankopen.

    Trouwens vandaag naar de Hermitage in Amsterdam geweest daar is een tentoonstelling over Alexander de Grote. Die veroverde de wereld ook niet in 1 dag ;-).

    Grts Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij, hi shop untill you drop :)
    en genieten dat jullie deden...het spat zo van
    de foto's af.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus jij begint maar meteen met geld uitgeven ??? Shame on you sister. GRAPJE. Meid wat hebben we hier met zn allen naar uitgekeken voor je. Hartstikke fijn. Maarre.... wel morgen rusten he ;-)
    Lieve groet van Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Djuna,
    Wat fijn je zo te zien genieten!
    Jullie stralen alle drie!
    Morgen een beetje uitrusten?
    Liefs Cobi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wees eerlijk: je kan moeilijk in je blote niksie die Nobelprijs in ontvangst nemen, dus helemaal logisch dat je losgaat in de uitverkoop! ;-). Je hebt weer een superdag gehad zo te zien op de foto's. Nog een Zindere Zondag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wereldvrede stichten, dat kun je morgen wel vanaf de luie bank doen, je krijgt vast spierpijn van al dat shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat moet dat heerlijk zijn, na zo'n lange tijd in het ziekenhuis. Terug de gewone dingetjes. Alles begint gewoon opnieuw, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Djuun,

    Heerlijk om je te zien genieten!!!!
    Nog meer gekocht dan alleen een jas?
    Het werd ook wel weer tijd om lekker te winkelen denk ik.
    GENIET!!!
    Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha...
    En ik nog wel roepen doe het rustig aan haha!!
    UUh... miss piggy... luister maar niet :P

    Gelukkig heb je genoten en een super leuke jas gevonden!! :D

    :D die heb je wel echt nodig om de nobelprijs te winnen ! En ook om naar de noordpool te kunnen voor wereld vrede :P

    Je bent een kanjer!

    Knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt...dit is gewoon niet te geloven.
    Zo vanuit het hospitaal de stad in en shoppen.
    Wat zullen jullie meiden genoten hebben van dit speciale moment.

    Ennuh...die wereld vrede, laat dat even over aan mensen die al wat langer vogelvrij en met een goede gezondheid rondlopen over. Anders stoot je hun het brood uit de mond!! hahaha

    Ik wens je een hele volle beurs en nog veel van de dagen zoals vandaag!

    Liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MissMorrie30-01-11 00:04

    Het was een TOP-dag. Echt heerlijk om weer met jou erbij te kunnen genieten van de sale, het winkelen, het kleding passen (met lucht!!!), de mensen, de drukte, de geuren....kortom genieten van alles! En er gaan nog veel van deze shopping-trips en andere leuke trips volgen! Ik verheug me er nu al op! Geniet van je 'eigen' bedje! Truste!

    xxx MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig om te zien hoe jullie hebben genoten. Je hebt het verdiend na zo een ingreep.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stralender kan niet, samen met je lieve vriendinnetjes!!!!

    en shoppen was ook het eerste wat ik gedaan had... hihi!! jeeeej wij vrouwen!

    liefs lielie
    P.s sorry voor de verwaarlozing maar ik heb het druk met leren lopen en pijn lijden aan me been, nu is het niet over me borstkas die drie vrachtwagens maar over me been hahhaahah watje ben ik he :P

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Djuna,

    Big Smile hier omdat jij zo lekker uit bent geweest. Echt SUPER om je zo te zien. Heerlijk dat je handtas het zo goed doet. Freedom, Freedom, Freedom.

    't Verhaal van Freedom op zondagochtend:
    De Hond van de Buuf (80+) was van de week met me mee te wandelen. Loopt los en luistert, maar heeft een duidelijke voorkeur waarnaar. Neus eerst, ogen en dan pas oren. En hij schoot weg, neus volgend, het spoor over. Daar lag een reebok geveld door de trein. Dat zijn leuke dingen voor een hond. Hij heeft alleen geroken en ik heb 'm snel meegenomen, zodat ie de smaak niet ook nog te pakken kreeg. Reebok is later weggehaald.
    Zondagochtend: Buuf wandelen met de hond los. Héééél ergens anders. Hond weg.....wilde 'uit eten'. FREEDOM, FREEDOM, FREEDOM. Moest met auto opgehaald.

    Fijne vrije dag, genieten, misschien even naar buiten (hier is het nog somber) en alles doen wat Freedom - en 5&6 - brengt.
    Kuzzz voor jullie,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. It looks nice!!! Zoals iedereen al zegt: het straalt van de foto af dat je genoten hebt!!
    Zullen binnekort ff mailen voor een datum.
    De sleutel wordt trouwens toch 1 maart maar dat gaat gelukkig wel snel :)
    Fijne dag!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. sjoppen is ook beter voor de economie! nu kan Nederland EINDELIJK uit die recessie komen! eerst de plaatselijke, dan de Nederlandse en vervolgens de Europese!!!!! misschien een Nobelprijs voor de economie? Beter dan die voor de vrede, want met de winnaars daarvan loopt het niet altijd goed af. voor hoeveel mensen had je gisteren trouwens gekookt? of heb je die pan alléén opgegeten? wat je ook doet, het is....intens. Proficiat voor de donatie aan de NFCS. je moet het maar doen, met 10 liter zuurstof en liggend op bed. Ik zag het geld nog binnenkomen op de site. je hebt iets bijzonders. je bent bijzonder.
    verre groet. MP

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey lieve Miss Piggy,

    Wat een lust om jullie zo te zien; non stopping shopping..PLUNDRA en wat heerlijk he om met lucht, het alleraller belangrijkste, met een grote grijns hartstikke leuke dingen te kopen, omdat het haast niks kost. Ik herken dat helemaal. Ik word er wel wat "hebberig" van, maar goed dat gaat weer over als de sale en plundra ook weer over gaan. Kunnen we , althans ik, weer een mooi tijdje vooruit. Maar ik kan eigenlijk niet wachten tot de volgende en de volgende... maar ik ontken nog steeds dat ik verslaafd ben hoor.

    lieve "mooie" Djuna, wat zie je mooi en vooral gelukkig uit, daar ben ik 't meest blij mee, en ik hoop dat er nog heeeeeeeel veeeeeeeeel sales mogen volgen!
    Heb vandaag een heerlijke zondag in Etten Leur, samen met al je dierbaren!

    Veel liefs,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. miss Person30-01-11 12:51

    Lieve Djuna!
    Wat was het gisteren echt superleuk! Ik heb er echt van genoten om weer eens sámen te gaan winkelen. Echt top. En hoe makkelijk wheely eigenlijk in je scheurmonster past had ik eigenlijk niet gedacht. haha. Well, many shoptrips to go!!! :D
    Elephant shoes!
    x Miss Person

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt zooo leuk om die foto's te zien, dat je weer gewoon lekker normale dingen kunt doen, lekker winkelen met je vriendinnen, heerlijk. Vandaag even bijkomen waarschijnlijk, maar dan wel lekker op de bank, thuis!! :-)
    Liefsss
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Woeeeeeeh. I LIKE IT :D
    Shop till you drop!
    Je kan nu lekker al je spaarcentjes uitgeven hihi.

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. fijn om te zien, het pure genieten van alledaagse dingen ! Daar draait het om. Greetz Lejo

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat fijn om je zo blij te zien, je straalt gewoon. Ik heb daarnet je foto's van vrijdag gezien, wat een lekkere taart seg, dat zal smullen geweest zijn :)
    Geniet van al die dingen die je nu weer kunt doen.

    Veel liefs XXXX

    BeantwoordenVerwijderen