vrijdag 21 januari 2011

Verwachtingsvolle vrijdag

Deze dag was met recht een Verwachtingsvolle vrijdag.



Het stond in het teken van: ‘Morgen ga ik n dagje weg! Morgen ga ik een dagje weg!’.
En de neuroot in mij wil dan natuurlijk alles plánnen en régelennnnnn…

Dus was ik druk in de weer met antibioticadranken voor door de sonde,
Met het bij elkaar zoeken van alle rondzwervende insuline- productjes,
Dat soort dingen.


Haha, ik schreef al eens dat ik mij soms net een Sim voel (uit het computerspelletje 'The Sims')

Je moet alles op pijl houden; conditie, eten, spierkracht, en in mijn geval dan vooral het op pijl houden van de innerlijke mens door middel van ‘heerlijk riekende’ drankjes, pillen, IV- giften enzovoort.

Hahahaha en ik geniet er gewoon van!
Het is heerlijk dat ik nu weer zelf in staat ben om de regie over mijn leven te voeren.

Met een beetje hulp van allerlei

Productjeus…

Waaaaaaaaaaa zooooooooooooveel zin in morgen, hahaha sorry, meer zinnigs kan ik niet verzinnen!

NB: @Door: Jaaaa was super leuk om jou te zien op de gang! De dr. die jij bedoelt dat is dr. Model denk ik (haha helemaal niet verkeerd die gast hè!), dr. Knappo's achternaam begint met G. x!

35 opmerkingen:

  1. Was leuk om je weer gezien te hebben!!
    Echt zo gaaf dat je morgen lekker dagje naar huis gaat!! Heel veel plezier gewenst, geniet ervan!! Badderse :p
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ik weer,ik wens je een hele fijn dag en geniet ervan.

    Gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je nodig:

    Een beiteltjeu om de dekseltjes van je potjes medicijnen te openeu

    Een hamertjeu om ze weer dicht te kloppeu

    En dan nog een zaagskeu om de sondezakjes open te zageu

    Wa denkteu?

    ----

    Heeeeeel veeeel plezier thuis! Geniet ervan!

    mamm-loic

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tuurlijk draait alles om morgen, dan staat je hoofd nu niet naar bloggen.
    Ga maar zo snel mogelijk naar dromenland want dan is het sneller ....FREE SATERDAY.......

    Slaap lekker

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Slaap lekker voor vanavond,
    en veel plezier morgen (straks)!!
    Geniet ervan meid!

    Liefs Saskia!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet ervan morgen. Slaap wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor nu een heerlijke nachtjeu in je lekker bedjeu !
    Voor morgeu GENIETEU ! GENIETEU ! GENIETEU !

    Groejeu vanuit het HAANTJEU !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrijdag was echt een TUTTER DE TUT en STUITER de STUITER dag.

    Maar morgen wordt het echt genieten. Heel veel plezier meid. Wel terugkomen hé.

    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Djuun, heeel veel succes en vooral plezier!
    Ene denk erom he! Niet alles tegelijk, beter gezegd... lekker naar huis en daar geeen plannen.

    Meid ik ben benieuwd naar je ervaring om eindelijk je eigen huisje weer te zien... Dat is toch waar je al die tijd voor gestreden hebt!

    Knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lieverdje,
    geniet ervan en adem met volle teugen die heerlijke frisse thuislucht in!!!!

    dikke kus je lotx sis

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Happy (homey) holiday!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ga... En geniet van het snuffelen aan je eigen plekje. No place like home!

    Gaat dat slapen vannacht wel lukken? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een hele fijne dag gewenst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geluk Djuna, we kijken uit naar je thuis ervaringen.
    Wat zal het fijn zijn eindelijk je eigen dingetjes weer te zien,
    Hoop dat het een fantastisch weekend voor je gaat worden.
    Knuffel Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het oeroude schoolreisje gevoel... gedachten als.."heb ik alles; eten, drinken, lekkers, schoon ondergoed, tandenborstel, tandpasta, de juiste kleren mee, is het warm of is het koud....och lieve schat, wat een heerlijk gevoel! En je weet de 'bus" is op tijd, jij hoeft alleen maar in te stappen en laat het maar gebeuren...je neurotische voorbereidingen kloppen helemaal, alles is geregeld. Nu nog genieten van deze mooie dag. GA. DAT. DOEN>!!! een hele dikke zoen, daar moet je het morgen mee doen... van

    Ria, Valthe, die nog even wakker is. liefs ook voor de rest, belangrijke rest, van je familie, je thuis!!

    Have a very nice day!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heerlijk dat je nu een label "HUIS" hebt!! Als ik dit schrijf zit je natuurlijk al op de rand van je bed te wahcten op het busje. maar ik ben bang dat dat nog heel even gaat duren ( het is nu 7.23) Nageltjes gelakt en tasje gepakt? Eet nou nog even een paar hapjes, Djuna!
    Heeeeel veeeel plezier vandaag en vooral en alleen maar GENIETEN!!!!!

    Liefs Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geniet ervan vandaag meis!!! Stukje bij beetje krijg je de regie weer terug, totdat je het straks weer helemaal zelf mag doen. Hou maar een lekker feestje daar bij je thuis, want net zoals jij zullen ze het heerlijk vinden dat je er weer bent!

    Liefs!
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja lief je bent nu al lekker onderweg of je bent misschien al THUIS!! Geniet er van.

    Fijne dag, lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geniet ervan vandaag!
    heel veel liefs en tot blogs, ben benieuwd naar
    je thuiservaringen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Meid geniet van je dag!! Tis je zo gegunt!! :D

    (nu ben je een stuk dichter bij mij! :p hahaha)
    Dagje back @ Brabant!!!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Djuna, heel veel plezier vandaag!
    Geniet van de vrijheid.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Genietze!!

    Grts, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. als de alles goed is, ben je DAAR.... en hoogstwaarschijnlijk NIET zoals het grappige filmpje van gisteren liet zien, een romantisch boswandelingetje aan het maken met een zeer rijzig persoon, hartjes kervend met hamer en beitel, eekhoorntjes aan het lokken met een kauwgummekske en dan spiesen met een haakske om vervolgens heeeel romantisch, het vlees te roosteren bij een kampvuur en heerlijke brochettekes te eten...dat doet je allemaal niet...maar wel hopelijk heerlijk genieten van even thuis, weg uit EMC, lieve meid en familie en vast ook vriendinnen, wat zal het een prachtig feessie zijn deze dag!! Een traan, een lach, 't is er vast allemaal. Maar vooral veel lachen, denk ik.

    Heel veel liefs, vanuit een druilerig koud Valthe, maar dat doet er vandaag h.e.l.e.m.a.a.l. niets toe, wat jullie betreft!!!

    xxxxxxxxxxxxRia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oh ja...en dat romantische boswandelinkske,zonder gespieste eekhoorn neem ik aan, dat komt allemaal nog, dat houd je nog tegoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. heee...heb je het heerlijk?

    ik ben blij, mijn man was 3 dagen in NL voor werk, was even langs ons huisje, en heeft m'n stapel tijdschriften meegenomen! Hehe, eindelijk heb ik'm ook gezien, die inmiddels heerlijk achterhaalde Linda! Mooie trui had je aan :-)

    Geniet-ze!

    liefs van ver.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geniet lekker thuis vandaag.
    Dat zal heel snel wennen hoor.
    Laat je verwennen en doe wat je kunt en zin in hebt.
    Liefs jet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. GENIET ERVAN!! Hopelijk is het allemaal nog een beetje t zelfde gebleven thuis, je bent er zo lang miet geweest :)
    xxx
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat lachen dat filmpje :-))
    Veel plezier vandaag!!!!
    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey Super Piggy,

    Wens je een hele fijne zaterdag!!
    Geniet er van.

    Liefs MoMo XX

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Djun!

    Wat super dat je een dagje naar huis mag! Nu ik dit schrijf, ben je dus thuis! Echt super! Geniet ervan! Er gaan niets boven de brabantse lucht haha! Ik wil er alles over horen als ik er weer ben (als jij dan ondertussen nog niet blijvend thuis bent, is nl. donderdag pas..)
    Ow en je opstaan filmpje: te gek :D

    xxx liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geniet lekker van je dagje thuis!

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoop dat je een heeeerlijke dag hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. We hebben vaak even aan je gedacht vandaag. Ik hoop dat je hebt genoten. Nu weer bijkomen en op naar het volgende dag, week, mnd... altijd :-)

    lieve groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Djuna.Dat was echt genieten vandaag hè?
    En nu afgebrand maar zeker voldaan lekker nagenieten en uitrusten,weer voldoende energie opbouwen voor het volgende avontuur.!!!!
    Voor zo welterusten.
    Groetjes van Joke en Bert

    BeantwoordenVerwijderen