zondag 16 januari 2011

Zussen op zondag

We gingen op pad en ik nam mee...
De MissSissen, MrsMamsie en MrPapsie!


En het valt gelijk op dat die meisjes 10 cm gegroeid zijn in al die tijd!
Of ben ik gekrompen (kan ook heel goed zijn haha!)


Ontbijtje in het restaurantje!
Met een lekkere Koe voor mij. Genieten!


En een ei hoort er ook bij!


Tot slot nog nagellakken en ons dagje kan niet meer stuk!


De Dear Doc snapte er alleen niks van...
'Ga je nagellakken?
Maar daar is toch helemaal geen PLÉK meer voor op je nagels?!?'.
'Euhm, nee...eerst alles eraf en dan weer een nieuw kleurtje erop hè...'.
'Pff, wat een werk!', zo sprak hij...



28 opmerkingen:

  1. dit soort momenten moeten toch vitamineBOMMEN zijn? KUREN van het zuiverste soort?
    Lekker man....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's een man zeker, die dear doc :-)
    Lekker dagje heb jij! Goed om te zien, enjoy.
    Zeker weer mooi geworden, je nieuwe nagels.

    Liefs van ver!

    Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PFFFFF, mannen, die snappen er niets van!!!! Ik heb nu van die acrylnagels, voor het eerst in mijn leven...Leuk man!! Je moet ze dan ook nog laten bijvullen enzo, heerlijk tutten tot je erbij neervalt, haha, niet letterlijk natuurlijk hoor. Mijn vriendinnetje doet de opleiding tot nagelstylist, echt te leuk. binnenkort nailart!!!Joepie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MissMorrie16-01-11 15:48

    Dit ziet er zó goed uit!!! Heerlijk meiden! :)
    Een super gezellige zondag volgens mij.
    Welke kleurtje hebben de nagels nu? Ben benieuwd.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Djuna,

    Jeeeehhh meidendingen !!!
    Wat ziet dit er gezellig uit zeg,superrrr.
    Ik vind het zo geweldig van de meiden dat ze zo vaak bij jou komen !! LIEF !!!
    Fijn meisje,geniet ervan.

    Lieve groetjes
    Dicky Marie.
    xxx

    Doegg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het ziet er allemaal superknus uit!!

    Wil maag nog steeds niet aan de arbeid???

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi wat een opmerking van je doc:P Typisch man haha

    Heb trouwens wat foto's gemaakt gister op de tentoonstelling, wil je die ook hebben? (Monique krijgt ze ook al haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ga je goed meid!Gezellig zo'n dag.En wat voor kleur vandaag op de nageltjes??? Geniet maar lekker van alles ,zo verdiend!!!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er uit als een heerlijke zondag!!
    Heb je al foto's gehad van die fotografen? Ben zéér benieuwd!!!! :)
    Hoop dat je maag heeft geluisterd naar je toespraak van de week en de koe snel de deur uit kan.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tamaraaaaa! Jaaaaaa! Dat wil ik wel!
    Je hebt mijn mail al he?
    Thanks!
    Echt leuk dat je bent gaan kijken gisteren joh!

    Hey Pauline!
    Hahaha ja zou leuk zijn van mijn maag, dan kunnen we gaan denken aan onze Hotel New York- meeting! WOOOHAAA!
    x

    Oh en, mn nageles zijn knalrood geworden hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Laat je lekker in de watten leggen en trek je niks van die doc aan, die weet niet wat een vrouw toekomt. Mooie nageltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 3 zussen,..leuk! (lijkt mij, en hoop ik ook aangezien ik zelf 3 meiden heb).
    en t is duidelijk; jij moet aan de hakken.
    niet alleen om die tien cm goed te maken, maar bij die knalrode nagels vind ik t ook wel ladylike..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zag er wreed gezellig uit :)
    Hopelijk wil die maag wat beter mee binnenkort,
    dan kan je nog meer gaan genieten en die koe
    weglaten ....
    Jullie zien er echt een leuk trio uit!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker weer al die uitjes, geeft je energie!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Djuuun :D WHoehoee het ooh zo mooie restaurant onveilig gemaakt!

