donderdag 10 maart 2011

Draadloze donderdag!

Vandaag de dag, dat ik, sinds juni 2010, DRAADLOOS BEN.

INFUUSLOOS.

MÈNNNNN

And it feels good.


Transplantman JR savede, yet again, the day en ik hoefde helemaal geen nieuwe PICC-lijn. Sterker nog, we STOPPEN dus met de T.ygacil!

The
Best.


Ik wilde eigenlijk vandaag naar huis, maar er was nieuw pleuravocht te zien op de foto, dus ik zit hier nog een avondje aan de L.asix (jup, om dat allemaal weg te plassen hahaha) en dan zal het morgen beter zijn!
En dan

Mag ik met ontslag!

Jup en jup!


Waaaaaaa!

Laatste gift!
En daar gáát -ie!

Ohja, haha, MissSis en ik keken ook nog 'Wie is de Mol'.

Ja. Was spannend.





25 opmerkingen:

  1. Elly (Belly1958)10-03-11 21:56

    Huh? Ben ik de eerste? Da's nog nooit gebeurd!
    Maar goed: stel dat je morgen naar huis mag 'Mèèèn', dat zou leuk zijn. Flink plassen en dan draadloos het pand verlaten.
    Ik hoop het zoooooo

    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha,ok !!!!Echt waar?Geweldig!
    Ja , die transplantman toch , hij kent jou en weet de oplossing, ja , een zaalarts is lerend,
    en wil iets doen.
    Naar huis, wat zou dat fijn zijn!!!!
    Plas ze!!!!
    liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus Djuna, wie is de mol?
    (zou gaaf zijn als je morgen fijn weer naar huis kan!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was een EER om je draadloos/infuusloos te mogen maken hoor!
    Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaa das goed nieuws!
    Geniet ervan en nu zal thuis wel weer in zicht zijn =D
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed nieuws !!!...maarre wie is de mol??? denk je ????....xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Djuna, GEFELICITEERD!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Djuna,
    super! Dat moet echt heel goed voelen, zonder infuus! Ik hoop dat je snel naar huis mag, lekker genieten thuis.
    Liefs Clau

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super!!!!
    En....wie is het?????
    of durf je daar geen uitspraak over te doen?!?! Ik denk Patrick dus het zal Art wel zijn....the story of my life, hihi....
    AAAArgh, nog een hele week wachten!!! ik ben niet zo goed in geduld hebben, jij?
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waaaaah wat goed dat je draadloos bent!!! Past helemaal in dit tijdperk ;-). Wat fijn dat je ontslagdag dichterbij ligt dat je misschien in eerste instantie dacht.

    Grappig trouwens die foto's en de gekleurde nageltjes van jou en MissSis! Nog even meis en je kan lekker thuis van je weekend genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WIRELESS HOME!!!
    Hoe voelt het???
    Hoe vier je het?
    WAAAAAAAAAAAAUW!
    GENIETEU!!
    TAKE CARE
    LOVE YOU

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahhh jullie zijn echt gestoord. HEERLIJK!!
    Superfijn dat je draadloos bent.
    Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 9 maand: navelstreng geknipt: reborn!
    wam!bam! Paris! Her!We!come!
    London is tha place to be!
    tiedeliedeliedelie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. here we come, moet het zijn....tiedeliedeliedelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lang leve Transplantman! Op naar een fijn weekend, meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. jij wifi vrouw! heerlijk hoor, en nou rennen! daar heb je al die tijd voor gefitnessed; om als een haas dat ziekenhuis uit te sprinten.
    plassen en foetsie.

    volgende blogje vanaf thuis?
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat super dat je nu Draadloos bent haha
    Dan kun je als het goed is snel op reis naar het verre buitenland zonder dat je meters draad met je mee hoeft te nemen :P

    Hopelijk mag je vandaag naar huis en kun je je voorbereiden op je cfrun

    xxx Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. he djun
    wat heerlijk moet dat zijn! hopelijk mag je vandaag naar huis!

    xx liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die arme pols van jou was al blauw voor er uberhaupt geprikt was;)

    Hoop dat je nu lekker thuis bent om je voor te bereiden om de CF loop

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hardstikke tof.

    En plas ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat is supernieuws zeg.
    Weer lekker genieten thuis.
    XX Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oei! Ik ben een beetje laat met mijn beterschapswens (heb veel gedaan dus schandalig moe de laatste tijd, en dan schiet het blog-lezen er nog weleens bij in, sorry!), maar voor het allerlaatste restje dan toch nog veel beterschap! :))) Ik ga even bedenken hoe ik de I Outrun CF-loop ga sponsoren, goeie actie!!!!

    Groetjes, Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je maakt mijn dag in één keer goed, dank daarvoor ;-)

    Grts, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Enn is U al weer thuis?? Zo ja, heerlijk voor je. Zo niet dan zal het toch zeker snel gaan gebeuren!!

    Fijn weekend, Els

    BeantwoordenVerwijderen