dinsdag 22 maart 2011

De zon in m'n gezicht- dinsdag

Van alle dokters waarvan ik diep in mij hoopte, ze nooit meer te zien...

Jup.

Lever- en nierfuncties blijven maar kwakkelen.
Dus vroegen we ‘Hematologie’ in consult.
Want ja, ik kan mijn tijd in Ziekenhuisland natuurlijk beter nuttig besteden, niet waar?

En 1 keer raden welke voormalig arts-assistent longziekten, zich nu heeft toegelegd op het bestuderen van bloedwaardes…

JUIST!!!

Dr. Druiloor (ook wel; dr. Tiptap, vernoemd naar zijn ‘ietwat vrouwelijke’ laarzen)!!!

Dat was een gezellig weerzien hahahaha.
Maar hij had niet echt nieuws.
Hij zei: ‘het kan nog verbeteren hoor’.
En ik zei: ‘dat is fijn’.
Waarop hij zei: ‘en je ziet nog niet geel, dus…’.
Waarop ik zei: ‘dat is ook fijn’.

En dat was alweer het einde van ons samenzijn.
*Haalt opgelucht adem*



Verder gaat het goed!
Morgen mag ik *als alles zo blijft en het bloed van morgen is verbeterd, NAAR HUIS!!!

Haha de voeding staat weer op 1200 ml per dag (lees: 2400 kcal/ 24 uur), dus dat is genoeg om van een mug een olifant te maken, dacht ik zo.


Ohhhhhhhhh en dan ga ik

In de tuin zitten.
Plantjes voor mijn ‘tuintje’ kopen.
’s Ochtends een koffie verkeerd drinken in de stad.

Woooo en weer fysio-en!


Dikke Djunsie is geboren hoor!
Hahaha, ik moet nog maar 5 kilo ofzo...

18 opmerkingen:

  1. Way to go girl!
    "Dikke Djunsie", dat belooft wat...
    Lekker cappuccinootje in de stad in de zon en die zon blijft de hele week nog schijnen, speciaal voor jou!!!
    En Dr. Druiloor...die is weer een [patiententrauma rijker...arme man hahahha

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk nieuws....nog even en dan vitamientjes opdoen in t zonnetje!!!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Djuna, hoe jij toch altijd zo positief kan blijven...... daar wordt iedereen vrolijk van!!! Zelden of nooit geleuter of geweeklaag, jij bent uit het goede hout gesneden!!! Jij kan echt genieten van de kleine lichtpuntjes!!! Beter alles op te nemen met wat humor, is trouwens bewezen dat die mensen 'het' beter doen dan pessimisten! Geniet van het zalige lentezonnetje en de mooie plantjes in je tuin (ik heb ook net nieuwe plantjes gekocht)!!!!! Laat je maar opladen met zonne-energie, die is gratis en hartverwarmend! Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super Djuna!!
    Hopelijk mag jij morgen lekker naar huis!! :D

    Haha en ik las net jou reactie op mijn blog.. En ik hoop idd dat ik jou kamer mag hebben.. Ik word gek van die man die naast me ligt haha! :P

    Je komt morgen wel even zwaaien he als je het hotel verlaat! hihi

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op naar huis dan weer .lekker ff koffie in de stad en plantjes voor je tuin .En heerlijk in het zonnetje zitten Yes!!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. See you soon!
    Preferalby tomorrow!
    Hoop so!!!!!!!!!!!!
    Sweet dreams
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He wat fijn zeg als je eindelijk weer naar huis mag! Maar wat ik me afvroeg: hoe lang duurt het voordat dat plekje bij jouw keel eindelijk dicht is? Ik zie nog steeds plakkertjes op jouw keel, vandaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vervelend die lever en nierfuncties.. Heel irritant als je daarom niet naar huis mag. Misschien een beetje een rare vraag; maar is dat gapende gat in je keel nou nog niet dicht :o want ik zie nog steeds die pleister zitten!
    Ik ga iniedergeval voor je duimen dat je morgen naar huis mag :)
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. LOL kijk ik net naar de reactie boven mij.. Dat is zooooo toevallig.
    Helderziendheid via een computerscherm. Bizar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahahaa Gwen en Nienke: T is nog niet dicht inderdaad, maar geen gapend gat meer hoor hahaha.
    Nog een piepklein stukje open.
    Ik weet niet hoe lang t nog duurt voor -ie dicht is, er heeft natuurlijk heel lang een buis in gezeten, blijkbaar heeft dat tijd nodig hahaha.

    @Oma: See you morgennnnn yeeeeyyyyy!!!

    @Hilde: welke plantjes heb je gekocht, zijn er aanraders? Yeeeyy!!! Heerlijk he!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dag lieve mug!!! slaap wel,
    Mr Papsie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Miss Piggy

    NÓÓIT achter de garaniums gaan zitten.

    Ik wens 'n zonnige dag.

    Liefs Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Djunieee wat ben jij een kanjer!! ;)
    Ik duim dat je vandaag het ziekenhuis mag verlaten!

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. God, wat zou ik me gek piekeren in jouw plaats, maar jij maakt er gewoon een vrolijk fotootje van. That's the spirit! Zie wel dat je die twee heerlijke cocktails niet door elkaar haalt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Rietje!
    Hahaha nee, dat zal ik NOOOOIT doen, ok?
    Geen Garaniums kopen dus...

    SUPER lief trouwens, jouw kaart!
    Ik vond het heel fijn dat je er was, zondag. Echt heel bijzonder.

    Hey Sam: hoe gaat -ie nu met jou?!

    Hahaa mn bloed is al geprikt dus waaaaa dat gaat lekker vlot hier vanochtend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. You go girl, laat die kilo's maar komen :)
    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat zou het geweldig zijn als je weer weg mag. Aks de uitslagen een beetje goed zijn dan. Nu je de vrijheid eenmaal geproefd hebt - na meer dan een half jaar wonen in EMC - is het toch ook onverdraaglijk daar weer te moeten zitten.

    Ik ben zo brutaal geweest om je te noemen en te linken in mijn weblog van gisteravond.

    sterkte vandaag!!!
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Laat de kilo's er maar lekker aanvliegen, wat fijn dat je vandaag weer naar huis mag (tenminste, ga er vanuit dat het bloed goed is!!) Lekker genieten van het zonnetje. Hij komt precies nu goed door hier in Haarlem (mistige ochtend)
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen