zaterdag 26 februari 2011

Zullen we weer wat ondernemen? - zaterdag

Het is weer tijd voor SOME ACTION!


Op zondag 20 maart gaan we lopen voor CF!


In de VS vindt op die dag een groot evenement plaats, waarbij deelnemers uit tot nu toe 34 staten gaan lopen voor CF.


En eigenlijk kunnen wij sportieve Nederlanders niet achterblijven natuurlijk!


Het doel van de loop is, te laten zien dat je met CF heel wat kunt bereiken; 'I OUTRUN CF'. In Amerika is er geen sponsorgeld aan verbonden, maar dat gaan wij anders aanpakken, dat snap je!



Het plan is om op 20 maart, 1 mijl te gaan lopen.



'Ons' team, dat tot nu toe bestaat uit 10 vrienden,

Zal op de boulevard in Scheveningen, 1 mijl (dat is iets meer dan 1,5 kilometer) gaan wandelen en zo laten zien wat we kunnen!


Tot 20 maart ga ik op zoek naar mensen en bedrijven die de loop willen sponsoren ten behoeve van de NCFS (tot nu toe heb ik er al 2!).



Wat kun jij doen?

IK ZEG:
MEEDOEN!!!

Je kan je opgeven via allmylungs [at] hotmail [dot] nl om mee te doen.
Dan ontvang je t.z.t. alle info over de precieze plaats en tijd en ook krijg je een t-shirt met het logo van de actie.

Natuurlijk kan je ook mailen als je ideeen hebt over de sponoring of als je zelf zou willen sponsoren.
De HELE opbrengst gaat dus naar de Nedelandse Cystic Fibrosis Stichting!


Klik hier om meer te lezen over de actie in de VS.

26 opmerkingen:

  1. Hoe kan dit , ben ik echt zomaar de eerste , dat kan toch niet met zo'n geweldig plan, mag ik ook mee lopen of moet je cf hebben?
    IK weet wel waar je geweldig vis kan eten na afloop als echte scheveningse, aanmoedigen is ook goed!!!De mijl uitmeten wil ik ook doen of de streep schilderen.

    Liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaaa joepie!
    Je mag ook meedoen natuurlijk als je geen CF hebt!
    En we gaan gewoon wandelen hahaha, want rennen kan ik nog niet! Maar de organisatie van CysticLife in de VS vond ons plan ook goed hahaha, zodoende.

    JIPPIE YOU'RE IN!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miss Person26-02-11 22:46

    Kijk Djuna! Cobie is de elfde! Woehoe. Nu de andere 1000 ook nog! En dan is het natuurlijk helemaal top als de begin en finishlijn nog ff gelegd kan worden! Echt handig toch!?
    Ik ben benieuwd hoeveel bedrijven zich hiervoor in willen gaan zetten! :D

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeeeey! Wordt een soort meeting-wandel-lente happening!'k Zal de zon bestellen!
    En sponsors zoeken natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Djuna, misschien een idee om "hart van Nederland" te schakelen?

    Niet geschoten enzo...

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah ik ga ook meedoen!:D Goeie actie! *mail komt eraan*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kunnen we hier ook niet de Great Strides naartoe halen?!

    Ik was trouwens onder de indruk dat je je blog niet meer bijhield.. Tot ik hem ineens bij de special blogs zag staan op CF café en moet bekennen dat ik daar nooit kijk. Nu dan maar eens teruglezen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 20 maart is trouwens de dag nadat ik mijn verjaardag vier.. Hmm misschien kunnen we wel iets doen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Djunaa!!

    Ik ga meedoen!!! :D Hele goede actie!!!


    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey Djuna,

    wat tof dat je weer in je eigenste huisje bent. Zal vast weer even wennen zijn, zo helemaal weer op jezelf :P.
    Verder ook een super leuke actie, wil best meelopen. Schrijf het gelijk in mn agenda.
    tot snel. Nu maar hopen dat het lekker, mooi weer is.

    xxx Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOOOHAAAA!
    Super leuk dat jullie meedoen!
    A MEN! THE BEST!

    @Marjolein: Jaaaa Great Strides is ook n heel goed plan!
    Als dit nou een beetje goed loopt, wordt dat de volgende hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He jammer ik kan niet.
    Ga wel sponseren. Mailtje komt er aan binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Djuna!!!!!!!!!!!!
    Wat een super gaaf idee, en natuurlijk loop ik mee! Zal even kijken wie er met mij meelopen en geef me /ons dan op!
    We lopen voor jou, voor Jari, Puck en lotgenoten.
    Voor alle CF -ers die ook zouden willen lopen en niet kunnen!
    Misschien inderdaad een goed idee om SBS 6 of TV west uit te nodigen?
    Zou het misschien een idee zijn, (ja nu denk ik weer hardop) dat de mensen die meelopen allemaal proberen om 10 aapjes te verkopen voor de sponsoring?
    Mensen sponsoren en krijgen een aapje voor terug. Ze kunnen werken met inteken lijsten en wij nemen 20 maart de apen mee.
    De verrassingstas spaart dit jaar met de mensen uit het land voor de nodige € 50.000 voor de database voor de NCFS. Vorige week zondag is de eerste € 1000 bij elkaar gekaart door een groepje vrienden ter nagedachtenis aan hun vriend DANNY.
    Nu willen wij jou sponsoren voor jou
    MIJL met € 1000.
    Lieve Djuna, ik hoop dat er héél véél mensen met je mee lopen/wandelen!
    Je bent een voorbeeld, je geeft zo ontzettend veel kracht aan iedereen, dank je wel.
    Liefs Cobi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. missMorrie27-02-11 16:25

    Ja! Ja! Ja! Ik doe natuurlijk mee! Maar dat wist je al he! Haha!
    Zo'n leuk en goed plan.....whaa! Wat tof dat je volgers ook zo enthousiast reageren. Super!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Djuna,

    Ik loop mee hoor, staat genoteerd in mn agenda. Zal proberen of er nog wat vriendinnen met ons mee gaan lopen.

    Super leuk huisje heb je, echt zo Djuna!!

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey MissPiggy!
    Opa Jan sponsort je actie met 200 Euro!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heey Djuna,
    Wat een leuke actie!!!
    Ik zou ook heel graag mee lopen, maar ik vertrek morgen op reis.
    Maar ik ga het in de gaten houde, en ga ik 20 maart ook 1,5 km lopen. En doe ik dus mee vanaf de andere kant van de wereld.
    Succes met het organiseren van alles, en natuurlijk met het lopen!!!
    Zet hem op : -)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De mail is verstuurd, hier nog een privé sponsor.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Na ampel beraad met mijn liefste zeg ik: we are in!
    Wanneer weet je meer over tijden en zo?
    Want als het voor de middag is 'moeten' we er een weekendje weg van maken ivm reistijd. Ook heel vervelend natuurlijk... ;-)
    Lijkt me leuk om weer eens wat CF-koppen en andere buitenlui te treffen. In de veilige, gezonde buitenlucht.
    LEUKKK!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben zo opgewonden je dit gepost! Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vergeet niet om foto's te sturen! fahr.denise @ yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Goeie aktie!!!


    Echt een piggy aktie..

    Zet hem op...had graag mee willen lopen.
    Volgend jaar loop ik mee!

    Suc6 en fijn dat het je zo goed gaat.

    liefs MoMo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mag je ook meelopen als je geen CF hebt? :)

    Xx
    Jess

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey Jessabelle!
    Dat mag zeker!
    Meld je aan via allmylungs @ hotmail . nl!

    En Momo!
    WOOOHAA wat leuk dat je reageert!
    Volgend jaar loop jij zeker mee! 10 mijl ofzo!
    xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ben niet zo van het lopen (over een paar kilo misschien ;-)), maar heb je actie op mijn facebookpagina geplaatst, wie weet of t nog wat extra's oplevert. En we weet kom ik wel even kijken! *hup djuna*

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Klasse Djuna.
    En zeker doen, die omroepen inschakelen. Misschien dat ze zelfs vooraf al wat aandacht eraan kunnen besteden.

    BeantwoordenVerwijderen