zondag 27 maart 2011

Shiny sunday

Weer terug van onze Roadtrip naar het Hoge Noorden!


Ik zal proberen morgen een easy and quiet day te houden, goed?


Maar WAAAAAA, het is gewoon ZO lekker, om weer van alles te kunnen! Met de zon in ons gezicht, on the road... MMM...



Dan kan een beetje McDonalds-vrijheid niet ontbreken natuurlijk hè... hahaha!


Ik was vandaag wel een beetje 'uit m'n systheem', door de klok die een uur vooruit ging. En de afgelopen 3 jaar lag ik altijd in het ziekenhuis als de klok werd verzet.


Dus toen merkte ik er eigenlijk niet zoveel van (Je moet weten, in Ziekenhuisland is 'tijd' een relatief begrip...). Maar nu! Hahaha, was ik echt een uur van mijn dag kwijt! (Hiiii leuk hè!).

4 opmerkingen:

  1. Je hebt gewoon tijd te kort om al die dingen te doen die je wilt (en kunt!!) doen. Echt geweldig!!!
    En ach...hard van stapel lopen is zo erg niet toch..?;) Leuke dingen doen is belangrijk en daar krijg je alleen maar energie van, niet waar??

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig krijg je er in oktober weer een uurtje voor terug.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Home again
    Even anders
    Heerlijk om "alles" te doen
    Jammer een uur te verliezen!
    Genieten!!!
    Een "quiet day,now and again"
    Ook lekker meegenomen, toch??
    Sweet dreams
    Take care
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt als volop genoten van een superweekend!
    Lekker hoor!!
    Succes met je rustige dag (zal niet meevallen haha) en ik duim dat de controle bij de dear doc morgen oké is.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen