vrijdag 4 maart 2011

Frustration friday...

1
Groot
Feest.


Wat doet een mens op een Verloren Vrijdag?

Nee, het is niet koekjes bakken.
Het is ook niet keihard fietsen tegen de wind in.
Het is zélfs niet, alle afleveringen van Grey’s Anatomy terugkijken…


Om een Verloren Vrijdag compleet te maken…

Ga je op de Spoed Eisende Hulp zitten natuurlijk!


En nee.
Ik lach niet.

Want hoe kwaad ik ook keek, ze lieten me niet gaan.

Koorts was de eerste no-no en toen Transplantman JR ook nog even naar de longen kwam luisteren (*want ik had de nieuwe arts-assistent al bijna zo ver dat ze mij wel wilde laten gaan),

HOORDE –IE TOCH WEL VANALLES!
Naaaa.


Ik wil nu heel veel lelijke woorden zeggen.
Want nu kunnen we dus morgen niet vertrekken naar zee.

Bah.


Morgen smeer ik –em.

Zelfs met mijn lelijkste gezicht kon ik Transplantman JR niet overtuigen.
Waarom hebben al die dokters altijd zulke stalen zenuwen?!?
Zeg nou zelf, elk ander mens was al 10 keer overstag gegaan (of gillend weggerend...)!



52 opmerkingen:

  1. ohh... wat jammer! veel beterschap hoor. hopelijk is alles snel weer onder controle.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. F*ck, jammer van je vakantie! Hopelijk kan je snel weer wegglippen ;-) Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. snel weer weg daar! Ik wil lezen over miss piggy aan zee!
    werk ze maar goed op de zenuwen
    yvonne p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje..€&/#$£>|+*. En nog heel veel meer lelijke woorden!
    De zee roept, je komt er heus deze week!
    Sterkte dappere strijder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slik, dat is echt stevig Balen!! Dit willen we niet en jij al zeker niet. Ik ga zeelucht naar je toe blazen vanuit Scheveningen, dat werkt heel erg helend op de longen.

    Sterkte lieve Djuna, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. BALEN!!!!!! Gelukkig ben je in goede handen en ben vast en zeker snel bij de zee!
    Sterkte meid

    liefs
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh, wat zul jij de pest in hebben zeg. Hopelijk mag je snel uit dat overbekende bed en afreizen richting zee.

    liefs Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaah he gatver:( Weten ze al wat het is!?

    We hopen dat je m morgen wee rkunt smeren hoor!! En dan richting zee.

    En we hebben stiekem toch wel gelachen om je blog;)

    xxx Tamara en Rick

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Potverdrie! En dat bij zulk heerlijk weer. Succes en ik duim dat je morgen aan zee zit!
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mokker de mok Djuna,

    Jee wat kan jij boos kijken. Maar eigenlijk weet je het zelf wel. Je moet je longetjes 5&6 wel ter vriend houden. Hopelijk daalt je koorts heel snel en komen je longetjes weer tot rust.

    Liefs Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  11. BALEN!!!! Positief blijven even een dipje en dan lekker weer door. Enne...zeelucht is goed voor je, zeg ze dat maar:)
    Sterkte, lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waren zooooooooo blij gisteren
    Hadden het zooooooooo gehoopt!!
    Baaaaaalen !!!!Baaaalen!!!!!
    Helpt niet!!
    Dan maar hopen dat het meevalt.
    Doe maar rustig, komen nog weken genoeg!
    Wil je ons daar met iets lekkers?(comfort food)
    Give us a call
    Take care
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jesses das balen zeg. Ik heb ook zoiets raaaars met SEH. Zodra ik binnen ben, wil ik weg.....en doe ik er ook alles aan om de artsen te overtuigen.....hoe ziek ik ook ben van te voren....en dat wachtennn......errug. ik wens je veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohw. Wat ontzettend brrrrrrggggaggggggaaagggg!
    Heel veel sterkte, hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Djuna,
    Net even op de pc even de blogs bekijken en wat zie ik.?????? NEEEEEEEEEE Hé, wat is dit nu dan toch...
    Ach getverrr,wat is het Djuna ? longontsteking ?
    Ik hoop dat het snel weer over is meis.
    Beterschap meisie.
    Dikke knuffel xxx

    lieve groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wel godnondekanon nog an toe!
    Hang in there girl. Denk aan je!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hè bah wat balen zeg. Aan je blik kan het niet gelegen hebben. Maar misschien dat dat schattige vestje wat je aan hebt je boze blik wat verzacht. Ik hoop dat je Ziekenhuisland heel snel weer mag verlaten. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. he bah, dat is vervelend zeg!! kan me helemaal indenken dat je baalt! Hopelijk ist voor 1 nachtje!
    t Zotte is dat ik precies vandaag nog voor elkaar kreeg om t nog even aan te kijken, ik moest ook komen, maar vind zelf dat t nog lukt. Morgen zien we wel verder..Helaas niet int EMC, dan zou t nog gezellig zijn,maar in verweggistan natuurlijk...
    Meid hou je taai! BETERSCHAP!!
    xxx
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ontzettend K.... voor je. Jammer voor de zee, maar die blijft wel op je wachten. Je gezondheid gaat voor toch?

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. cool down and relax:) easy to say for me, hope you get well soon! love, riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. he fuck a duck!!

    nou hopelijk vanavand al weg!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi lieve Djuna, wat rot!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Balen zeg, maar......ze kunnen je beter even goed nakijken dan dat ze je terug sturen en je moet dan later alsnog, maar dan met misschien meer klachten.
    Hoop dat je er morgen alweer uit gezet gaat worden, en dan hup....richting zee.
    Hou je haaks, liefs Cobi.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nee he !! dat is echt balen !!Snel weer beter worden en dan naar de zee!!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Met dat gezicht had ik je laten gaan hoor!! Wat kijk je pissig, en terrecht!! :( balen meis

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat shit! Knap gauw op!!
    Door nu helemaal fit te worden zorg je er in ieder geval voor dat je 20 maart wel bij zee bent:D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is zeker shit.
    De zee kan ook als het wat warmer word. Dan is het veel mooier.
    Dus knap gauw op . Komt goed hoor.
    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat is echt een beste tegenvaller. Maar ze hebben in het ziekenhuis echt het beste met je voor, denk niet dat ze opzettelijk vast houden.
    Misschien valt het mee en als je nou zegt dat na de oorlog alle dunne mensen en mensen met longproblemen richting zee gestuurd werden omdat zeelucht zo goed is mag je alsnog gaan.
    Ik duim voor je!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieffie komt goed !! echt !!! ....wacht maar af morgen ga jij naar de zee........liefs liefs xxxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  29. he wat balen.
    knap snel op meid. en hopelijk kun je dan toch nog van de zee gaan genieten

    liefs xx marion

    BeantwoordenVerwijderen
  30. die boze blik met dat handtasje!!

    kunnen ze gelijk even je lever in de smiezen houden..
    even terug in gevangenschap na het genieten van het vrije leven, dat moet ontzettend balen zijn.
    Sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ow meis wat óntzettend balen zeg!!! Heb je je toch zo verheugd op het weekje aan zee en dan heb je dit! Maar de Transplantman JR doet zijn werk en dat is: goed voor jou zorgen, dus stiekem ben ik blij dat ie zijn werk doet. Liever het zekere voor het onzekere, hoe erg balen het natuurlijk ook is! Ik hoop dat je snel weer naar huis kan, of eigenlijk: naar zee!

    Sterkte meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Aah meisje!!

    Wat balen zeg!! Hoop dat je snel weer beter bent!! En dat je wel lekker naar zee kunt!!

