woensdag 9 februari 2011

Workout- woensdag

Tijd was het, hoogste tijd, om van mijn luie stoel af te komen en te gaan…

Trainen.
It’s all about spierkracht, lieve bloglezers.
Beenspierkracht in het bijzonder.
Want met een record longfunctie van 56% (jaaaaa record!), kunnen die spieren niet achterblijven natuurlijk hè!

Tijd voor de fysio!!!
Ik fietste 10 minuten op 15 watt (hahaha voor de kenners, het laagste is dat...).
Plus ik liep op de loopband 5 minuten op snelheid 3,5 km/uur.

Waaaaaaaaaaaa!

Het goede nieuws is:
Saturatie 99 FREACKING WAAAUWIE procent!

En het andere goede nieuws is:


Ik ben kapot.
Gebroken.
Uitgeteld.


Dus ga ik nu in bad.

Dag dag!






20 opmerkingen:

  1. ha meid, nou je mag ook moe zijn hoor! wat een prestatie en dat met een sat van 99! dat doe ik je zelfs niet na volgens mij :)
    helemaal top!
    Veel liefs uit Davos,
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed hoor!! Wauw:D JE gaat LOS! Ik zeg het je:P

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whoeaaaa ....

    TransplantGames 2012 .... MissPiggy komt eraan !!

    xxx Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Djuna.

    Dat wordt morgen SPIERPIJN !!!

    Lekker hè? haha.

    Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk na inspanning komt ontspanning.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Morgen een massage en een lekker warm bad voor de spierpijn haha ,maar zonder dollen ,wat ga je goed!!!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn eerste ervaring met de door de fysio verzonnen aardigheidjes na de transplantatie was dat ik ook totaal kapot, gebroken, uitgeteld was (om van de spierpijn de volgende dag maar helemaal niet te spreken). Maar IK WAS NIET BUITEN ADEM! het uitgeteld zat in mijn lichaam, spierkracht, spieren die er niet waren of in ieder geval jarenlang niet gewend waren om zoveel te moeten (en vooral KUNNEN) presteren. Een prachtige ervaring en ik hoop dat die van jou helemaal soortgelijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De eerste stapjes zijn gezet...en dat waren gelijk de zwaarste ;). Je zal morgen nog wel voelen wat je vandaag gedaan hebt, maar hartstikke goed bezig joh! Twee duimen omhoog voor Djuna! You go girl!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op naar de marathon!!! :p (Met jouw doorzettingsvermogen gaat die er vast nog wel een keer komen)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee Meid. Super dat je alweer aan het trainen ben joh! Je bent echt een kanjer. Die longfunctie wordt vanaf nu alleen nog maar hoger. Die 56% is nog niks ;) Maar wel super natuurlijk.

    xx Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. na gedane arbeid is het heel goed rusten, dear Miss piggy! En ik mag hopen dat je alleen in bad gelegen hebt, zonder die beessies van het bovenstaande Car Wash..wat top heeej, zo'n saturatie... ik kan me helemaal voorstellen dat je daar al zo'n drive, boost van krijgt...meer..meer...En met zulke longen kun jij alle spierpijn aan, geloof mij!
    en met je personal coach mamAnne ( bijna jarig...) zul jij zien dat je spieren zo weer in optima forma zijn. En niet alle dagen topsporten hoor! Musketier Jo weet hier ALLES van!!

    liefs en jij hoogstwaarschijnlijk al op 1-2 oren!! Slaap lekker.

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent goed bezig.
    Moe maar voldaan is hier op zijn plek!!!
    Groetjes, Veronica
    PS sprak van de week je buurman Giulio V. uit Zoetermeer; het gaat goed met hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk, hè om daar moe van te worden.
    Ik hoop dat je lekker genoten hebt van je welverdiende bad.
    Je gaat lekker, meid.

    Liefs Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. elke dag een stapje, zo ga je ook vooruit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zeg, nog even en ik haak af hoor hier!
    (tsss,..heb twee gezonde longen, niks aan de hand. ben echter a sportief en vrees dat ik na 10 minuten fysio de 99% niet haal...)

    de spierpijn aan t eind maak t weer menselijk,
    jij powerwoman!

    lekker hoor, dat t zo goed gaat. en hoe ongelofelijk, na zo'n grote ok. toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Miss Piggy
    Heb al even niet gereageerd omdat ik het ook druk heb met.... ja trainen.
    Je mam liep dinsdag als een speer achter je aan. Ga zo door en je loopt zelf alle gangen van het EMC. Je gaat goed hoor!!
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je moest van je luie stoel af komen *bladert terug in blog... tssssss*

    Wat gaat het goed hè! super!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hei Djuna,

    Helemáál niet gek voor een TransplantGirl van nog geen 8 weken met voorgeschiedenis.... Oftewel: TOP prestatie. Waarschijnlijk met TOP gevolgen, maar dat mag de pret niet drukken. En je zult zien, als je eenmaal begint gaat het heel snel. En dan door voor shopping without wheelchair, de eerste TPloop, of wat je ook maar gaat doen. MissPiggy, dit is vast nog maar het begin.

    Kuzzz, Jo

    BeantwoordenVerwijderen