maandag 28 februari 2011

Morgen mag ik weer- maandag

Morgen is weer de dag,

Dat ik naar Ziekenhuisland mag.

Ofja.

Moet.

En het is merkwaardig, want hoe langer ik me niet ziek voel, hoe meer aversie ik heb tegen Ziekenhuisland.

Je zou denken dat ik er juist meer zin in krijg hahaha, naarmate het minder vervelend wordt daar...

Maar nee. Niks is minder waar.

Ik wil er eigenlijk echt niet meer naartoe!

Gewoon niet niet niet!

Want ik ben nu helemaal niet meer ziek!

Ik wil alleen nog maar fysio-en

En dinnerdates houden

En scheuren in mijn racemachine hahaha...

Dus besloot ik, het nuttige met het aangename te verenigen;

Morgen na het bezoek aan Ziekenhuisland, race ik met het rode monster naar mijn Transplant-sister voor een lunchdate!

JIPPIE!

Bij de fysio gaat het trouwens goed!

Ik fiets nog steeds trouw m'n bergjes en kan nu 40kg wegduwen op de leggpress (bedenk dat ik zelf 40 kg weeg he)!

Je kunt je natuurlijk nog steeds opgeven voor de 'I OUTRUN CF'- wandeling!

Mail naar allmylungs [at] hotmail [dot] nl en ik stuur je alle informatie! Ook als je interesse hebt in het sponsoren van de actie!

5 opmerkingen:

  1. Ben ik echt de eerste dit keer? Tis alleen maar gezond dat je steeds meer tegenzin hebt om naar het ziekenhuis te gaan. Heel gezond teken, want je wil alleen maar van het leven genieten en ziekenhuizen horen daar gewoon niet bij ;). Geniet ze meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieve Djuna,
    des te meer tegenzin om naar het EMC te gaan,des te beter het is en gaat met jou dus...Die houden we erin!!! en hoe beviel de vino?? ik als drinker van.., ben ook hierin wel geinteresseerd.
    En die legpower, tjeetje, mooi hoor.

    Hoe leuk en belangrijk ik de loop ook vind, tevens een mooie gelegenheid om samen met volgers jouw walk of grace, walk of fame, meeting walk, te lopen, ik kan gewoonweg niet. Jammer. Maar ik wil wel sponsor zijn en hier in gedachten meelopen. ( of op een ander tijdstip, echte mile, in mindfulness, focus op jou op jullie, lopen).
    Lieve Djun, iets minder actief op je blog, maar niet minder vaak in mijn gedachten.

    Heel veel liefs en voor straks, lekker slapen in your home sweet home, nergens slaapt het beter toch?, en morgen weer een beetje gezonder en sterker op!!!

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi, ben het volledig met Nienke eens, een ziekenhuis hoort niet bij het genieten! Maar een lekkere lunch is nooit weg.
    Geniet ze morgen!
    Doe je wel voorzichtig in je rode race monster?
    Liefs Cobi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sluit aan bij Nienke en Cobi(ook de laatste zin)
    SUCCES MORGEN
    Sweet dreams
    Take care
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen