maandag 21 maart 2011

Mag ik al weg? Mag ik nu dan weg? Mag ik al... weg?- maandag

En toen gingen we weer over tot de orde van de dag.

Bloed geprikt, met de Transplantman een ‘ik wil naar huis- strategie’ bedacht, buiten in het zonnetje gezeten, sondevoeding opgehoogd (kilo’s kweken!).

Maar ik mag nog niet naar huis.
De nierfunctie is nog helemaal niet goed.
Dusssssss blijf ik nog tot ze dat gefixt hebben.
Maar ik denk (en de Transplantman ook trouwens, dus het is geen vals optimisme hahaha…) dat ik ergens deze week wel weer in m’n eigen bedje slaap.



Wel, is het totaalbedrag inmiddels gestort aan de NCFS!
YEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAA!!!

NB: Er is mij een aantal keer gevraagd waar de CF-aapjes te koop zijn.
Mail naar Cobi van 'de Verrassingstas': info@verrassingstas.nl, bij haar kun je ze bestellen!

9 opmerkingen:

  1. Djuna!

    Ik hoop ook dat jij snel weer naar huis mag! In ieder geval goed dat de transplantman dat ook denkt..:P
    Ik heb toch maar weer gemailt, dus wie weet zien we elkaar van de week nog hihi..

    Slaap lekker alvast!
    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk wil je in je eigen bedje slapen!!!!
    Je bent nu echt aan t" recoveren"
    Even geduld, verder gefixt worden en
    "daar gaat ze"!!de toekomst tegemoet!!
    Nog even nagenieten van zonnige Zondag!!
    Sweet dreams
    Take care
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liefje, pactjes sluiten met de transplantman, heel goed ;) Gaat je zeker lukken! Maar laat je nu nog even goed verzorgen, des te meer geniet je ervan als je weer lekker in je eigen bedje slaapt! Slaap lekker vast, tot donderdag! Xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig!!! Gefeliciteerd met de opbrengst! :) Nu nog naar huis, dan kan ik je daar ook mee feliciteren hih:P

    xx Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bedrag zeg! Echt helemaal goed! Daar zou ik ook even van achter op mijn kop krabben, net zoals de meneer in de blauwe jas op de foto ;-). Tuurlijk ga jij deze week nog naar huis! Gaat goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SUPER !!!!! Fijne Week . . . ennuh . . . niks slaapt natuurlijk lekkerder dan je eigenste bedje :-) Greetz Lejo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. we duimen mee hoor dat je snel naar huis mag! hopelijk kun je wel een beetje genieten van het lente zonnetje! Enne.. je mag wel wat kilo's van mij hoor ;-) (het leven zit raar in elkaar ik probeer ze in alle macht kwijt te raken en jij ze erbij, tsss!)

    liefs
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wooww!! Zóóóveel geld!!! Goed hoor! Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie!!! Jij natuurlijk en de anderen die meegelopen/gewerkt/gedaan etc hebben!!!
    Ik hoop dat je deze week idd weer in je eigen bedje ligt want dat ligt toch altijd het lekkerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fantastisch bedrag!
    Geweldig meid,

    Gefeliciteerd met de overwinning..
    Groetjes Melanie

    BeantwoordenVerwijderen