dinsdag 1 maart 2011

De sterren van de hemel- dinsdag



Eerst en vooral!
We kregen van Cobi van ‘de Verrassingstas’ een SUPER LIEF aanbod!
Iedere sponsor die ook zelf meeloopt, krijgt op de dag van de loop een CF-aapje!
WOOOHAAAAAA DANK JE WEL COBI!





Dan de orde van de dag; bezoek aan dr. Pocahontas!

En naar aanleiding daarvan,
Een song, opgedragen aan mij lever… (op het nummer 'smelly cat' uit friends, je weet wel)



Leverfunctie
Leverfunctie,

Waarom ben je zo kapot?

Leverfunctie,
Leverfunctie,

Het is niet jouw schulddddd….


Ze geven je van alle troep
En dan bedoel ik zeker geen snoep…


Je werkt zo hard en wat krijg je terug
Een extra prik-dag en wel heel vlug….


Leverfunctie
Leverfunctie

Wordt maar snel weer beter

Leverfunctie
Leverfunctie

Het is niet
Jouw schu-hu-huld...


Maar goed,
Ik mag dus donderdag weer terugkomen (hm, misschien moet ik maar niet meer schrijven dat ik niet zo graag naar Ziekenhuisland wil... werkt averechts blijkbaar hahaha!).


De longfunctie daaarentegen swingde (swong?) de pan uit!
70 procent!
Hahaha ja ik weet het, het is maar 1 procent erbij, maar toch hè, wel een MIJLPAAL!


Ennnn natuurlijk een heerlijke Transplantproof- sushidate gehouden met mijn TX-Sis!
Jippie!
Dat maakt alles altijd weer goed hè.
Je kan je uiteraard nog steeds opgeven voor de 'I OUTRUN CF'- wandeling!
Stuur daarvoor een mailtje naar allmylungs [at] hotmail [dot] nl en je krijgt alle informatie!

11 opmerkingen:

  1. Een hele grote pluim op je hoed hoor Djuna!
    Het is vandaag nationale complimentendag en als
    er iemand complimentjes moet krijgen ben jij het
    wel! Altijd zo positief en voor anderen in de
    weer!
    Heel veel liefs en ik duim mee voor donderdag...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met vergeet me nietje ben ik het helemaal eens dat jij een compliment verdient, voor je optimisme en doorzettings vermogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een grote stap vooruit, een kleintje terug:)
    sterkte donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaaaaaaauw 7O PROCENT HEERLIJK!!
    Date met TX Sis succes!!
    Compliment ZEKER verdient!!
    Lieve lever HELP US OUT !!
    Dan komt alles goed!!
    Take care
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joe hoe, zeker een mijlpaal die 70%! En...het gaat vast nog veel meer worden!
    Voor donderdag sterkte, we zullen aan je denken,
    Djuna kun je mij misschien mailen?
    Ik krijg al mijn post terug ik wil wat bespreken met je.
    Liefs Cobi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Cobi!

    Wat vervelend dat het niet lukt met mailen!
    Ik heb je daarstraks ook een mailtje gestuurd, ik weet niet of die is aangekomen?
    In ieder geval net weer 1 verstuurd, hahahaha nu zou het toch moeten lukken he!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He Djuun,

    Ik heb hetzelfde probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 70 is nog altijd meer dan 69 én dus: vooruitgang! Super! Weer lekker sushi gegeten: doe je goed ;-). Balen van je leverfunctie, maar dat gaat ook vast goedkomen. Goeie zet van de actie-wandeling. In gedachten loop ik mee, helaas kunnen mijn beentjes de echte wandeling niet aan, maar alle goeds voor degene die hem wél gaan lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Djuna,
    super die lf! Alleen wel balen van je leverfunctie...
    Succes met je loop actie, hopelijk melden zich veel mensen aan.
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Even een reactie op het mailen wat niet lukt.
    Volgens mij is hotmail altijd (dot).com in plaats van (dot).nl, misschien dat daar de fout zit??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hm, nee t is wel .nl
    En er komen wel mails door, maar blijkbaar niet allemaal?
    Je mag ook proberen op djuna_maes [at] hotmail [dot] com
    Dat is wel.com hahaha...

    BeantwoordenVerwijderen