vrijdag 7 januari 2011

Verwachtingsvolle vrijdag

Haarwasdag
Hard gelach

Op de gang lopen
Op geen Boncho hopen

Ook nog wat zitten in de stoel
NAAAA dan weet je wel hoe ik mij voel!

Heerlijke lucht
En een diepe zucht

Nu ben ik kapoet-o!
Slaap lekker iedereen!



Hoe heerlijk: bij de verwarming haarwassen haha!
(ik kan vanwege het nog niet dicht zijnde trachea-gat nog niet mijn hoofd onder de douche steken, vandaar...)

ENNN EIN-DE-LIJK een beeld van de nieuwe kaarten!!!
WAAAA iedeeen super thanks!


32 opmerkingen:

  1. Er schuilt een echte dichteres in je, rust maar lekker uit meid.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slaap zacht Djuna! Morgen is er weer een nieuwe
    dag met nieuwe kansen...
    Wat kan het deugd doen hé dat je haar gewassen is.....
    heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker gewassen haren, je zit daar echt te stralen

    Slaap Lekker*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het valt me op bij de foto 'Gewassen haar in handdoek' dat je kamer al een stuk dichter bij de uitgang van het ziekenhuis is...
    Slaap maar lekker...

    Wij gaan hier hetzelfde doen...

    Maes & co

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker slapen...welterusten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekkerrrrrr fripssss

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zie je er goed uit zeg!
    Slaap lekker!

    XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijn gevoel moet het zijn. Pas gewassen haren.

    Slaap lekker meis, Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zal jij idd lekker slapen en wij ook :-D

    Grts Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker fris de haren gewassen
    Ga nu ook maar lekker rusten.
    Tot morgen
    Slaap lekker

    Jet uit Sittard

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haartjes nat nog even op! niks lekkerder als fris gewassen haar! lieve groet en tot....riet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk die fris gewassen haren! Ik heb nog naar je gezwaaid vanaf de longfunctie hahaha!
    Slaap lekker strakkies!
    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Whoehoeee
    Weer schone haren!! :D

    En gelukkig niet weer een broncho! :)


    Knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo een "gewone" dag bij jou zonder een broncho.
    Steeds verder terrein veroveren en dan o ,wat zijn die gewone dingen als haren wassen heerlijk.
    Wat doe je het goed, ik neem ook een diepe zucht.
    liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Herlijk is dat het, schone haren:D Hoelang duurt het eigenlijk voor dat gat dicht is? Ik dacht dat zoiets wel redelijk snel ging?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Miss person07-01-11 23:39

    Haha een topdag he! Weer fris, fruitig (met guhl?) en dan nog actief de gang op. Vanuit het mooie dronten, dit keer, ;). Xxx uw person

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Djuna,
    Je ziet er weer spik en span uit! Ga maar lekker slapen morgen weer een dag. Ik kom net thuis van golfen en ga ook zo naar mijn mandje toe.
    Slaap lekker

    X Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Slaap lekker Djuna met de fris gewassen haartjes, je ziet er al weer stralend uit vind ik.
    Dikke knuffel van mij
    Liefs - Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer lekker schoon en fris ruikende haren! Je ziet er goed uit meid!
    Hoelang duurt het eigenlijk voor dat gat dicht is?

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jeuj mijn kaartje is aangekomen!

    JOE COOL is in the house!!


    fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je ziet er fris en fruitig uit, en ook nog eens superhappy, ben blij voor je!!!

    Liefsss
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lekker frisse haren en dan ook nog bij een verwarming. Heerlijk! Klinkt alsof je een superdag gehad hebt. Ik hoop op weer zo'n dag vandaag voor je.

    En leuk om weer een foto van je nieuwe aanwinst te zien. Zie ik ook dat mijn kaartje veilig overgekomen is :).

    Heel fijn weekend meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oohh wat heerlijk lieve Djuna,even je haar lekker wassen,wat passen ze goed op je hé !!
    En terecht ook hoor je bent een lieve SCHAT.

    tot de volgende post.

    xxx
    Lieve groetjes van een verre vriendin.
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je ziet er tip top uit meid.
    Ben blij voor je dat het zo goed gaat.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goedemiddag Djuna, Wat zul je lekker geslapen hebben, moe van alle dingen van de dag en dan nog haartjes wassen. Hahaha beetje het ouderwetse zaterdagavondgevoel toen ik klein was, eerst douchen en dan nog even naar de tv mogen kijken voor het naar bed gaan.
    Fijn dat dit een "normale" dag was!!

    Heb een goed weekend en lieve groet, Els

    Ps ziet er weer gezellig uit je muur met alle kaarten ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoop dat je lekker geslapen hebt!
    Was erg leuk om je weer gezien te hebben!
    Fijne dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hey Djuna,

    Goed te zien dat je vastbesloten bent - haar wassen, ganglopen - en alles wat verder gedaan móet worden om strakjes door de draaideuren te kunnen gaan. Ik hoop dat je steeds meer vertrouwen in de longen zult/kunt krijgen, dat de fratsen die ze nu nog uithalen van voorbij gaande aard zijn. En dat de rest van je lijf eieren voor haar geld kiest en zich gehoorzaam neerlegt bij de straffe hand van artsen en jou zelf.
    Fijne middag/avond, Rustige Herstel,
    Kuzzz,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een genot hé, haren wassen, heb het daarstraks ook even bij Lisanne gedaan, daar knap je altijd weer wat van op ( en af ;-))

    Je gaat lekker, hou vol!!

    Grts, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fris en fruitig!
    Zo kun jij de wereld aan....

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. zo, das pas echt VET, je haren laten wassen.!!

    Je ziet er weer goed uit hoor,nou nog goed rusten en dan weer naar huis. !!!


    Doei ee

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dear,

    wat tof om je zo te zien shinen na het wassen van je haar! Amazing! Looking soo good-o!

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen