dinsdag 8 maart 2011

Dat is zeker: ik heb het lekker warm- dinsdag

De twintigste gaat ZEKER lukken hoor!

We OUTRUN CF, toch?!?

Hahaha en mocht ik nou onverhoopt weer een of ander geks krijgen, geen enkele zorgen, de loop gaat gewoon door, mijn ‘team’ is er al klaar voor!


De sepsis komt door de PICC-lijn inderdaad, die is positief gekweekt nu.


Vannacht had ik ineens ZO’N briljant idee (uhuh, not!).
Ik was wakker en kreeg honger!

Dus heb ik samen met de Zonnige nachtzuster in het holst van de nacht onder het schemerlicht van het bedlampje EEN TOSTI GEGETEN.


Ja. was heel gezellig.


Maar OH zo’n dom plan.
De tosti had zijn weg naar buiten al heel snel weer gevonden, kan ik je zeggen.

Misschien moet ik maar beginnen met een bouillonnetje ofzo hè.



Zo dichtbij, en toch zo ver weg... (waahahaha hoe melodramatisch!)

12 opmerkingen:

  1. Ook met dit zonnige weer wordt er aan je gedacht Djuna. Nu klap ik de pc weer dicht en ga een kopje thee drinken NEEHEE geen tosti erbij;)

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stomme PICC-lijn ook: hoe durft ie voor een sepsis te zorgen! Maar inderdaad, je hebt goede plannen en minder goede plannen. Die tosti eten was duidelijk een van de laatste categorie, suf mutsje: misschien eerder beginnen met een kop thee of bouillon inderdaad ;-). Geniet van het zonnetje meis: ook achter glas kan je daarvan genieten :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi knudde hoor die PICC lijn .Dat je daar zo'n infectie van opgelopen hebt .Uhhh het tosti idee was niet zo goed ,twas kort genieten.He meid zet hem op hoor,komt goed
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach ja, soms pakken goeie ideeën slecht uit :-). Maar slechte ideeën pakken heel soms ook wel eens goed uit. Als je maar ideeën hebt en houdt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je zou bijna de pik krijgen op je PICC-lijn! Maar beter dit dan iets anders!! Haha ik zie jullie helemaal voor me, klein lampje aan en gezellig etend en kletsend en dan op eens blerrrrh. Niet leuk :-(

    Fijn dat je de Outrun wel gaat halen want hoewel ik het volste vertrouwen heb in je "team" is het natuurlijk helemaal geweldig als jij er gewoon ook bij bent. Beetje nieuwsgierig ben ik natuurlijk wel.

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat de oorzaak is gevonden, anders ga je toch malen. Nu snel al die bacterietjes het lijf uit en op naar die 1.5 km (of 1,5 meter ;-) lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach, als je er maar even van genoten hebt. hoop dat de koorts snel gaat zakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaha die foto en het commentaar! Maar fijn dat het "euvel" gevonden is. Slaap lekker voor strax!

    Grts Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hei die Hei,

    Na een reuze vakantie weer boven water. En wat lees ik? Hospital verslaving opgelopen???
    Meid, ik hoop dat, nu de oorzaak bekend is, je gauw weer richting huis kunt. Heb nog niet alles van je terug gelezen. Dat komt nog.
    Voor nu welterusten en een
    Kuzzz, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Djuna, eind van het vorige jaar ben ik je gaan volgen, maar nog steeds kom ik af en toe kijken. Ik wil je even een 'digitale hart onder je riem steken'. Zoals je op je blog overkomt ben je een sterke jonge vrolijke meid! En wat ^&*te dat er na ups ook weer downs komen....Maar....die ups gaan ook weer komen. Zet m op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Djuna,
    ik ben er nog steeds niet aan gewend dat je blog op CF-café nu een themablog is. Ik begin altijd van boven af updates te lezen (bij het vernevelen) en jij staat nu meer onderaan. Eigenlijk is dat onlogisch: de belangrijksten staan toch boven aan :-).

    Ik hoop dat je snel herstelt van deze @#$%^&*+ tegenvaller.
    Is je adres nog hetzelfde?

    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die zonnige nachtzusters, die moet je in ere houden! Die hebben in rustige nachten nog wel eens tijd om bij je te kletsen (of eten haha) Vind ik altijd een beetje bijzonder, de gesprekken met de nachtdienst. Vorige week daar nog zomaar 3 kwartier op de gang gestaan met nachtsis. Voor mijn nachtrust was dat miss. niet heel verstandig, maar ach, twas mijn laatste nacht...

    BeantwoordenVerwijderen