maandag 14 maart 2011

Meer van 't zelfde- maandag

Nog 6 dagen en dan gaan we KNALLEN!!


Ik ben alvast mijn loopschoenen aan het euhm, voorverwarmen! Hoe staat het bij jullie?


De doc’s en Zonnige Zusters zijn inmiddels ook op de hoogte van onze uitdaging (helaas nog geen dokter die zich geroepen voelt mee te doen, hahaha).

Dus ze zijn er met z’n allen hard mee aan de slag.
En ik?
I am mastering the fine art of:
Niksen.


En MEN, dat is een kunst hoor!
Want ik heb 1 ziekte die nog sterker is dan CF en Diabetes en Leverdingetjes bij elkaar,
Namelijk ik ben Bemoeiziek.

En dat is allemaal leuk en aardig als je lijf óók, net zoals jij die infuuspomp wil overzetten, maar op het moment dat dat niet zo is (want nog steeds K. en K.), wordt het wat moeilijker.

Je had ons gisteren moeten zien hahahaha, MrPapsie en ik, naaaaa….

Djuna: Wil je even de laptop op mijn schoot zetten, dan schrijf ik een blogje.
MrPapsie: Tuurlijk Djun.
(blijkt niet te lukken want in die tijd P.ijn en K.otsen)

Djuna: Wil je –em dan alvast opstarten enzo en dan op het tafeltje zetten, dan typ ik het zo
MrPapsie: Tuurlijk Djun.
(na een half uur was de computer opgestart, alleen Djuna zelf niet.

Djuna: Wil jij de blog schrijven?
MrPapsie: Tuurlijk Djun. Wat zal ik schrijven.

Djuna: Dat weet ik niet, verzin maar.
MrPapsie: zal ik zus en zo schrijven?

Djuna: Nou euhm, wil jij anders euhm, gewoon typen wat ik zeg?
MrPapsie: Tuuuurlijk Djunsie.

En toen moesten we nog aan de blog zelf beginnen he! Haahahaha best erg, ik ben een pain in the ass!!! (Thanks MrPapsie for taking all my crap! Serieus hoor, echt lief)

PS: We hebben de M.orfine veranderd in een ander spulletje, scheelt een heel stuk! Waaa echt fijner zo.

17 opmerkingen:

  1. Hoop tenminste dat de pijn (als het kan ook de rest van de narigheden)VERDWIJNEN!!!!!!!
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach meid ik lees nu pas dat je terug bent in ziekenhuisland. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je snel weer beter bent.
    liefs Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve kus omdat ik aan je denk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lees wel weer een ondeugende Djuna.En lief hoor het geduld van MrPapsie met zo'n donder als jij haha.Hou je taai meissie ,het komt goed!!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eh...als "dear doc" degene is die ik dénk dat het is dan hebben we hier wel met een heuse hardloper te maken hoor, dus dan moet hij toch te porren zijn voor zo'n voortreffelijk doel...
    Je hebt nog 6 dagen om hem zover te krijgen, leuke doelstelling!

    Super dat je weer beter gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Djun Djun Djun, wanneer houdt die onzin op. Leef echt met je mee...gelukkig is er niets mis met je muzieksmaak(heel misschien ga ik een uurtje radio maken bij de plaatselijke radio, eerste stapje is gezet).
    Wat jij met Biggetjes hebt, heb ik met Haribo Banaantjes, en jawel ze zijn in de aanbieding bij de AH!! Woehoe.

    Voor zover mijn onzin, doe ermee wat je wil. Vooral niet teveel en zet hem op he!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lang leve de vervangmiddeltjes voor de M.orfine. En lang leve Mr. Papsie. En alle zonnige zusters en de docs. En dat jij je schoentjes alvast opwarmt, want meid: dat ga je gewoon kunnen hoor! Jij bent voor die tijd hartstikke beter en jij gaat de boulevard van Scheveningen trotseren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hai djuna,. waarom kots jij dan toch zo?
    die koorts daar kan ik bij,maar dat gekots?? kijk maar uit, voordat je t weet hoor je geloei in de gang en is daar je minst favoriete boerderijdier weer.
    jou vader is volgens mij een topppertje,..dekentje erop, dekentje eraf, en dat bij een morfinetripstertje,. zodra jij je beter voelt moet hij maar een dagje bedrust,.ontbijtje, krantje,.
    maar nu ben jij nog aan de beurt.
    hoop dat je je snel beter gaat voelen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HOe kan t nou, volgens mij ben je hondsberoerd, maar je schrijft alsof je ondertussen oop je bed vrolijk aan het springn bent. Hoop dat de niet-morfine beter gaat....

    Grts K

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAAA Jroen, hoe TOF! Dat is echt zoooooooooo iets voor jou (wel gek om dat te zeggen van iemand die je nog nooit zag, maar ach)!
    Wel ff zeggen als we je ineens op 3FM kunnen beluisteren he!

    Leonieke: Tja ikzelf denk: pillencoctail gecombineerd met nog-steeds-luie-maag. Maar t is wel gek hoor, hoe -ie doet hahaha daar heb je helemaal gelijk in. En ook in die Koe! Ik ga -em zeker buiten de deur houden hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Djuun, you can do it girl!!
    Snel weer opknappen en weer uit ziekenhuisland.
    Lekker in je racewagen alles onveilig maken!!

    Knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Djuna,

    Je humor heb je nog. Vandaag weer een stapje vooruit. Doe rustig aan, des te sneller ben je weg uit het zkh.

    Liefs Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Djuna,

    Wat ontzettend vervelend! Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar ik kan me voorstellen dat je inderdaad gek wordt van onzekerheid. Het is zo tegenstrijdig. Het ene moment mag je heel veel leuke dingen meemaken het andere moment lig je ziek van het k.otsen en de p.ijn in het ziekenhuis. Het lijkt me zo oneerlijk!
    Ik wens je weer even veel sterkte en houd vol! Ik weet niet wat anders te zeggen..

    Liefs Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hei Djuna,

    Wees maar niet te ongeduldig. Ik weet, ik heb makkelijk praten. Maar nog geen 3 maanden geleden hebben ze aardig 'onder je motorkap' liggen sleutelen. Dus meis, ik hoop dat je vandaag ietsje beter bent, dat er weer rust in het lijf komt en dat het in staat is om die bacterie (?) weg te werken.
    Liefs en Kuzzz,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. PS heb je vanavond Blik op de Weg gezien?? Ging over transport van donororganen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oke, het is vandaag de 15e,..en er is geen blogje!! aangezien jij volgens mij tijdens je ok nog via je saturatiemeter signalen aan je anaesthesist hebt gegeven zodat hij je blog kon schrijven, ga ik me nu echt zorgen maken..
    Vertel, hoe ist?

    BeantwoordenVerwijderen