woensdag 5 januari 2011

Wondermooie Wijze Woensdag

Weer een dag met Mijlpalen.
Ongelofelijk waauw...


Onder toezicht van de CF-handlanger en Super-fysio-S begon ik aan mijn wereldreis die de gang heet...



Hahaha sorry, jullie kunnen het denk ik niet zien, maar ik moest -em erbij zetten:
Saturatie na lopen 93 %!!!!! En hij ging al snel weer back to my inmiddels good old 96!


En woooohaaa toen weer terug!
Wereldreis...


Ennn nog even een toegift:
HAPPY BIRTHDAY AMBER (aka MissMorrie)!!!
I LOVE YOU!!!

video

62 opmerkingen:

  1. HIHA she is singing !! En hoe, Gewoon HELE zinnen. Djuna je bent een wonder. En dan ook nog een wandeling door de gang, meid je gaat als een speer!!

    LIeve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaaa wat goed hé!!! Gefeliciteerd met deze topprestatie!!! Eigenlijk hadden ze de slingers in de gang nog ff moeten laten hangen! Super meid!
    En MissMorrie: gefeliciteerd met je verjaardag!
    Groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch een bijzonder mens.....ik geniet elke dag weer als ik je lees.....go for it girl......!! liefs Ria....xxxx.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GEFELICITEERD MissPiggy voor het behalen van weer een nieuwe overwinning. Zo cool om te zien!!

    GEFELICITEERD MissMorrie met je verjaardag!!

    Hiep Hiep Hoera voor jullie allebei!!! XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw. Als in: alles.
    You go piggy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toppertje!!!!!

    Helemaal gaaf hoor!!!

    Groetjes Rosan
    *Gouda*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve djuun,

    WHOEHOEEE You can do it girl!
    Wat ben jij een kanjer! Ik wist het al, maar je bevestigd het weer!

    Hopelijk blijft deze stijgende lijn zich voort zetten!

    En missmorrie, gefelici!!

    Gr Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met sprongen ga je en ik geniet er iedere dag van met tranen in m'n ogen. Ik kan een voorbeeld aan je optimistiche blik op het leven nemen. Geweldig wat ben je een doorzetter.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaacchhhh Wat mooi !!!!
    Meid wat ben jij een schat !!!!

    xxx
    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wooooooooooooow je loopt gewoon!! En je zingt! Jeetje joh! Echt supergaaf.
    Amber, Gefeliciteeeeerd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Djuna geweldig!
    Wij zingen mee; Miss Person kent dit liedje ook,
    Happy birthday to you
    In de wei staat een koe
    En die koe zegt I love you
    Happy birthday to you

    Wij zijn blij verrast over je prestaties.
    Ga zo door
    Fam. Mensen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Djuun,
    Geweldig fijn om weer eens op de gang te zijn.
    Ik dacht dat je zou zingen over de koe die zei: I love You.
    Meid, je bent fantastisch, ga zo door.
    Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. kanjer, JIJ KOMT ER WEL!!!!
    wat een vechter, wat een doorzetter....diepe bewondering en ook voor de mensen om je heen!!
    geniet maar lekker van elke overwinning!!
    groetjes irma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toppie meid!
    Je bent een doorzetter!

    Groetjes, Saskia!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Way to go!! Petje af, diepe buiging, staande ovatie. En niet vergeten te blijven ademen ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goed zo meid! Wat een topprestaties :D
    Heb je eigenlijk al longfunctie geblazen?

    Je bent een topper!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Holland's got talent! (mwahahahaa!)

    Maar wel super!

    had ik het toch goed gehoord he!) ;-p

    Met mijn oren is nog niks mis! :-)

    Ennu... klopte je lijstje van een paar weken geleden nog een beetje? "waarom het op de gang beter is"

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zag iemand die stofwolk??? Dat was MissPiggy die voorbij kwam stuiven in de gang! En een saturatie van 93% na een wandeling: SU-PER! Weer een mijlpaal erbij! Congrats!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat geweldig! Die eerste foto is echt fantastisch; die vuistjes bij beiden in de lucht en de zichtbare blijdschap. Filmpje helaas nog niet kunnen kijken (iPad..). wat doe je het goed!!! Mijn Linda zojuist weggegeven; old news!

    You go girl!

