zondag 6 februari 2011

Zoete zondag

Vandaag is het Aachen geworden…

Je moet weten, longen nummer 5 en 6 komen van de HUI uit Duitsland.
Daarom, tja, ik weet niet, misschien vind je het raar…

Maar daarom wilde ik heel graag IN Duitsland een kaarsje voor mijn DonorHeld branden.

Gewoon toch, even stilstaan bij degene die ALLES voor mij heeft mogelijk gemaakt.
Degene waardoor ik hier ben, daar was, overal kan zijn waar ik wil.

En wat is een betere plek dan in de Dom in Aachen om dat te doen?
Wat een prachtige kathedraal is dat (geen foto’s van de binnenkant, uiteraard… sorry).


En verder…
Kijk zelf maar weer…
Not bad huh, zo krap 7 weekjes post- LOTX?



Saillant detail:
Zie je hoe HOOG we zitten (lees: ergens 'boven')!
Daar ben ik dus heen geklommen
(lees: 'gestrompeld', waahahaha maar who cares, ik kwam er wel!)!

De Dom

20 opmerkingen:

  1. Ik brand altijd overal een kaarsje voor mijn oma omdat zij dat ook altijd deed, dus ik kan me voorstellen hoe speciaal dat is om in Duitsland te doen. Wat een geweldig weekend heb jij/jullie zo. aEeen voorbeeld voor iedereen...ENJOY & CELEBRATE LIFE!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MissMorrie06-02-11 22:34

    Geweldig dat je daar een kaarsje hebt kunnen branden. Dankzij die donor sta je daar inderdaad maar mooi...echt bijzonder!
    Het ziet eruit als een gezellig dagje! Heerlijk zo'n weekendje weg met de familie! :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat lief dat je speciaal in Duitsland een kaarsje bent gaan branden. Wij steken ook altijd een kaarsje aan als we in een kerk zijn...ouderwetse katholieke opvoeding denk ik:)
    Geniet nog lekker na, of ben je nog steeds op stap en is het een laaaaaang weekend?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel bijzonder en goed dat je het hebt gedaan een kaarsje branden...lief !! ..fijne week liefs Ria...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en met veel liefde en dankbaarheid gedaan!
    goed van jullie! De Dom op zich is al prachtig maar nog specialer met dit gegeven, dit beeld wat jullie er nu aan toegevoegd hebben, miss Piggy's Family.

    liefs, en voor vannacht een hele goede slaap en morgen weer iets gezonder op. Je zult wel moe zijn van al dat "gesleep" ...

    Tot morgen!

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach meid, zo lief dat je in duitsland een kaarsje voor je held bent gaan branden:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige Kathedraal !
    Gefeliciteerd met je "trap"prestatie !
    Dank aan de Donor om je "leven" te geven.
    Dank aan de Donor omdat wij het met jou mogen delen.
    Dank aan jou for "being you".
    Wat een "uniek" weekend!
    Love you.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om te lezen hoe je nu al weer zo geniet van het leven sinds de komst van 5&6. Een kaarsje heeft jouw donor zeker verdiend! Lief dat je mede daarvoor naar Duitsland bent gegaan!
    Ik blijf dagelijks je blog lezen, maar reageer wat minder vaak. Genietse jij daar!

    Lieve groet, Jaimie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha!
    Mooi dat je speciaal naar Duitsland bent gegaan voor je donor!
    Jullie vermaken jullie wel tijdens de vakantie zo te zien :) nou, is jullie van harte gegund hoor!! Geniet er van!
    Liefs
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey, het paard van Troje, ohnee...van Aachen ;-). Lief dat je een kaarsje gebrand hebt, maar jouw DonorHeld heeft dit inderdaad mogelijk gemaakt voor jou. En wat geniet jij ervan zeg! Ik denk dat dat nog het mooiste bedankje is: dat jij weer alles kan en geniet van het leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hei ;), Goedemorgen Djuna,

    Mooie ode aan je Donor! En zo te zien en te lezen een weekend met verbazingwekkend veel ondernemings drang voor iemand die nog maar net 7 weken geleden nieuwe longen kreeg. Genummerd 5&6, maar na dit weekend (hoe apart als je op getallen let: 1&2, 3&4, 5&6, 7) een Donor met misschien nog meer 'gezicht'. Het is prachtig om te lezen hoe jij feitelijkheden en emoties tot een beleefbare, respectvolle mix maakt.

    Fijne dag,
    Kuzzz, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het helemaal niet raar, het voelt toch dichterbij. En de Dom van Aachen is práchtig. Da's een geweldige plaats om iemand te gedenken. Wat heb jij een lekker weekend gehad zeg! Knap hoor, binnen 7 weken ;-)

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je hebt weer een fijn weekend achter de rug.
    Inderdaad dank zij jou Duitse longen.
    Ja die kathedraal is prachtig van binnen.
    Nu weer op naar een volgend weekend

    Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen KANJER,

    Geweldig dat jullie van de mooie Dom een herdenkingsplekje hebben gemaakt.
    En met z.n allen een gezellig weekend hebben gehad.
    Wens je een fijne dag
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gebaar voor jou held!
    En jezus ik doe het je nog niet na zo lopen enzo na meer dan een jaar :P
    hahahahhaah

    liefs lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat bijzonder, dat kaarsje branden in Duitsland, echt mooi!
    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat lief een mooi gebaar.
    geniet er maar lekker van,je hebt het verdiend.

    groetjes jeanet een transmaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. kaarsje branden, altijd attent......je bent een lefgozer.....naar beneden gaat sneller zeker??;))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig, dat heb je mooi gedaan dat kaarsje branden. Fijn dat het zo goed met je gaat!

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jeeeeeej wat super zeg.
    Dat idee van 5 & 6 moeten we nu maar vaarwel zeggen toch >> Zijn gewoon jouw longen.
    Liefs Maarten

    BeantwoordenVerwijderen