    Hopelijk ben je snel van je wheelie af ;)
    En kan je lekker lopend het restaurant onveilig maken.

    En weer nieuwe nagels? :) SHOW haha..

    Knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn je zo weer bezig te zien ! Toppie ..ga zo door ! Het allerbeste
    Hannie Hofstede

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezelligheid Djuna!!
    Geniet ervan!! :D

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nu die koe nog terug in de wei en dan totale gezelligheid! Wat ga je toch als een speer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. "Even" ertussen uit, en húp,zo ben je de kleinste van de drie. Maar je blijft lekker toch voor altijd de grote zus!
    Ziet er supergezezellig uit, wat fijn dat je dit soort dingen weer kunt doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Er is altijd plaats voor een nieuwe kleur nagellak ;) Het zal een mannen ding zijn dat men dat niet snapt :P Hihi..

    Love you, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Klopt,

    Snap er weinig van. Zie zoveel verschillende kleurtjes, zeker 20. Morgen op elke nagel een ander kleurtjes dan maar.

    Wat een domme maag heb je MissPiggy, wie wil er nu z'on ontbijtje missen. Hopelijk heeft ie morgen meer zin.

    Liefs, Ad

    ps. Zal ik alvast maar sorry zeggen voor de nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Miss Person16-01-11 21:54

    Lekker dagje gehad dus. ;) Gezellig weer met Yum en Jin. Lijkt me toch moeilijk om elke keer weer een leuk kleurtje te vinden. haha.

    Bíjná LONGFUNCTIE blazen!!!! Jippie!!! hahaha. (hoe lang geleden heb ik dit voor het laats geroepen? :P) We horen vast hoe het gegaan is!

    Slaap lekker!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gezellig met je zussen. En die koe van jou is een schatje;))

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De energie spát van de foto's af. Wat een gezelligheid. Krijg je volgens mij echt een energieboost van he meis? Enne, wat betreft Dear Doc? Blijkbaar echt een man...tssss haha! Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Djuna,

    En je nam mee..., éindelijk weer. Met de hele familie. Op pad. En al is het dan óm de hoek', een dikke mijlpaal. Enne, met een vette knipoog naar mezelf, sommige vrouwen snappen er ook niet zo veel van... van die nagellak.

    Een Buitenbericht.

    De zon, mocht er af en toe zijn,
    van de wolken.
    Er is een druk spel van licht en kleur
    Bomen die zich koesteren
    met glimmende natte voeten
    Ondergaande zon
    tekent een lijn rond een eiland
    Eenden en ganzen laten zich nog even horen
    voor het slapen gaan.

    Kuzzz,Welterusten, Jo
    PS, Onder mijn naam een BuitenBeeld

    BeantwoordenVerwijderen
  26. lieve zussen, zooo zalig zussen samenzijn en lekker kneuteren.
    En er staat ik neem mee.......niet dat jij word meegenomen, haha, djuna neemt mee!
    Deze uitjes zijn de krenten in de pap, ook al komt die nu nog van je koe.Met wat geduld komt dat ook wel , alleen kan ik me voorstellen dat het lastig is , want je wilt wel..............
    Liefs voor de hele familie van mij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Djuna,

    Ziet er weer goed uit daar, je gaat steeds verder weg van de afdeling,op de naar de uit gang als je maag wil meewerken.Ik ga zo naar bed morgen op tijd naar het ziekenhuis en ik heb dit weekend iets te veel bloemetjes buiten gezet.
    Tot morgen.

    X Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je gaat ook goed hoor.
    lekker genieten van de geneugtes des levens.
    Als je thuis bent kun je dat allemaal.
    Fijne dag nog.
    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen