donderdag 24 februari 2011

Dansende donderdag

Taaaaatuuuutaaaatuuuuu! Ik heb weer geZumba-d!


Ik hoop dat je niet terplekke sterft van verveling,
MissPerson was nogal fanatiek met filmen!
Maar goed, je snapt het hè, het is een impressie van een rustig liedje bij Zumba, waarbij *pijnlijk* duidelijk zal worden hoe stijf ik nog ben.
(over een aantal weken zal ik er nog 1 plaatsen, goed? Kan je de verbetering volgen hahaha!)

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaa maar het was

TE LEUK!


MissPerson en MissMorrie, I love you!

video

PS: ik sta helemaal achteraan rechts, naast MissMorrie... *Mocht je me niet herkennen hahaha!

18 opmerkingen:

  1. hahaa djuun ik hoorde je volgens mij giechelen ?

    Het ziet er erg leuk uit!!

    Knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hé zumba! ben ook zo'n fan....
    Ik ga vannavond twee uur achter elkaar, moet
    nog een les inhalen..
    Fantastisch dat je dat al kan....
    Heel veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vermaakt je goed zo te zien, ik ben blij je zo te zien dansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love it,I love this!!!
    IK herken je aan je heerlijke lach inderdaad en aan je zwiebelende tasje en miss person dan over een paar weken meer in het licht, ok?
    Jij dacht ik dans de spierpijn van de fysio even los.
    liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Miss Piggy

    Je doet het helemaal geweldig!!!!
    Het is nog steeds een wonder!!
    Zoveel plezier, zoveel energie !!
    Liefs en "vooral doorgaan".
    Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Damn, gaat dat zo snel dat je je conditie weer terug hebt?
    Enne.... mag ik vragen waarom je nu bij thema staat?

    Groetjes,
    Hélène.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat klinkt dat gezellig en je gaat goed hoor,nog even dan dans je ze allemaal eruit haha .Ik hoorde je giebbelen .En uhhh heb je nu spierpijn ??
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk HEERKIJK OVERHEERLIJK!!!!!!!!!!
    WE LOVE YOU WE LOVE YOU WE LOVE YOU!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er leuk en gezellig uit!!
    Ik denk dat ik het toch ook maar eens moet gaan proberen!
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk leuk! Ik zit al zo lang te twijfelen of ik dat ook ga doen, maar ben denk ik niet zo goed in die pasjes en volgens mij lig ik na 10 minuten hijgend op de grond ofzo (niet met dit liedje hoor, maar meestal zijn ze toch wet sneller?)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haaaa Ydnas!
    Jaaa moet je doen!
    Inderdaad zijn de liedjes meestal sneller hahaha, dit was al het eind/ cooling down een beetje.
    Hiii en ik heb ook af en toe aan de kant gezeten hoor, 'toevallig' met zo'n hele snelle hahaha!
    Maar het is ZO lollig!

    Hélène: Jaa ze vroegen mij! Dus dan zeg ik geen nee haha!

    Elizabeth: Spierpijn valt nog mee, hoewel ik wel voel dat ik bovenbenen heb haha (of is dat spierpijn?)

    Good day 4 ya'll!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt nu alle reden om te dansen.
    ga lekker door zo

    Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig; Je hebt toch echt de X factor.
    Zal ik je op geven voor de televisieshow?
    Super leuk om te zien hoe je geniet van het leven. Ga zo door en laat me weten wanneer je op TV komt, hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hei die Hei,

    Nee hoor, 1min19sec geen moment verveeld!!! En DonorHeld, ergens, vast en zeker ook niet. Weet je, je valt binnen de prijzen. Die van de meest BV's. Blije Vogels. En je hebt de HOOFDPRIJS.

    Kuzzz, Fijne avond,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kan me voorstellen dat dit heel zwaar voor je was, maar je hebt dat goed gedaan.
    Doe zo verder Djuna,
    veel liefs - Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow hé dat je dat al weer kan! Super. En zumba, I love it!!!
    Xx Debbie

    BeantwoordenVerwijderen