maandag 14 februari 2011

Mooie Valentijnsdag- maandag!

LOVE LOVE LOVE

I LOVE YOU ALL!!!

13 opmerkingen:

  1. Lieve Djuna,

    Voor jou ook een mooie valentijns dag!!!
    Ik ken je niet persoonlijk, maar toch heb je een plekje in mijn hart!!
    Je hebt me de afgelopen tijd geroerd, een traantje weg laten pinken, laten lachen!!! Ben erg onder de indruk van hoe jij de laatste maanden hebt doorstaan.... eerst de spanning van komt het wel op tijd.... dan de spanning net na de operatie..... en dan gelukkig de vreugde van het feit dat het helemaal goed gaat... Djuna weer thuis.... Djuna weer volop in het leven!!! Echt geweldig meid.

    Liefs Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Valentijntje,

    Normaal ben ik niet van de Valentijn maar voor jou maak ik graag en uitzondering want jij bent TOP !!!
    Voor jou alle LIEFDE en HARTJES die ik maar kan vinden Djuna.
    Geniet ervan vandaag.

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy Valentine lieverd !!...love love love Ria................... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ...... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ... .... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ .....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog 70 mooie Valentines days voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne valentijnsdag!:)

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MissMorrie14-02-11 20:25

    Happy Valentine!!!
    Love you too moppie!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eigenlijk alle dagen, maar nu speciaal,
    Love You,

    Kuzzz, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sluit aan bij Terpie!!!
    Take care
    Love YOU

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Djuna, Dat er nog maar heel veel mooie
    dagen mogen komen, elke dag is een bijzondere
    dag.
    Liefs Cobi.

    BeantwoordenVerwijderen