donderdag 17 maart 2011

D.omperidon donderdag

Op de planning van vandaag stond:
Eten.
Of althans, de sondevoeding binnenhouden.


Oepsie, is niet gelukt.

Dat maakt het aantal dagen dat ik niet eet; 5.
En daar zijn de Transplantmannen niet zo heel blij mee.


Dus.
Misschien morgen (inderdaad Ad, hahaha kom jij hier werken?) verplaatsing van de maagsonde naar de darm.

Misschien.

Want er staat ook een Broncho op het programma om die ontsteking te bekijken.

Hahaha, ik denk dat ik dan mijn mond maar in 2 moet splitsen hè…


Anyway, zoals Irène dat zo treffend schreef: ‘Vanavond eten we nasi’.


Nog steeds weet iedereen van mijn plan van zondag, dus vooralsnog ben ik erbij! (Wel in een rolstoeltje denk ik, maar hé, de mijne is kei-hip!).


Danoontje Powerrrrrr!

15 opmerkingen:

  1. Jaaaaaa, zondag.. nog een paar nachies slapen.

    Go for it Girl !

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOOG TIJD OM "HET TIJ(?) TE KEREN!!
    Love you and want you OUT!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Once twice three times a lady jij hè?!
    Nog steeds K(l)eurig gelakte nagels. :-)
    Hier is het ook nog even spannend hoe en wat zondag.
    Morgen maar eens blazen en koortsvrij zijn. En een boterham eten.
    Kick some ass morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik duim dat je er zondag bent, Djuna! Succes morgen met al die leuke dingetjes (NOT!!) die ze met je van plan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, zo mogen we het zien! Ik hoop echt van harte dat je er zondag bij kan zijn! Al dan niet in je rolstoeltje.

    Xx, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op een (véél) betere dag morgen en een goede race!

    Liefs,

    Steve & Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. D.omperidom is superspul! Hoop dat je er snel van opknapt meis, want 5 dagen niet eten is nie goed nie! Uiteraard duimen we er allemaal voor dat je er zondag gewoon bij kan zijn en anders: er in gedachten bij zijn is ook al heel wat nu ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och meiske.. zonder eten wordt het niet echt beter, dus ik hoop dat het gaat aanslaan en dat je er snel van opknapt.

    Op naar 20 maart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Djuna!

    Wat ben jij een kanjer zeg! Ik heb respect voor je! Ik vind het heel knap hoe je je er elke keer weer doorheen slaat!

    Ik zie je zondag lieve meid!
    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zet'm op Djuna, even een tegenslag maar je slaat je er goed doorheen, gaat gewoon helemaal goedkomen :-)
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee Djun,

    Echt balen allemaal. Dacht je eindelijk uit het ziekenhuis te zijn krijg je die allemaal. Heel veel sterkte.

    Helaas kan ik niet mee rollen zondag, ben op dit moment te slecht :( sorry.

    Heeeel veel beterschap!
    Liefs Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha,

    Dacht meteen weer aan Dom Peridon.
    O ja, tip van Ad: Die slangentjes ken je beter in je neus steken :-)
    Wel een beetje aansterken voor zondag hoor.

    Liefs Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kunt er voortaan beter een dom perignon donderdag van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai hai,

    Vervelend dat je maag niet eten binnenhoud... herken het mijn maag doet het ook niet goed meer naar de trans... OOk naar de operatie niks binnen kunnen houden ondanks 3 of 4 daags domerpidon, en ook sonde in darm gehad dat was ideaal gewoon toch eten en medicijnen binnen kunnen krijgen.
    Heb toen ook 3 maanden medicatie via darmsonde gedaan.... nu is alles eruit maar nog steeds geen werkende maag... ja ietsie pietsie, maar veel te weinig. resultaat wel kunnen eten maar buik als een zwangere dame.
    Succes met alles en hoop dat je zondag bij de race bent.
    Groeten lianne

    BeantwoordenVerwijderen