    Jaimie.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit is echt super Djuna!!!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Djuna,

    Gweldig om je zo te zien!!!!

    Ga zo door liefs Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. haha big smile na het zien van jouw mega wandeling en zangtoegift na.....

    diepe buiging

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Djuna,

    Heel goed bezig!!! Zo kom je nog eens ergens en hopelijk kom door al dit bewegen ook de maag wat op gang.Ga zo door en binnenkort ren je het ziekenhuis Uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. YOU ARE INCREDIBLE AND NEVER STOPS AMAZING!!!!
    Wat een uniek geschenk voor Amber!!(om nooit te vergeten!)
    Love YOU xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Als een turbo door de gangen, komt dat nou allemaal door die koe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ps: cor. S. te veel te laat gezien!!Love you!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik kom gewoon nog een keer langs wippen. Ik wordt hier toch zo blij van !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. TOPPER!!! Heerlijk om mee te mogen genieten!

    Grts Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, helemaal gaaf!!! :)
    Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  30. MissMorrie05-01-11 20:58

    Heeey Lieverd,

    Super bedankt voor je mooie song!! :D Dat maakt mijn verjaardag helemaal top...je zingt gewoon en blaast een kusje...dit is het mooiste cadeau! Jij met lucht, en dan ook nog een stukje wandelen over de gang! Fantastisch! Weer een spring vooruit! Ik ben trots op je mop!

    Thanks!!!
    Love you too!
    XXX MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. MissMorrie05-01-11 21:00

    Een spring...whahahaha....een sprong dus he! ;)
    Ik ben nog net 22 he, dan kunnen dat soort foutjes nog! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super!!!!!!
    En gewoon zelf lopen! Meid wat doe je het goed!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  33. in 1 woord: geweldig! een lied en een werledreis op 1 dag! lieve groet en tot....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. KANJER gefeliciteerd, wat een prachtige foto's.
    Zo wil ik ze elke dag wel zien.
    MISSmorrie ook gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat fijn dat Djuna je zo maar toe kan zingen.
    Geniet nog heel lang van elkaar.
    Fijne nacht met mooie dromen.
    Liefs Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. You go girl! En die saturatie ook nog eens met mondkapje, yay!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. miss Person05-01-11 22:15

    Whahahahahhaha, Djuna, wat lief!!!

    Enneh, je marathon van R'dam komt al dichterbij he! ;) Je gaat echt goed, na zo'n lange tijd écht uit bed. Geweldig! En dan de sat's die zo hoog zijn... :D :D

    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wandelen door de gang? Daar kan ik maar één ding op zeggen:

    FANTASTISCH !!!! Je doet het echt fantastisch. Weer een horde genomen. Respect!

    Liefs van mamm-loic

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hee djuun, wat zit er voor krachtvoer in jouw koe, dit is niet te geloven!!!!
    Lopen op de gang en een dijk van een saturatie,tralala.
    Oei, wat ben jij goed werk aan het doen , want werken is het,natuurlijk.
    Hier word ik wel heel blij van,ga zo door!!!
    En miss morrie supergefeliciteerd, de drie vriendinnen door dik en dun.
    liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Kim en Jan05-01-11 22:49

    Je zang gaat vooruit Djuun:-) En miss Morrie happy birthday!

    XXX

    Kim en Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Jeeeej wat een mijlpalen elke dag! Wat goed! En ga zo door!! Wat voor nieuws ga je morgen doen!? Ik kan niet wachten om het te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Djuna.Ik geniet enorm van jouw vooruitgang. Dit zijn geen stapjes meer maar grote sprongen!!! Een mooi verjaardagskadootje voor Amber!!!
    Ben benieuwd wat je morgen voor ons weer in petto hebt,haha.
    Voor zo welterusten,groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Sprakeloos, WAUW!! lieve Djuna, wat doe jij het goed!!! nogmaals WAUW!!

    veel liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik had het via de sms al begrepen maar echt super om je aan de wandel te zien!!!
    En héérlijk dat je hebt kunnen douchen :) wat maakt het uit van die dagdienst van die zuster, die had het vast wel voor je over.
    Tot vrijdag!

    Amber, Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Geweldig om te zien! geniet van elke mijlpaal en
    wij genieten mee met je!
    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Special Request:
    Fats Domino - I'm Walking (yeah)

    Miss Morrie: happy birthday

    HELEMAAL TOP!!!!!!!!!!!1

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ge gaat als de bliksem meid! :-)))
    En ge zingt als een oordeel!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ja, Missy... hoe moet ik hier nu op reageren?
    WOUW!!! Wat ontzettend goed dat je daar loopt op de gang en ook nog even een concertje weggeeft van heb-ik-jou-daar!!!!!
    Een hele dikke WOUW!!!!
    Liefs uit Harderwijk,

    BeantwoordenVerwijderen
  48. he dat gaat goed zeg!
    waarom staat de ene persoon compleet ingepakt naast je en de ander niet? was ik even nieuwsgierig naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Krijg spontaan dit liedje in mijn hoofd:

    I'm walking on sunshine , wooah
    I'm walking on sunshine, woooah
    I'm walking on sunshine, woooah
    and don't it feel good!!

    Hey , alright now
    and dont it feel good!!

    Goedzo meissie!!!

    Groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Geweldig meis. Iedere keer weer een stapje verder

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Dat is vast een fantiastiche ervaring geweest om de gang op te gaan. Ik herinner me van na mijn transplantatie dat ik er enorm tegenop zag toen de verpleger en fysio voorstelden de gang op te gaan älleen even naar het einde en weer terug". Volgens mijn herinnering was dat een wereldreis die minstens vier pauzes om op adem te komen vergde. Niets was mooier dan te ontdekken dat ik in een keer heen en terug kon lopen en liefst nog een keer was gegaan (vond de fysio niet zo'n goed idee: rustig opbouwen).

    Inmiddels (13 jaar later) loop ik tijdens vakanties geregeld wandelingen van meer dan 10 kilometer (langste was 16 kilometer. En voor jou is het begin er nu ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Jeeeeeeeeeeeeeeeej! En heb je spierpijn hihih!

    Mooi gezongen ook ;) en natuurlijk van mij ook gefeliciteerd nog!

    liefs lielie .

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Djuna,

    Geweldig, geweldig!!! Super dat je zo goed vooruit gaat!! Heel fijn om te zien dat je weer op de been bent!!!

    Groet Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  54. That was 'LONG' ago hé, zo een wandeling!
    Echte topsport hoor!
    En daarna nog effe een lieke zingen voor Miss
    Morrie!
    Goed hoor! dat is zeker één van haar mooiste
    geschenken ooit!
    Wat zijn jullie toch een prachttrio.....
    heel veel liefs en een mooie dag toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Geweldig Djun! Looking good on your way in de gang :D Nog even en hopelijk dan ook de deuren van hotel EMC uit! Ik denk aan je dear, you're the best!

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hey Djun,

    Ga ik weer voor op m'n kop staan;). Ik hoop dat het vandaag 'gewoon' doorzet! Geweldig voor je!
    Had ik de sollicitanten trouwens wel even moeten melden, dat ze mee de gang op moeten en joost mag weten waar je verder nog naar toe gaat....(ook badkamer&wc soms???? ;-))
    Dusss, vanwege dit heugelijke feit maar even geen Buitenbericht (is ook te triest voor woorden daar... Regen wil Koning Winter wegwerken, maar die laat dat maar niet zomaar gebeuren).

    Kuzzz, en een Rustige hersteldag,
    Jo

    PS MissMorrie Gefeliciteerd!! Fijne dag.
    en @Debie, leuk die reacties. Thx.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hi Djuna, ik volg je al een tijdje-met veel bewondering. Daarom geef ik m'n Stylish Blogger Award door aan jou! Neem n kijkje op mijn site voor de ophalen van de award! Groetjes Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Geweldig al weer een mijlpaal.
    Al lopen op de gang en met zo'n goeie saturatie.
    Ga zo door.

    Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  59. hey lieve Djun, keep on walking.... wat mooi he dat gisteren m'n verificatiewoord st...sta en eigenlijk dacht ik ga, erbij!! wat een successen... en dan vandaag het feessie van Amber ook nog, het kan niet op. en ik sta niet op m'n kop, maar zo langzamerhand krijg ik wel neigingen...

    Heel veel liefs, ook voor je mams en andere familymembers!


    xxx Ria ( Emmen, werktijd!!)

    BeantwoordenVerwijderen