dinsdag 4 januari 2011

Wijze woensdag is coming!!!

kep 'n koe en hij geeft melk!


Omdat lichamen nou eenmaal voeding nodig hebben en MrMaag nog snel op de valreep zijn winterslaap heeft ingezet,

Krijg ik nu mijn voeding via de Koe.
Wat wel heel fijn is want je voelt je zo slap hè, met Zero eten…


WAAA en dussss!!!!
Met hernieuwde energie and a little bit of help in de vorm van een Super Zuster…

BEN IK GAAN DOUCHEN.



Haha ik denk dat haar hele dagdienst in de soep liep na mij, want ik wilde er niet meer onder vandaan hahahaha!!!

Ongelofelijk, zonder zelfs een tikje benauwdheid, lekker rustig ademend douchen.

Mijlpaal van de eeuw.


Nou toedeloe, groetjes van mij en de koe!!!





Groetjes uit een Zonnig Ziekenhuisland!


49 opmerkingen:

  1. Mooi joh die koe én dat je fijn kunt ademen onder de douche is natuurlijk ook best aardig...
    Maar zonder gekheid op dat bekende stokje : helemaal top om je zo te zien zitten!

    Melk de witte motor, dusch.... uitkijken iedereen in het Erasmus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Djuna, dus fris en fruitig zeg maar, lekker schoon gepoedeld! Heerlijk zo'n douche pakken.
    En de koe lekker melken tot mr. Maag weer ontwaakt als straks de winter voorbij is ;-))

    LIeve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet te geloven hoe vaak je mij (en ongetwijfeld vele anderen) doet glimlachen. Je bent een voorbeeld voor ontzettend veel mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het lijkt me het einde om heerlijk te douchen en ook nog lucht te krijgen. ongelooflijk wat ze toch allemaal voor elkaar kunnen krijgen!!
    geniet van je koetje en misschien morgen weer een doesje? lieve groet en tot.....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een koe die jou onder de douche kan laten staan, wat een koe :-) Geweldig meis, lijkt wel of je zevenmijlslaarzen aan hebt, wat een tempo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeeeeeeej!

    4 x HOERA!!

    1 x voor de koe
    1 x voor jij in de stoel
    1 x voor de douche en natuurlijk de hardste;
    1 x voor de LUCHT!

    Ow, en doe de groetjes terug aan de koe, haha!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooooooooh, wat voelt DAT lekker hè?
    Douchen na zo'n lange tijd.
    Weet helemaal wat je gevoeld hebt.
    Nu lekker nagenieten en geef die koe maar een aai.

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend fijn dat het zo goed met je mag gaan.
    Wens je nog heel veel lucht van deze longen.

    Gr Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een goed nieuws!
    Ohh en ik moet even zeggen;
    ik vind al je dekens,spreien en plaids echt TE GEK!

    Lieefs Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje, wat zie jíj er goed uit zeg!!! Moet je je nou zien zitten. Je kunt je toch haast niet voorstellen dat je nog maar zo kort geleden een visje op het droge leek? Ik niet in ieder geval...

    GEWELDIG!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. helaas dan de dag dienst maar in de soeplaten lopen,iemand die zo lang niet met lucht heeft kunnen douchen en nou wel is veel belangrijker vind ik,wat zou dat heerlijk zijn geweest voor jou.

    groetjes marion.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeeej tpv, t ruikt ook echt naar kalfjes melk...
    Iig dat vond ik altijd, na mijn LANDBOUW opleiding! Haha!

    Hopelijk voel je je er snel weer lekker sterk door!
    Je ziet er goed uit, je straalt!!!!

    Liefs Lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dan zeg ik als koe ook maar: BOEHOE

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed werk om alles de soep in te laten draaien!
    En melk de witte motor ziet er ook jummie uit (mist smileys)

    You go girl!!!

    Groetjes Rosan
    (Gouda)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je ziet er inderdaad echt erg goed uit! Wat lekker als je weer de energie en lucht hebt om even goed te douchen :)
    Just one question.. Hoe staat het met de balonnen :D Zijn ze eindelijk weggegooid? Je hebt ze niet meer nodig! AAAAAAAAAAAHHHH :D:D

    Groetjes Rosan uit Nijmegen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow, wat onwijs heerlijk voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Djuun,

    Whoehoeee een stoel!
    Whoehoeeee een koe
    Whoehoeee een minder witte smoel :P
    Whoehoe meer loech (lucht) :P
    nee dat laatste klinkt niet :P

    je bent een kanjer en je achterban natuurlijk ook!

    Hopelijk knap je snel verder op !

    Knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nu een koe......en straks zeker mee doen met boer zoekt vrouw?? Je gaat goed joh! lekker gedoucht en je ziet er fris en fruitig bij!
    Geniet maar lekker van dat douchen, ook al kost 't iets meer tijd, ik denk dat ze 't graag voor je doen!
    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zag 2 koeien heel lekker douchen...ooooooooo het is een wonder,is een wonder bovenwonder dat die koeien douchen konden, hi,hi, ha,ha Super-zuster stond erbij en keek ernaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. jee, wat zie jij er heerlijk fris uit! ....dat moet goed voelen!
    gr. Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je bent een echte kanjer ...en maakt me blij !!......je ziet er goed uit meis......liefs van mij....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Kim en Jan05-01-11 00:12

    Lieve Djuna,
    Op je zij slapen, douchen, naar het echte toilet met DE DEUR DICHT, man wat een genot hè! Ik geniet er nog steeds elke dag van naast alle andere mooie dingen die nieuwe longen en het nieuwe leven dat daarbij hoort brengt. Mijn koe heette destijds Bertha (ik heb een hele stal met Bertha's voorbij zien komen haha!), hoe heet de jouwe?:-)En dat zonnetje, dat scheen vandaag speciaal voor jou!

    Dikke kus Kim en Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Holy Cow !! jouw woorden van 20 december, haha.
    'n Cow en 'n Piggy, goeie combinatie !
    Je maakt me weer blij vanmorgen.
    Ga zo door. Liefs Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Sorry,
    Ik ben nog niet goed wakker.
    Even terug gebladerd,
    is niet de tekst van 20 december.
    Liefs en 'n fijne dag.
    Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beestachtig goed zoals jij bezig bent.
    Met meer dan 1000 volgers plus een complete dierentuin in jouw systeem ben je gelukkig voorzien van alle aandacht.
    Fijn dat de CF aap de koe in de gaten houdt zodat Piggy goed gevoed wordt.,wat is de dierenwereld toch bijzonder.........en jij ook.
    Hoop dat de koe snel de wei in kan en jij zonder dierenhulp kan genieten van lekker eten. en als een slingeraapje de boel op zijn kopn kan zetten. Veel succes met je herstel en revalidatie en uiteraard je nieuwe leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goedemorgen MissPiggy,

    Al dagen wens ik je een rustige hersteldag toe, en wat doe jij??
    Je sleept een hele KOE naar je kamer!

    Later zeker meer!

    Kuzzz en een RUSTIGE hersteldag, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  27. zie ik daar nou kabiven en sondevoeding?? word jij gewoon dubbel verwend?
    balen balen, maar je zal zien dat je er van opknapt.

    trouwens, wil je de koe daar niet bijhalen zeg?! (moet je eens de inhoud van die grote witte zak ruiken, dat is echt TE vies, dus t zou gewoon een belediging van de koe zijn).

    wat heerlijk dat je hebt gedoucht!
    eerst t toilet, nu de douche,... nu nog de uitgang.
    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fijn zulke goede berichten te lezen! Ik hoop dat je dankzij die koe, makkelijker op kan bouwen, want ja zonder voeding kom je niet ver idd:) Ga zo door he!

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Djuna,

    Gaat lekker he?? Wat fijn dat je lekker hebt kunnen douchen! Je geniet zichtbaar van je stappen... mijlpalen.... ik zou zeggen blijf genieten van alles wat je elke dag weer meer kan enne hou ons op de hoogte... heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat!
    Keep going!!!

    Groet Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi MissPiggy en MissKoe,
    Whaaaa wat zie je er goed uit!!! Fris en fruitig gedoucht moet ook een heerlijk gevoel zijn! Vooral omdat je gewoon adem had! En ik denk echt dat de SuperZuster het niet erg vond dat haar dag daarna misschien ietsjes anders verliep!
    Maarre wat is Ferdinand opeens bloot zeg!!! Hij had zo'n gezellig rood schortje aan! Of heeft de koe dat nu aan? Nou ja dan is het niet erg natuurlijk haha, alles om de koe haar werk te laten doen zodat Djuna snel Ziekenhuisland uitrent!
    Liefs, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ben ik de enige die de koe voor een aap aanziet? Haha. Fijn dat het eten nu even voor je wordt gedaan, maar wat heerlijk dat je zelf hebt gedoucht! Maakt niks uit dat jij de dienst van een Super Zuster in de soep laat draaien: douchen is the best! Je kan er zo heerlijk van opknappen en al helemaal als je gewoon kan blijven ademen he! Schijnt redelijk essentieel te zijn: ademen en douchen ;-).
    Super meid en dan ook nog met een stoeltje in de zon, je gaat als een speer meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hej dappere meid,

    Wat fantastisch dat je nu zo ontzettend goed vooruit gaat! Dat je daar heerlijk in die stoel zit, en dan valt me ineens op dat je tracheacanule er uit is! Fantastisch zeg!..

    Je mag ongelooflijk trots zijn op jezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wouw, wat heerlijk om na een week afwezigheid te lezen dat alles zo goed gaat! En je hebt het zelfs voor elkaar een koe het ziekenhuis in te smokkelen! Nu nog even 1 van die 7 magen lenen en je kan weer zelf aan het grazen. Alles op zijn tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nou Djuna
    Ik ben blij voor je dat het redelijk gaat.
    De koe dan maar even erbij dan komt het wel goed.De lucht heerlijk als je dat al weer hebt.
    De volgende stappen komen ook wel.
    Ga zo door.

    Liefs jet uit Sittard

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nooit geweten dat apen melk gaven ;P

    Fijn he, douchen?!
    Zooo fijn, een maagje dat tot rust kan komen mét voeding
    Nog veeeel fijner, dat ademhalen.

    Gaat lekker zo, keep it going!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hi Dappere dodo djuna!

    Jeetje wat zit jij er fantastisch bij. Je ziet er idd stralend uit. Ik kan me voorstellen dat dat douchen mét lucht zo heerlijk voor je was! Ff wat kcal-tjes naar binnen werken, wat aansterken en hopelijk kan je dan heel binnenkort zonder de hulp van een zonnige zuster douchen!

    Dikke kusss Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ooh wat moet dat lekker gevoeld hebben, warme stralen water, en lekker kunnen ademen, jippie!!
    Veel sterkte met je maag,
    liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat Marcia zegt, je ziet er ZO goed uit. Dat viel mij ook als eerste op!! MAar ehm wit spul? En sonde voeding ernaast? Wat is dat witte spul dan?

    En weten ze waarom je maag het niet doet? Lijkt me erg vervelend:( Maar je gaat lekker hard vooruit, dus die maag doet ook wel weer mee!!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Melk is goed voor elk! (Nou ja, het zal wel geen gewone melk zijn als het in zo'n zak zit...) Maar het werkt wel want je ziet er stralend uit! Hopelijk gaat je maag snel weer wat doen, en kan je verder opknappen! Ga zo door!

    Groetjes, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  40. ha die schone, fris gewassen en glad gestreken Miss Piggy!

    Toch nog wel zo af en toe even lekker door de modder rollen hoor... een varkentje heeft daar echt behoefte aan, is goed voor 't beessie, schijnt.
    maar wat heerlijk dat de voor ons zo normale zaken van het leven ook voor jou weer mogelijk zijn en gaan worden...steeds meer, en meer.
    Nu nog the other organs..... ze doen het op hun eigen tempo blijkbaar.. we willen zo graag snel( ler), maar hoe dan ook 't komt vast beter en goed... na wat tijd en aanpassingen.

    Lieve Djun, wat al weer een mooi krachtig plaatje van jou, zo mooi zittend in de stoel, een wat krachtiger lach, zo fijn om te zien!

    Voor je mams en jou een heeel dikke knuffel uit Valthe, "snerpend koud" maar wel mooi.
    xx
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Whoehoe wat een stap weer! It's 'raining' douchedruppels!

    Liefs Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. woordverficatie was:
    ST STA

    mooi he,..

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Heerlijk voor je hoor Djuna, lekker douchen. Ik ben zelf ook vp maar ik kan me niet voorstellen dat ze het erg vond dat de dagdienst verder in de soep liep, als je patienten genieten doe ik dat tenminste ook. Maar even een vraagje, lig je nou nog op de IC of heb ik die terugkeer gemist? Groetjes, Tooske

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wauw wat zie je er goed uit! Ga zo door en hou je taai!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hey Djuna,

    Daar ben ik weer, met een Buitenbericht.

    'Open sollicitatie' uit het Buitengebied.

    Fijne Rustige HerstelMiddag,
    Kuzzz, Jo

    Ps, onder mijn naam ...... ;-):-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Te snel gedrukt...

    Oftewel, daar zie je de sollicitatie

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat zie je er goed uit KANJER,

    (mis alleen je mooi gelakte nagels nog)
    Maar nu het al heel veel beter met je gaat, zal het vast niet lang duren of we zien de mooi gelakte nagels terug.
    Een hele fijne dag Djuna
    liefs Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. een varkentje en een koe: binnenkort zit je in Boer zoekt Vrouw. Zullen we Yvonne Jaspers alvast bij je langssturen? Misschien dat Mr Maag van schrik dan weer wakker schiet.
    groet van Florijn

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Las jer stuk in de Linda, en dan ben je toch een beetje huiverig als je de website gaat opzoeken. Maar wat een mooi geluk...je gaat een heel nieuw jaar in. Gefeliciteerd en heb het goed!!

    BeantwoordenVerwijderen