dinsdag 15 maart 2011

Drain dinsdag

Eerst even voor de lezers van Ilse: Ilse is vanmiddag weer naar de IC gebracht en ik sprak net haar moeder en ze gaan haar intuberen en beademen, zodat ze kan 'uitrusten'.
Wij hopen allemaal dat ze ervan gaat opknapen.
Fingers crossed.
Wil je een kaartje sturen?
Stuur -em naar:

Erasmus MC
Afdeling 10 Zuid- IC
PA/ Ilse van Wijngaarden
Postbus 2040
3000 CA Rotterdam



Vervolgens mijn dingetjes.
Veel vocht daar achter die longetjes, dus heeft de Transplantman een drain geplaatst (Hopelijk mag -ie er morgen uit...).
Dat is wel een beetje rot.
Verder gaat de koorts beter, dat is fijn!!!!!!!


ENNNNNNN... liefste liefste MissMorrie en MissPeron waren ook hier, jippie!!!!!!

16 opmerkingen:

  1. djunieee....
    Hmm... drain...hmm...

    IK duim dat hij er morgen weer uit is .. snel weer draadloos worden meid!

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Djuna,
    Hopelijk mag de drain er morgen uit en voor goed er uitblijven!
    Fijn dat de koorts ook gaat zakken, houden zo!!!
    Fijn dat MissMorrie en MissPeron er ook weer gezellig zijn.
    Voor straks slaap lekker tot morgen maar weer.
    Liefs Cobi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieieieieieve djuna, ik hoop dat je nu een betere verdoving hebt dan morfine, erg ongemakkelijk he, een drain aan je lijf, hoop dat -ie vannacht goed loopt en je morgen los mag.
    Veel liefs cobie en ja , welterusten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drain "nodig" niet leuk en snel weg!
    Koorts "beter" goed nieuws, houden zo!
    Triootje compleet "HEERLIJK"
    Love you!
    ps kaartje Ilse vertrekt morgen











    DRAIN "nodig" "maar niet leuk(snel weg)
    Koorts beter das goed nieuws!!
    Triootje compleet "HEERLIJK"
    Love you!!

    ps kaartje Ilse morgen richting Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Djuna heb even niet je blog gelezen en ik schrik er wel van dat je weer in ziekenhuisland terecht bent gekomen. Knap snel op en ik denk aan jou. Lieve groetjes ook van mijn mama. Dikke kus,
    Kyara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He djun,

    pfff echt vervelend dat je tijdens je weekendje weg weer ziek werd.. Dat verdraaide vocht.. Maaaaar: we proberen je er zo snel mogelijk weer bovenop te krijgen dat je weer lekker naar huis kan!
    Ow enne de oproep voor de CF loop hangt gewoon in de kleedkamer haha!

    xx liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha meid,
    Dank voor je update over Ilse, ook op haar blog. wat een drama's allemaal. Hopelijk knapt ze idd op en kan ze beetje uitrusten,zo gaat t ook niet.
    Voor jou ook super balen...Sterkte, een drain lijkt me maar wat irritant! Hopelijk gauw er weer uit.
    nouja, t goede nieuws is dat ik van ons trio nu tenminste weer 'thuis' ben :) ik houd de stand dan maar hoog :)
    Dikke kus voor mijn EMCvriendinnetjes!
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Djuna, koorts weg dat is al positief...
    nu die drain nog weg :)
    Lief dat je toch weer met andere begaan bent
    terwijl je zelf weer in de lappenmand ligt.
    typisch Djuna weer.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Djun,

    Ilse had toch geen cf of ben ik in de war?
    En heb je een link van haar blog?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He bah, dat is echt balen. Weer een draad aan je lijf. Ik hoop dat hij er weer snel uit mag.
    Gelukkig wel koortsvrij dat is mooi.

    Dikke knuf, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Morning!

    Kyara: Heyyyy wat leuk dat je hier iets schrijft!
    Ik las net jouw blog; naaaa GIRL! GOED BEZIG!
    Hartstikke Super Goed gedaan!

    Jorine: Jipie! Goed dat jij lekker weg mocht uit het ZH! Houden zo!

    Suus: Nope ze heeft geen CF. Dit is dr blog:
    http://logereninrotterdam.blogspot.com/

    Els: Thanks! Hoe is het weertje daar trouwens? Hahaha...
    x!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He bah, een drain.. nou ja, als 'ie maar doet waar 'ie voor is. Hmm.. en een beetje rap graag!

    Sterkte meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vervelend en pijnlijk zo'n drain. Maar ja, zolang het vocht maar weggaat.

    Wat ik me al een hele tijd afvraag. De kleurtjes van het dekbed en kussen. Zijn die van het ziekenhuis of van jezelf? Ziet er erg fleurig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bah een drain, als ie maar helpt inderdaad en dan snel weer weg ermee!!!
    Knuffel!
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zal duimen dat de drain er weer uit mag.
    Dat je ook weer snel naar huis kunt.

    Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. feverless, drainless Djuna, zo door het leven gaan, da's wat een mens wil toch? En dan ook maar zo snel mogelijk en dan maar ook weer snel op huus an, lijkt mij zo. en dan met volle vaart, nog steeds, vol lucht, vooruit!!!

    Lief dapper, mens, nog even volhouden, en met al die leuke, lieverds om jou heen, gaat dat natuurlijk lukken!

    Liefs, Ria , die nu ook op huus an gaat. 't is wel weer eventjes genoeg voor vandaag..

    BeantwoordenVerwijderen