vrijdag 28 januari 2011

Vrijheid- vrijdag

Ik ben d’r.

Heerlijk.
Het is niet moeilijk,
Het is niet raar.
Het is net of ik nooit weg was.

Thuis.


'What a difference a day makes...'
Voor de Zonnige Zusters en de Dear Doc's.


En op de valreep ein-de-lijk de Transplantman op de foto! WOOOHAAA!


Met m'n verpleegmap (super lief longafdeling, thanks voor de prachtige woorden!)
in de hand,
vertrek ik uit Ziekenhuisland...


En dan thuis!
Gewoon weer lekker zelf koken, net of het nooit anders was...

Morgen winterkleren scoren... hahahaha, t is koud man! Heeeeerlijk!

52 opmerkingen:

  1. Geweldig Djuna!!!

    Geniet van je vrijheid!!
    Haha ja die winter kleren kan je wel gebruiken.. Best frisjes!?
    Lekker shoppen in Ette! :D

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow meis wat moet dat heerlijk zijn weer in je eigen huissie, zelf je eigen eten maken, en wat je zelf lekker vind.

    GENIET ervan this je heel erg gegund.

    Een nieuw leven gaat beginnen ;)

    Liefs Janetta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. you did it!
    als volger ben ik apetrots.dikke pluim!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeerlijk meid! Geniet maar lekker van al het gewone.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Djuna,

    Vandaag eindelijk weer bij je eigen spullentjes, het eten wat je lekker vind en vanavond lekker in je eigen bed. Wat moet dat een heerlijk gevoel geven...

    Oh die taart smaakte trouwens goed hoor haha. Er was nog wat over dus de verpleging kwam vragen of ik ook een stukje wilde hahaha. Nou dat sla ik niet over haha...

    Heel veel plezier thuis en ga genieten van je vrijheid.
    Liefs, Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SUPERVET!!!! Je bent weer thuis. Back to the real world.
    Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En morgen....naast alle besognes en pauzes van een net getransplanteerde, lekker thuis, of buiten, of shoppen, of.... what ever YOU want.

    Trusten voor straks, lekker in het grote bed, vertrouwde geluiden, lieve mensen om je heen, goed gevoel, genieten.

    5x Veel liefs uit Aalten voor jullie,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heej Djuna!

    Wat super!
    eindelijk weer thuis, je eigen plekie, bij je lieve fam, lieve vrienden, en natuurlijk de schade inhalen! en dat heb je zo verdient lieve djuna!!! Enjoy(L)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. lieve djuun

    welkom thuis wheohoeeeee :D:D
    Echt super meid.

    Niet alles in 1x willen he ;)
    Wat was je aan het koken?


    Knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastisch! Slaap lekker in je eigen bedje...lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk lekker thuis.......geniet vannacht lekker in je eigen bedje.......geniet van alles !! ooooo je straalt !!!! geweldig.....fijn weekend meis......liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige taart voor de zusters en dear doc's. Fijn dat je nu eindelijk naar huis mag, heerlijk genieten van alles. Wat een feest moet dat zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij maakt al het gewone speciaal....thanks!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Chick..
    SLAAP LEKKER!
    Ohja, en niet vergeten dat het belletje er niet meer is ;) Zult dus alles tegenwoordig zelf moeten doen!

    Maar had niet het idee dat dat een probleem ging worden.. Geniet ervan meid, ben echt blij dat je thuis bent :)

    xx uit Nijmegen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eind goed al goed.
    Lieve schat wat straal je en geen wonder je bent THUIS.
    Geniet van alles en ja, winterkleren heb je wel nodig. Ik zo'n ziekenhuis is het lekker warm maar buiten brrrr.

    Wat zal jij lekker slapen vannacht.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Op de valreep toch nog TRANSPLANTMAN vereeuwigd!!
    Nu is alles weer gewoon gewoon!!HEERLIJK toch?
    TAKE CARE
    LOVE YOU

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De cirkel is rond.
    Transplantman is gekiekt en jij bent thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. JEEJ thuis!!!!!!!
    Heerlijk, eindelijk weer thuis :D.