    Kga voor je duimen meid!!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik denk dat 5 & 6 al die lieve dokters en zustrs teveel misten of jaloers waren op de lever. Nu die stabiel is, grijpen ze hun kans.
    Gun het ze maar !
    groet van Florijn

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat klote zeg!!!!!!
    Ik hoopte dat dat ziekenhuis ondertussen wel zonder je kon... Hopelijk blijkt het gauw allemaal niks te zijn en mag je snel weer naar huis of beter nog het huisje aan zee! Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. He bah, wat een slecht nieuws....
    En wat kan je boos kijken :) maar ik snap het
    wel hoor....ik zou ook boos zijn....
    maar wie weet is het maar loos alarm en kan je
    met een dagje vertraging toch nog naar het zeetje...
    Ik duim voor goed nieuws morgen.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hè, bah, net nu je andere plannen had. Sterkte ermee meid, en hopelijk ben je snel weer eruit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Shitzooi zeg, ik wist niet wat ik las op facebook dus even lezen what is up!!
    Heel veel sterkte en ik hoop dat er niks ergs is en je snel weer naar huis kunt, beter nog--> naar zee!!!
    Dikke knuffel,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. )(*&*%^$%$#@ BLEEP )(*(&^*^% BLEEP. Wat vreselijk K! Balen, kon je transplantman zelf niets overtuigen dat de zeelucht zo goed voor je zou zijn... Hoop dat je snel koortsvrij bent en je uitje alsnog kan doen!

    Grts Ka

    BeantwoordenVerwijderen
  39. djuna djuna toch.. ik hoorde t al van kirsten dat je er lag.. had geen tijd om ff langs te komen. Maar beterschap meid. Maandag weer thuis zijn hoor!

    xx liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een teleurstelling. Lig je daar te balen met koorts, dsu echt lekker zul je je ook niet voelen. Getver!

    Heel veel sterkte, alle goeie vibes gaan weer jouw kant op.
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ah, wat balen zeg! Heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ooh, Djuna, wat een tegenvaller!! Beterschap en niet te lang boos blijven, dat bevordert de zaak niet. Kop op, meid, des te eerder is het weer voorbij. Heel veel sterkte.

    Liefs Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Lieve Miss Piggy

    Ik sluit me bij alle berichtjes aan, beterschap, balen,sterke en weer snel naar huis.

    Je hebt wel grotere tegenslagen gehad.
    Het komt goed, het komt ook nu weer goed.
    Ik denk aan je , liefs Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Getverderri Djuna,
    Ondanks dat het de eerste keer dat ik je aan de telefoon had kreeg ik de indruk dat je niet helemaal fit was. Wat vervelend dat ik gelijk had, maar dat wist jij ook wel. Ga nu eerst opknappen en dan bellen we wanneer het weer goed met je gaat. Nu eerst even deze domper uit de weg en dan weer genieten. Beterschap en liefs, Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Je hebt je lever zo mooi toe gezongen en het hielp ,las ik in de vorige blog,dat is wel goed nieuws, als je nu je longen toe spreekt, soms als het ene orgaan aan de beurt is geweest en is opgeknapt dan komt het volgende orgaan aan de beurt, zegt mijn homeopate , wat vind je van deze gedachte ?
    Zing ze toe deze lieve longen, zing , zing.
    Heel veel liefs en dat wat ze je geven , snel aan slaat!
    Heel veel liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Djuun! Wat maak je me nou? Wegwezen daar!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Godnondejuh!!!!
    Hup naar huis jij!!!!! Weten ze al wat het is?

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Lieve Djun,shit,shit en nog eens shit!!!!! Je ging als een speer.Maar jij gaat deze week vast naar zee,dan schijnt de zon weer.Liefs je oude buuf Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hey Djun,
    echt super kl*te @*&#&^@$%^....
    Hopelijk snel naar huis en naar zee.
    Ik denk aan je.
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Aargh, niet leuk :S :(. Schrijf ik net nog een reactie dat je zo'n vrolijk filmpje hebt, komt dit er daarna fietsen. Hopelijk is het niet al te ernstig en mag je snel weer weg.

    Ook al helpt het verder niet: hoe langer je longetjes het blijven doen, hoe vaker je nog naar zee kan, toch? (Maar 't blijft BALEN)

    Sterkte!

    Xx, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Goeiemorgen Djuna,

    Dank je wel voor de mooie bos bloemen die je ma net gebracht heeft!!!!

    Hopelijk knap je snel op,zodat je weer snel terug bent bij ons in Etten.

    Groetjes en dikke kus van Joke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi Djuna,

    Wat zo ontzettend klote dat je weer in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat ze snel vinden waar het vandaan komt en je snel weer naar huis kunt.

    Beterschap meis!

    Liefs Denise

    BeantwoordenVerwijderen