dinsdag 29 maart 2011

Dagje Ziekenhuisland- dinsdag

En tadaaaaaaaaaaaaaaaa!
Niks te klagen!!!


Haha, alleen een klein ‘standje’ gekregen van Lieverrrd- Transplantman, hij verving de Transplantman die in z’n bed lag omdat –ie longen had gehaald voor Daphne!

Wat trouwens SUPER DE BEST NIEUWS IS!!!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zo fijn dat het voorspoedig is gegaan.
Maar blijf nog duimen-duimen-duimen, want HET MOET GOED BLÍJVEN GAAN HÈ!



Ha, maar ik kreeg dus op m’n kop van Lieverrrrd-Transplantman.
Hij is euhm, altijd een beetje ‘strenger’, zeg maar.

Hij heeft ook zo’n bril, en daar kijkt –ie dan soms zo…
Overheennnnn…


Hahaha, dat je denkt: o-ohhh, what did I do?

Maar ik had dus euh, geen temp gemeten;

‘Djuna. Hoe was je temp dit weekend?’.
‘Euhmmmm, ik DENK goed!!!’.
‘Je denkt het?’.
‘Uhuh’.

‘Maar temperatuur meten is toch een exacte wetenschap, vind je niet?’.

‘Euhm jaaaa. Als ik –em had ge-meeeeeten, natuurlijk wel. Maar ik had geen koorts hoor, dat weet ik zeker!’.
‘Dat weet je zeker?’.
‘Ja’.
‘Door niet te meten’.
‘Ja’.

‘Djuna. Ik wil dat je volgende keer een lijst bij je hebt van 2 keer per dag jouw gemeten temperatuur’.


Slik.
Whoops.
Dat is niet echt iets voor mij, hahaha.
Ik ben meer van: ‘ik-meet-wel-als-ik-me-niet-goed-voel-en-zie-dan-of-ik-koorts-heb'. Je kan ook overdrijven hè...
Maar goed, voor de rest was het allemaal priiiiiima, dus Lieverrrd- Transplantman was ook tevreden.

Nu nog WAT MEER gaan trainen, want mijn longfunctie is nog niet helemaal bekomen van dat vocht-drain-longontsteking- verhaal.
Maar dat komt wel.


Dus yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
Helemaal tevreeeeeeeeeeeee!

7 opmerkingen:

  1. Lekker Djun,

    Keep it up. En soms is het wel goed een reprimande te krijgen, houd de mensen scherp. Weet je ook weer dat de artsen er nog goed bovenop zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Djuna,
    Ben het helemaal met Jeroen eens!
    Maar wat fijn dat alles goed is, en dat trainen, gewoon wat vaker de trap op en af op het strand!
    En wat fijn hé voor Daphne, super gewoon.
    We blijven duimen voor allemaal!
    Geniet jij maar lekker van je vrijheid.
    Liefs Cobi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Djuun!
    Dat is dubbelgoed nieuws!! Echt super voor Daphne, ook ik blijf duimen. En goed nieuws dat je niet in Ziekenhuisland hoefde te blijven.
    Nog meer trainen na die trap van gisteren?
    Wordt het fysio-en of andere activiteit?
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sluit aan bij Jroen en Cobi!
    Vond "stuiterbal" van Ad super.
    Wij blijven duimen voor Daphne.
    Yee yee yee iedereen tevree
    GENIETEU
    Voor next time "logboek"(exacte wetenschap!)
    Voor héél straks sweet dreams
    Voor ever LOVE YOU

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha,

    Moest je ook nog in de hoek of strafregels schrijven. Bij ons in Utrecht elke dag tempen, wegen en blazen. En dat kan je dan on-line in je medisch portaal invullen. Makkelijk hoor, maar als je niets meet, kan je ook niets invullen. ;-)

    Sport ze, xxx Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee super zeg!! Fijn dat het zo goed gaat. En ja weet je..ik denk altijd maar zo; als je temp niet goed is voel je dat wel toch??
    Super ook voor Daphne, hopen dat alles zo goed blijft gaan!!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Djuna,

    Ik ben nog eens teruggegaan naar 'En dat is donderdag' op 18 november 2010. Dat was de eerste keer dat ik je Blog las. Die dag stond nog lang in mijn browserbalk. Het was de dag dat uitgesproken werd dat je nog een keer moest. Grrrrrr%^@@##! Wat was je boos en terleurgesteld, ook al wist je dat het er aan zat te komen. Je schreef:

    Soms ken je de woorden al,
    Iemand moet ze alleen nog voor je uitspreken.

    Kijk eens war je nu staat, nee kijk eens waar je nu fietst. Ha, ha, het is je gelukt volgens mij. Die ontsteking blijft lekker weg en jij gaat genieten van de zomer. En voor je het weet fiets je iedereen weer voorbij!

    Lieve Djuna, ik wens voor jou veel geluk en gezondheid. Geniet van elke dag.

    Lieve groeten,

    Pieter

    BeantwoordenVerwijderen