    Heel veel plezier met het scoren van winterkleding maar dat gaat vast lukken!

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey lieve Djun,
    Dat gevoel is het thuisgevoel toch, alsof je nooit weggeweest bent, wij weten wel beter!
    Wat ontzettend fijn dat je daar weer bent. Kook, eet, lees, lach, oefen, heb lief, het leven en alles wat er toe doet, dappere djuna, wat een genot om jou met de peper-/zoutmolen aan de slag te zien.... kruid/zout het eten...

    heel veel liefs en de hartelijke groeten aan the familymembers!

    Ria, uit Valthe, ook hier is het zooo koud

    BeantwoordenVerwijderen
  20. vanuit het koude sittard: enjoy your freedom:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je straalt!!
    Meid, wat ben je van ver gekomen.
    Vaak heb ik gedacht dat je het niet zou redden.
    maar zie daar, je kookt zelfs alweer je eigen potje.
    En dan ook snel shoppen voor de broodnodige warme winterkleding.

    Geniet van je nieuwe leven.
    haal eruit wat erin zit.
    Maar neem ook op tijd je rust.

    Veel liefs van Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van Harte Gefeliciteerd Djuna met het behalen van deze gigantische mijlpaal. Geniet van alles.......en ik geniet met je mee.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig dat je thuis bent.
    En dan die vrijheid; shop untill you drop!!
    Het is sale.
    Geniet van alle goeds en heel veel succes en plezier in je nieuwe start.
    Groetjes,
    Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey Djuna,
    Het is echt gebeurd,je bent eindelijk weer thuis!
    Geniet maar van de vrijheid die is zo heerlijk!

    X Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  25. there is NO place like home......not even ziekenhuisland met alle superaardige zusters!!! Home to stay!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lekker thuis! Knap hoor dat je dat al kan, weer koken! HEeft mij toch zeker 2 weken geduurd?

    Lekker alles zelf doen, veel succes!

    xxx Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze af en toe lurker (maar wel volger!) wil toch even melden dat ze zo ontzettend blij voor jou en de jouwen is. Maak er iets moois van en shop ze morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd Djuna, welkom THUIS !!!!!!!!!

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  29. He kanjer, welcome home!!
    Echt super je zo te zien!
    Veel plezier morgen, shop till you drop ;-)
    Slaap lekker xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat ontzettend fijn om je zo te zien!
    Welkom thuis!

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zit met tranen in mijn ogen. Wat moet jij een gelukkig mens zijn. En vandaag lekker SHOPPEN!!!! Koop maar lekkere dikke kleren, want het is ECHT koud. En je hebt natuurlijk nog helemaal geen spek op je lijfje, dus warm aankleden,hoor. En GENIETEN!!!!!!

    Liefs Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geniet maar met volle teugen, want dat kan nu.
    Veel plezier maken en af en toe uitrusten.
    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Goodmorning sunshine, lekker geslapen in je eigen bedje?? Zal best even wennen zijn, maar o zo heerlijk.
    Heel veel plezier vandaag!!

    LIeve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lieve Djuna,
    Ik volg al een tijdje stilletjes je blog en heb je steeds bewondert om je optimisme.
    Dus nu is het wel eens tijd voor een reactie: Welkom thuis, meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. En wat sta je weer strálend in die pan te roeren! Djuna de optimist is aan het kokkerellen haha. Wat een feestelijk afscheid met zo'n taart zeg! Heerlijk dat je weer lekker thuis bent nu en wat lief van de verpleging zeg! Geniet van het shoppen vandaag en winterkleren heb je inderdaad wel nodig ja. Dit is wel even andere koek dan CV-standje ziekenhuis he? ;-).

    Heel fijn weekend meis en WELKOM THUIS!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Welkom thuis en geniet met volle teugen.
    Gun het jou van harte
    Fijn weekend en doe alles wat je maar leuk vind.
    Groetjes Jet uit Sittard

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Djuna
    We kunnen alleen maar zeggen;
    WELKOM THUIS, heerlijk voor jou, je zussen, je ouders. We zijn blij je weer terug te hebben in Etten-Leur
    Kees, Jacqueline, Annemarie, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat super!! En, heb je lekker geslapen??
    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dat doet echt goed om die blije foto's te zien (én de transplantman :))! Super dat je gekookt hebt, hopelijk smaakte het nadien ook goed!
    Doe rustig aan, shopse en veel plezier!
    Veel liefs
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd!!!! Je hebt het geflikt.

    liefs Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Yeahhh, yeaahhhh, hoera, hoera GEFELICITEERD met je thuiskomst.
    groetjes van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heeee Djuna,
    Wat fijn om jou zo te zien in die vrolijke keuken.
    Het ziet er ook heerlijk uit hoor !! champignonnetjes ??? hmmmmm..
    Geniet er van meis !!!

    Fijn weekend

    lieve groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo,

    Ik ben een totaal onbekende voor je, een onbekende die al maanden je blog meeleest. Via Alida, die in mijn Hyves lijst staat ben ik op jouw blog terecht gekomen.
    Wat heb ik de afgelopen maanden met je meegeleefd, liet ik soms een traan, herkende ik sommige dingen ( ik heb zelf een PTE operatie gehad, dwz chronische longembolieën weghalen via de open hart operatie methode), was gewoonweg trots op je kracht, je humor, je enorme doorzettingsvermogen en heb ik vaak vreselijk gelachen om je ontzettend leuke manier van schrijven. Je zou een boek moeten uitbrengen, ik weet zeker dat het een een bestseller word!!
    De afgelopen week heb ik niet kunnen meelezen door computerproblemen en dan lees ik vandaag dat je naar huis bent!!
    GEWELDIG!!! Kippevel, ontroering en blijdschap!
    Gefeliciteerd!
    Wat ben ik blij voor je en wat zal je genieten van alle "gewone" dingen.
    Ik weet uit ervaring dat als je zo het moeten knokken voor je leven dat de meest gewone dingen een nieuwe ervaring zijn. Ik vergeet nooit meer dat ik samen met mijn man een rondje in de rolstoel ging, in de stromende regen. Wat vond ik dat heerlijk!

    Lieve Miss Piggy, jij bent een voorbeeld voor heel veel mensen, je mag megatrots op jezelf zijn!

    Ik wens jou en je familie heel veel geluk toe!

    Hartelijke groeten,
    Carmelita.

    Ik wens je heel veel geluk toe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Djuna,

    Lekker geslapen ? Winkel ze vanmiddag.

    Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hey Djuna,

    Welcome back...
    Super, hé.
    Al wat kleren gescoord? En met je autootje gereden?

    Steve

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat heerlijk dat je weer thuis bent! Dat moet een onwijs lekker gevoel zijn! Geniet ervan! Liefs Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ha lieve Djuna,

    Super fijn dat je weer thuis bent!! Lekker rustig aan weer je leven op de rit zetten en vooral doen waar je zin in hebt! :D

    kus, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  49. jippie eindelijk weg van de sv long. (ik had dus nu pas met ontslag gemogen van jou) Ga er lekker van genieten, maar daar twijfel ik niet aan.
    Ik hoop dat je gauw geen tijd meer hebt voor je blog en alleen maar leuke dingen gaat doen.
    Heb donderdag nacht nog over je gedroomd, ik heb mensen neer moeten schieten voordat je naar huis mocht, weet alleen niet meer wie en waarom. Maar gelukkig ben jij met wat meer vrede naar huis gegaaan
    Heel veel succes verder met je herstel en herpakken van je leven, maar dat gaat je zeker helemaal lukken.
    Groetjes aan de paps en mams
    Kus sytske

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Lieve Djuna
    JE.BENT.THUIS...hebben we niet voor niets zo gebuffeld donderdag,haha.
    Nog een tipje om te zien of je E.P. loopt, leg het bij twijfel op een digitale keukenweegschaal(:
    Veel plezier thuis, geniet van elkaar en van het leven.
    Kuzz zonnige zuster Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Djuna,hoe voelt dat......een geplunderde rekening ????? In DIT geval ZEKER fantastisch!!?? hahahaha.
    groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen