donderdag 31 maart 2011

Doe ik even Dik mijn best- donderdag

Ja. Vandaag is het dan eindelijk gelukt.

Ik ben niks en naks
Aan het doen!
(Alleen een beetje opruimennnn, boodschapjes doennnn, you know).

Ik moet zeggen, ik word er wel een beetje onrustig van, alsof ik kostbare tijd aan het verspillen ben.
Maar I guess dat dat ook maar een kwestie van perceptie is.
En moet ik toch, mijn verwachtingen van wat ik ALLEMAAL kan, een beetje aanpassen (moet dat echt?).




Lieverrrd Transplantman noemde mij ‘een wolf in schaapskleren’, waahahaha.

Hij zei:
‘Zo Djuna, wat gaat er niet goed?’.
‘Niks gaat er niet goed’, antwoordde ik met mijn mooste glimlach.
En dat is ook zo!!!

‘Dat kan niet. Niet alles gaat goed, Djuna. Wat gaat er niet goed?’.

‘HALLOOOOO, NIKS GAAT ER NIET GOE-HOED…’.



Tja en toen zei-ie dus dat –ie mij niet geloofde.
‘Want de nierrrrfunctie (hij spreekt met een gooise ‘rrr’, vandaarrrr ook ‘Lieverrrrd- Transplantman’ hè) en de leverrrfunctie en de suikerrrs…’.

Pff.

En ik moet zeggen, hij heeft het heel goed gebracht zo.
Zo lekker die strenge aanpak.

Want zelfs 2 dagen later, laat het me maar niet los.
En nu ben ik er natuurlijk extra op gebrand om te laten zien DAT HET VERDORIE WEL KEI EN KEI EN KEI GOED GAAT!

Waahahaha.

Mijn temperatuur, lieve dames en heren!
Ochtend: 36.5
Avond 36.6


Tadaaaa! Kei en kei goed dus.

Suikers:
Hoogst gemeten vandaag: 9.0!!!

En ik ben begonnen met drinkontbijt als alltime favourite drankje te drinken (350+ kcal per pak. En ja ja dus niet alleen bij het ontbijt!), nog bovenop die 2000 kcal aan sondevoeding die ik erin gooi.
Plus nog allll dat waterrrr voor de nieren.


Wat
Ben
Ik
Toch
Strak
Bezig



Uhg.
Vind het nu al saai.


Ik ga even een rondje fietsen, goed?

*NB: Waaaaa, weet je wat wel heel leuk is? De NTS (TransplantStichting) belde… en ik mag weer gaan beginnen met donorvoorlichting- vrijwilligers- dingetjes.
YEEEY!!!



Oh enneuh, wat vind je van mijn 'nieuwe huis'? Leuk hè, zo!


11 opmerkingen:

  1. Leuke vroege blog!!
    Kei kei cool(al dat meten)
    Kei kei goed die uitslagen!
    Lekker strak bezig, niet SAAI(perceptie)
    Hoop dat de wind je niet van je fiets blies??
    Je nieuwe huisje ziet er ook KEI TOF(knus) uit.
    Last but not least....Ye..Ye...werk in zicht!!!
    Take care....Love you....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joh. Een Gooise rrr? Dat had ik nou nooit verrrwacht. ;-)
    Goede temps dame!
    Dat zelfs zoiets basaals als je temp opmeten spannend kan zijn...
    Where did we go wrong?
    En dat drinkontbijt, is dat echt zo lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauwie :D
    Super dat je voorlichtingen mag gaan geven! Niemand is beter dan een ervaringsdeskundige.. laat staan iemand die het 2x heeft doorstaan!

    Ene... knap hoor dat 'rust dagje'!! :)

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat het weer zo goed gaat. En weer welkom bij de voorlichters, ik kan me zo voorstellen dat je daar heel goed in bent! (wie weet kom ik je nog eens ergens tegen....)

    Geniet lekker verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. *gaap saai hoor*

    Djuna,

    Boodschap komt over hoor. Rustmomentje gepakt, getempt, gezond voedsel, stukkie gefietst, huis gerestyld.
    Nog ff en je bent een huismutsje. MissHomeSweetHome dus. Dacht het niet, hou je nog geen 3 dagen vol. Haha.
    Tof dat je voorlichting gaat geven.

    Liefs Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super dat je weer aan de slag mag voor de NTS!! Iedereen kan een hoop van je leren!
    Heb je de dokter al een mail gestuurd met al je gegevens? ;) haha hij zal trots op je zijn!
    Morgen voor t eerst in t huis slapen!!
    Gourmetten ziet er lekker uit. Ik denk trouwens dat Scary Man niet meer met je wil gourmetten haha.
    Moeten snel ff datum prikken voor High Tea!
    Fijne avond, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé meis heb al een tijdje niet meer gereageerd, maar bij deze dan ;)

    Fijn dat het allemaal zo goed gaat, maar inderdaat ook wel eens goed een daggie rust tussen door, je kan het beter zelf doen dan dat je lichaam er straks om vraagt en dan is het te laat.

    Tja en wat die saaie rustige uurtjes/dag betreft, die heb ik helaas elke dag van s'morgens tot sávonds aan toe.

    Maar ben blij dat het allemaal zo top met je gaat HOUDEN ZO


    Liefs Janetta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent goed bezig hoor Djuun =)
    Goedemorgen is lekker! Drink ik ook vaak bij het ontbijt dan ;) Of Goedemorgen yoghurtontbijt in zo'n pakje enzo is ook lekker ;D

    & dat BLOND servies is awesome cool lief leuk <3

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed beziggg! ;-) Onwijs lachen die foto met dat drinkontbijt!
    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hei dei hei,

    Jahh, die LTPM heeft het heel mooi aangepakt en je direct in gang gezet. Ze beginnen er slag van te krijgen daar in Rotterdam. Ik wed dat ze tijdens het G.O.D. een wekelijks agendapunt hebben 'hoe krijgen we MissPiggy zover dat ze ....?

    Kuzzz en geniet maar van dat tempen en suikers meten en zo, ook dat is tijd van leven...
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen