dinsdag 22 februari 2011

Die lieve dr. Pocahontas- dinsdag

Ben weer terug van een dagje Ziekenhuisland.
En wat is het altijd weer een GROTE opluchting als ik vrolijk huppelend weer het pand mag verlaten.

Deze keer was het dr. Pocahontas die de poli draaide!
En tadaaaaaaaaa, het resultaat:

De Fluimucil (een vies, vies, vies naar rotte eieren stinkend medicijn om te vernevelen, dat ik nog gebruikte om de aanslag in de linker long te laten verminderen)
Is gestopt!

Woooohaaaa!
Wat heerlijk
Heerlijk
Heerlijk


Nu ga ik nog meer tijd overhouden op een dag!
Iemand ideeën hoe ik die ga invullen? Hahahaha...


Naaaaaa om te beginnen,
Naar goed voorbeeld van Momo en haar Gang;


Vieren met Transplantproof Sushi (dat is sushi zonder rauwe vis, red.) van Fugu!!!
Jippie!




Oh en HOE TOF!
'Van alle longen die ik ooit had, ben jij de beste', heeft een plaatsje gekregen als 'Thema Blog' op het CF-café!
WAAAAAAAAAAAAA!

14 opmerkingen:

  1. Het is heerlijk om te lezen hoe jij zo geniet!

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahaaaaa,

    Daar staat je blog, kon hem al niet vinden.

    Ideetje. Nu je tijd hebt kan je bv in Maart gaan stemmen. Daar is deze blog toch een jaartje geleden mee begonnen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hei die Djuna,

    Tof, Tof, Tof!! En je had mooi weer, ook nog eens. Je zult het wel verdiend hebben...

    Het BuitenLeven

    Het BuitenLeven is goed, heel goed. Vooral als de zon schijnt. En soms is het niet alleen goed, maar ook vermakelijk. Zoals gister. Buum, zoon van Buuf, jaagt. Kun je veel van zeggen, maar met sommige diersoorten, toegegeven, loopt het hier de spuigaten uit. Het waterschap vangt boventallige ratten en Buum, samen met jagersvrienden, kraaien, duiven en kauwen. Daar heeft hij een groen plastick hutje zonder dak (hij schiet 'bovenover')voor gemaakt. En zet hij af en toe lokvogels voor uit. In een kringetje. Máárrr, daar doen de nog te schieten vogels niets op uit. Dusssss, andere taktiek: eieren. Door de kippen gelegd en in een leuk willekeurig patroon in het weiland-vlak-bij-het-hutje gelegd. Ennnnn, daar doen de nog te schieten vogels niets, maar dan ook helemaal niets op uit....
    En weet je wel hoe lekker duivenborst is? (echt wel)

    Kuzzz vanaf het platteland,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet nog steeds (ja, al meer dan twee maanden) lachen om de titel. Die blijft zo....bizar absurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijk huppelend
    Meer tijd voor leuke "dingen"
    Vieren met Sushi
    KLINKT ALS MUZIEK
    Foto's zien er lekker,gezellig,kleurrijk en fun
    uit.
    Muizestapjes zijn nu "history"
    Enjoy the "present"
    take care
    Love yoy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee van dr Pocahontas! want laten we eerlijk zijn..er zijn medicijnen die lekkerder ruiken ja.
    Ik weet wel hoe je je tijd in kan vullen, volgende week klussen? ;) Of wordt het toch iets met Blond?
    Slaap lekker xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super dat het zo goede gaat dappere dodo!
    hou maar mooi vol .
    x!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whahaha wat een eer, op de thema pagina!
    Goed gedaan dame!
    uhh ik lus geen sushi maar dat ziet er niet verkeerd uit :)
    Je kan als oppas voor mij komen werken ;P voor tijdverdrijf!! ik verveel me kapot!

    xxxxx lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joehoe, heerlijk en fijn dat je bij pocahontas was,wat lijkt me dat een leuk weerzien, vieren met sushi is the best natuurlijk.
    Lelie deze zou je moeten proberen,zo lekker!
    Djuun, toch maar een sushicursus bij fugu aanvragen dan?
    IK ga zo nog even schaatsen,brrrr, het kan hier in friesland, op 30cm water, dus diep zakken kan niet.
    liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, ik zag je blog ook al niet meer *paniek*
    Je gaat lekker!! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. MissMorrie23-02-11 18:06

    Hahaha, wat zal ik die medicijnen missen! :P
    Gelukkig hebben we de foto's nog! ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. whoehoe...
    geen stinkende eieren meer haha ;)
    Weer een stapje in de goede richting meid!!
    You can do it !

    Knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Djuna,

    Leuk om te zien dat je weer aan de sushi zit, en nu weet ik ook wat transplanveilige sushi is! Dank voor de uitleg!

    Ik geloof dat ik wel kan zien wat jouw favoriete smaakjes zijn :-).

    Heerlijk om te lezen hoe goed het met jou gaat, ben heel benieuwd wat je allemaal gaat ondernemen.

    groetjes, Judi

    BeantwoordenVerwijderen