donderdag 3 maart 2011

Dankbare donderdag

ECHT.

Ik voel mij echt een gezegend mens met deze longen (en ook met de lever trouwens, die is ‘gestabiliseerd’waaaaaa! Wat maakt dat ik gewoon lekker een weekje naar zee kan volgende week!).
En met deze volgers!


Zo cool hoe iedereen zo enthousiast heeft gereageerd op de OUTRUN CF- actie!
Reclame maken op blogs, sponsoren zoeken… waauw!


THE BEST!


Hier zijn wat feiten over de vorderingen;

- We gaan dus lopen op zondag 20 maart a.s. om 13.30 uur op de Boulevard in Scheveningen.

- We verzamelen vóór (niet binnen, hahaha!) de McDonalds.

- Iedereen, met of zonder CF kan meedoen, voor mensen met CF is het wel op eigen risico (ha nouja, voor iedereen natuurlijk, je zou zomaar gek kunnen worden van mijn 'tuutuutuut'- blijheid haha!)!

- Tot nu toe zijn er al meer dan 40 aanmeldingen.

- Tot nu toe is er al een bedrag van in totaal meer dan 1500 euro bij elkaar gesponsord. Wat dus allemaal gaat naar de NCFS!

- De t-shirts zijn in de maak.


En!

- Je kan je nog steeds opgeven!

Mail naar allmylungs [at] hotmail [dot] nl, ook als je onze loop zou willen sponsoren!

video

13 opmerkingen:

  1. Super die longen en dankbaar voor gestabiliseerde lever. Waauw!
    Geniet van je weekje aan zee!
    Ondertussen (met veel inzet) zal iedereen op 20 MAART paraat staan en ben jij weer "jezelf" en
    "inzetten" je leuze !
    Take care..sweet dreams !

    Love you.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat het zo goed met je gaat en met je actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog steeds Miss Person? ;)03-03-11 23:52

    YES YES YES...Dat is goed nieuws! Wenduine, here we come! Be prepared!!!! :D:D

    xxx Miss Person

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey MissPerson!
    You know you will ALWAYS BE, THE BREAD AND THE KNIFE.
    Not to mention the cristal globlet and the wine...

    Haaaa zin in ons wenduine-tripje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Luchtkusje terug!! Ik zou voor de laarsjes gaan ;-)) alhoewel loopt misschien toch niet zo makkelijk.

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. but not the boat, asleep in the boathouse....

    Leuk je zo te zien in je kamer met verse (?) bloemmetjes...en super van de lever....ik vrees dat ik ook mee zal moeten lopen, dan...zo'n succes wil ik niet missen, daar wil ik bij zijn!!!!!

    mr Papsie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super zeg dat er al zoveel aanmeldingen zijn! Als het even kan, dan komen we wel even kijken hoor! En aanmoedigen natuurlijk! Wat fijn dat je lever gestabiliseerd is: die heeft waarschijnlijk ook gewoon tijd nodig gehad. Geniet van de voorbereidingen en geniet van je weekje aan zee :).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik loop in gedachten met je mee ;-) Veel plezier tijdens je week weg, genietze!!

    Grts, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastisch nieuws weer! Lekker hoor, een weekje aan zee :-)

    Wat het outrunnen van CF betreft, las ik deze week nog meer goed nieuws: http://www.demorgen.be/dm/nl/993/Gezondheid/article/detail/1229462/2011/03/01/Medicijn-tegen-muco-komt-er-nu-echt-aan.dhtml

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel plezier aan zee!!
    Ik vind je actie echt top, geweldig dat je dat doet. :-) Ook ik loop in gedachten met je mee!
    Liefsss

    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Djuna,

    Ik wil ook wel graag mee doen, maar mag lopen ook rollen zijn ;-). Zit namelijk in een rolstoel.
    Mijn email is denise_pirovano@msn.com

    Liefs Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zeg laarzen... BOTS!

    liefs lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zeg gympen. Lijkt me toch iets relaxter :P

    Jeej, vrolijk filmpje :D. Is maar goed dat d'r een schermpje voor je luchtkus zit, anders was het zoo niet segregatie-verantwoord (maar he, wie let daar op? :P)

    BeantwoordenVerwijderen