donderdag 24 maart 2011

Domme Domperidon again- donderdag


Euhm ja.
Ik heb in de zon gezeten met MrsMamsie.
Dat was heerlijk.


En dat was het dan ook eigenlijk wel.


We zijn gestart met de V.anco te vernevelen, maar ik kan er niet tegen.
Weer kotsen-kotsen-kotsen en een hoge bloeddruk.


En V.anco IV kan eigenlijk ook niet, aangezien mijn nieren dat niet trekken.
Om nog te zwijgen over mijn lever en maag.


Dus.
Nu zitten we in de problemen.


En vanavond brak mijn spirit.
Wat.
Nu?


Gelukkig is dr. Hottie nog even langsgekomen en ja, ik moet zeggen; hij heeft goed afgekeken van de Dear CF Doc;
Pakte er een stoel bij, ging erbij zitten, luisterde naar de jankende misselijke Djunsie die snikte:
'Maar, maar…. ik wi-hi-hi-hil m’n best wel doen, maar maar… ik zie gewoo-hoo-hooon niet hoe-oe-oe….
Dat spul maakt mij zo zie-hie-hiekkkkk en ik was net zo goed bezig met die voedinggggg Wèèèè…..'.


Hahahaha.
Erg hè.
Cried like a baby.

Maar ja. ik zit hier morgen al 3 weken (met 1 nacht aan zee niet meegeteld) en ik zag het gewoon niet hahaha. De Uitkomst.
Het Plan.
Het Rechte Pad.
Whoopsie.

Maar dr. Hottie heeft het goed gemanaged want hij sprak:
‘Nee, als het niet gaat dan gaat het niet. Wij willen jou niet zieker maken en we zien ook wel dat het niet goed is voor de rest van je lichaam.

Het is ons probleem en niet dat van jou.
We lossen het wel op. We vinden wel een oplossing.


Tadaaa! The magic words!

Dus ik zal morgen verder zien.
Hopelijk een oplossing van de Transplantman.


Truste y’all, ik ga nog even K.otsen.

28 opmerkingen:

  1. Jee Djuna....
    Het zit je ook niet mee!!!
    Hoop dat je wel hebt genoten van de zon! (ik helaas niet van 7.15 tot 16.30 uur in het zkh gewerkt).
    Nu maar hopen dat Transplantman weer wat kan verzinnen om jou weer beter te maken!
    Liefs, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahh lieve Djuna!
    Echt balen zeg, hopelijk hebben ze morgen een briljant plan en ben je binnen no-time weer lekker thuis!
    Ik duim voor je!
    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hei Liefie,

    Je bracht het tot hier, en je brengt het veel verder. Dat gaat echt gebeuren. Je geduld en lijf worden wel danig op de proef gesteld, maar uiteindelijk wordt het opgelost. Soms, heel soms ;-), zijn er dingen die je niet zelf kunt. En zie, op cruciale momenten, (op van die grote dip-momenten) komt er hulp. Blijf daar maar op vertrouwen. Je hebt nu alles geprobeerd wat binnen je vermogen ligt, nu zijn anderen weer aan zet. En dat wordt een goede zet. Daar wordt zeker je weer blij van.

    Lief meisje, een dikke troostknuffel en trustenkuzzz, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjongejonge Djuna,
    Dit is ffies niet volgens je plannetje...!
    Ik had je erg gegund dat je ziekenhuisland ver achter je kon laten en nou eens eindelijk je after-transplant-list af kon gaan werken;-)
    Maar ja, met wat een onbekende bloglezeres je allemaal gunt kun je nu niet zo veel.
    Daarom vanaf hier een hele warme groet, heel veel sterkte, megaveel liefde van al die lieve mensen om je heen en een zak vol complimenten voor je dapperheid en ongelofelijke optimisme (dat dippie van vandaag telt niet mee;-)). Ik ben elke keer als ik je blog lees weer onder de indruk van je!!

    Liefs,
    Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah bah:( Zit je ook niet mee! Kun je geen pilletje tegen hoge bloeddruk krijgen? En een tegen kotsen? Ze hebben zoveel pilletjes overal tegen;)

    Ik hoop dat ze echt wat vinden voor je!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. naaa djuun,

    wtf, t zit ook weer eens niet 1 cm mee he!
    Hopelijk komen ze met een beter,minder bijwerkingen hebbende oplossing!!!
    Ik denk aan je!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He bah wat zit het even tegen nu ,en geen wonder dat je dan even flink moet janken,dat mag toch best eens een keer .Meid je bent zo flink steeds .Ik hoop dat de artsen snel een oplossing vinden en jij weer naar je eigen huisje kan .Ik duim voor je!!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha lieve Djuna, logisch dat je het even helemaal hebt gehad. Jij dappere dodo wil ook wel eens gewoon rust aan je hoofd/lijf.
    Sterkte en ik hoop dat ze morgen iets slims hebben bedacht voor je.

    Dikke knuf, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. djuun ik duim voor de mega oplossing van de transplantman!!!

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoeken tot er een plan is...en het komt er!!!
    Blijven geloven in jezelf!!
    JIJ DOET HET ALTIJD!!!!!
    "La volonté, cest la victoire !!!"
    (jouw leuze)
    Love you !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. MissMorrie24-03-11 22:33

    Je kunt het mop! Hou vol!
    Ik heb er vertrouwen in dat transplantman het gaat fixen!
    Love you!
    Xxx MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooo wat moet ik nou zeggen...dit is echt zo balen. Even een citaat uit de oude doos dan maar: alles sal reg kom!
    En liever vandaag dan morgen, dat dan weer wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. IK sluit me aan bij miss morrie,transplantman komt met iets en wat goed dat ze(dr.Hottie,heb ik iets gemist?) wist te zeggen , het is ons probleem en niet de jouwe,super.
    Dus meer kan je niet doen en ik vind je een kei, als jij je grens bereikt is-ie ook bereikt,
    Hele dikke knuffel en je táime tu sais!
    cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hè fuck. Het was zo'n heerlijk verhaal met een happy end. Dat is het nog steeds natuurlijk, maar zo klote van deze terugslag/complicatie. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach lieverd wat vervelend voor je....vervelend is niet echt het goede woord maar als die andere zijn niet geschikt voor gebruik in het openbaar sorry..... Ik denk aan je en stuur je nog wat positieve vibes uit mijn onuitputtelijke voorraad!
    Dat heb je dr. Hottie trouwens goed geleerd zeg!!
    groetjes en dikke knuf, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. We vinden wel een oplossing, is precies wat je nodig hebt. Iemand die even de controle overneemt en jou leidt door deze weken. Het komt djuna, het komt!
    Maar iedereen snapt het heus dat zelfs jij het af en toe even niet meer ziet!

    Toi toi, liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He bah meissie, Niet tof dat je je ondersteboven k.otst. En logisch dat ook jij het af en toe even niet ziet zitten! Hopelijk doet de d.omperidom zijn werk (weer). En wat heerlijk dat de docs weer zo lief en goed met je meedenken: wat niet gaat, gaat gewoon niet. Dus, dan maar een andere weg bedenken. Ik hoop dat ze snel met een creatieve oplossing komen, want 3 weken in Ziekenhuisland is alweer veel te lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fuckery heb jij weer...
    Ik was gisteren in t erasmus voor daphne, maar ik heb je maar met rust gelaten ;)

    liefs dikke kus lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele dikke knuffel vanuit hiero!!!!

    liefs
    Esther & de rest

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Djun,
    Dat is K K en nog eens K!!Ik hoop dat die slimme artsen al hun creativiteit en kennis aanwenden om een geniaal en vooral werkend plan bedenken!
    Hou vol meid, we denken aan je!
    De Streeffies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Och meissie toch, ik denk dat ik het hele ziekenhuis bij elkaar had geblert.. pak jij maar lekker elk straaltje zon mee wanneer je kan en ik duim en hoop en ga er eigenlijk vanuit dat de heren en dames doktoren na wat flink gebrainstorm met een paar mooie plannen gaan komen.

    Hang in there!

    Digitale hug,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Meid

    het zit je inderdaad niet mee.
    maar het komt goed. je bent en blijft en kanjer en dit weet je ook weer te doorstaan.
    Zal weer duimen voor je

    Groetjes jet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een tegenslag allemaal zeg, tuurlijk zit je er dan even helemaal doorheen.
    Maar de docs komen vast met een geweldig idee, zeker weten!
    Heel veel sterkte!!!!
    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Af en toe mag je best even breken.
    Maar jij breekt niet graag, bent liever a.l.t.i.j.d. sterk!(Been there, done it)
    En iedereen maar roepen dat je niet altijd sterk kunt zijn, nou echt wel, zelfs als je even lekker moet janken bij dr. Hottie (who's that?)
    Net een tegenvaller teveel en foute timing waarschijnlijk... De boog kan niet altijd gespannen staan, maar er is geen alternatief en dus, doooorrrrr en ja, laat de docs het maar oplossen. Je weet, in ziekenhuisland kun je ook ineens weer eerder dan verwacht vertrekken...
    Sterkte meis, met doorzetten en volhouden en positief blijven! Jij gaat de tent echt verlaten hoor, sneller dan je denkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O wat schattig, heerlijk leggen op Mamsies schoot.
    Maar wat zit het tegen zeg. Laat de Dr's maar eens ff goed nadenken, en anders bellen ze toch naar hun vriendjes in Utrecht. Samen komen ze er wel uit. Morgen komen ze met een roze pil die alle problemen oplost.
    Sterkte Djuun, logisch dat je er ff doorheen zit. Motto van vandaag "Al zijn de zkh gangen nog zo lang, aan 't eind ervan schijnt het zonnetje".

    Liefs Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hee kanjer!
    Nog even volhouden! Hopelijk heb je al een goed plan gehoord van de transplantman. Bestaat er geen vanco-zalfje? ;-) Zou wel handig zijn haha.
    Een hele dikke knuffel van mij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Shit he!! Dik balen dit! Hoop dat ze vandaag DE oplossing hebben voor je.
    Je hebt echt pech, hoop dat het zonnetje bij jou ook heeeel snel weer gaan schijnen.

    Liefs

    Ps. ik reageer niet meer echt vaak, maar omdat je blog is verplaatst op cf cafe heeft het even geduurd om erachter te komen dat je wél gewoon verder schrijft. Doordat ik 'm op cfcafe niet zie, kom ik dus een stuk minder vaak op je site..Stom he! Nu maar aanleren om gewoon direct naar jouw site te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat balen...je kunt niet altijd sterk en stoer zijn hoor...af en toe een dipje is heel logisch. Lieve groetjes en hopelijk geniet je weer gauw van t zonnetje

    BeantwoordenVerwijderen