dinsdag 8 februari 2011

De eerste roadtrip- dinsdag

Mission 1 van de ‘After Transplant- lijst' COMPLETED!

Vandaag mijn eerste roadtrip naar de IKEA gemaakt met MissMorrie, MissPerson en mijn rode racemachine de C1…

(Jup, ik was vandaag bij de Transplantman en hij gaf toestemming om weer te mogen autorijden!)

YEEEEYYYY VRIJHEID!


Dat er nog meer (en verdere) roadtrips mogen komen, Proost!


Eerst de Missen ophalen...

Wooohaaaaa!




Banken testen, a.k.a. uitrusten...


Waahahaha normale mensen hebben hier een blikje cola staan ofzo,
Ik daarentegen...
Cranberry-saus van de IKEA.
Hahahaha het énige zoete voedsel wat mijn maag ok vindt, LOL!

28 opmerkingen:

  1. Djun!

    Ik wilde het je eigenlijk vandaag nog vragen of je alweer in je rode racemonster gereden had! Maar ik zie het al! Ja dus!! Wat enig :D
    Nog meer geshopt dan de saus???

    groetjes liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow maar dat is lekker die cranberrysaus van de IKEA hmmmmmm lekker heb ze hier ook nog in de koelkast staan.

    Groetjes Janetta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Djuna!

    Geweldig!! Rijden in je autootje!! Nog meer extra vrijheid!!!
    SUPER!!!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rode nageltjes horen bij de rode auto!! Wat fijn zeg dat je weer in je autootje mag rondcrossen! Geeft weer een heleboel vrijheid terug hè?

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig meiss .lekker in je eigen karretje rondsjezen !!en die crandberry saus Yummy!! Geniet maar lekker van alles
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Transplantman REDDER IN NOOD!!!!!!!
    Daar gaat ze weer in haar knalrode autootje de "vrijheid" tegemoet!Geniet ervan!!
    Take care
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik wordt zo blij van jou blog .
    super dat je weer rijden mag
    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Gefeliciteerd, weer een mijlpaal!

    http://www.youtube.com/watch?v=DUDtFdnn9oQ

    'take you ride in my car car' drrdrr LOLLOL

    Enne, TPmannen blijven scoren zo.....

    Kuzzz en lekker dromen, vlieg niet de vocht uit, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bedoel de bocht, whaaa. Nog meer LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Djuna,

    Wat ik me al die weken afvraag. Wie maakt al die actie foto's. Leuk die nagellank en cranberry kleuren passen goed bij de ferrari.

    Leuk shoppen wat zal je dat gemist hebben. En heel goed je rustmomentje pakken op de ikea-banek.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jaaa, das ook een van de geneugten van het normale leven; ikea! altijd raar dat je van tevoren niet weet dat je echt zoveel nodig hebt :-)
    goed geslaagd?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje, het leven lijkt alweer 'gewoon'. In de auto stappen en naar Ikea rijden, huppekee! Alsof het nooit anders is geweest. Geweldig!!! (en zooo snel)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sorry,

    7 taalfouten in mijn reactie. Ik schaam me diep.

    Liefs, Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vandaag is ROOD jouw kleur ziet ik !! knuf van mij......xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. YEAH!! Weer een mijlpaal, SUPER!!!
    Geniet ervan!
    Wat wordt het volgende van je lijstje?
    Slaap lekker xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. He dame jij bent goed bezig zo te lezen; vooral lekker druk, genieten, lachen en op zijn tijd rust. Kyara en ik worden helemaal vrolijk van jouw blog. Jou inhalen lukt ons niet maar wacht maar als wij in ons zwart racemonster zitten en wij jou op de weg tegen komen dan toeteren wij en halen je dan in, haha. Geniet ervan.
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Daar gaat ze hoor!!

    Veel plezier, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hell Yeahhhhhh!!!
    Hoe vet is dat!

    Ziet er gezellig uit ;)

    liefs lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat mooi om dit te zien zeg. En wat een cool karretje heb je.
    Heb ook regelmatige IKEA missie, maar dan voor de haring in potjes en de kaviaarcreme, echt om draaierig van te worden zo lekker.
    Liefs, Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je gaat als een speer in je rode monster.
    Rij voorzichtig denk aan mij!!;))

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig Djuna!!!!
    Het is echt genieten van wat jij doet en weer kan!!

    Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig, past helemaal bij je dat rode.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd KANJER,

    Geen dragers meer nodig, van af nu op eigen benen.
    En op naar alle stedentrips die in de planning zaten.
    SUPPER groeten Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een vurrukkulluku vrijheid. Het genot en plezier straalt er van af.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ppfffff je after transplantblogjes lijken een beetje op around the world in 80 days!!;)


    GOOOOOOOOOOOO for it!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. yippie ah yeeh... daar gaat ze, even de meisjes ophalen en vrroemmmmm in volle vaart vooruit!
    't is maar goed dat Ikea zoveel te koop heeft.. en lag de rode loper uit?
    Lady in red, wat ga je goed. En had de transplant nog meer te melden behalve dat je weer in je voiture rouge mag rondscheuren??

    Mooi om te zien meid,

    veel liefs, knuffel,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hai Djunaaaaaa....
    Wat een GAAAFFFFF autootje !!!!
    En uuhhh IKEA ?? nou nee doe maar niet,hahaa ik hou niet zo van IKEA.
    Maar geniet jij er even heerlijk van meid !!

    lieve groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen