zondag 20 maart 2011

Super sunday!

OUTRUN CF- DAG!!!


Ik zie jullie allemaal over een paar uur op de Boulevard in Scheveningen!!!


WAAAA en de ZON!!!
Die straalt, als was het midden augustus.


YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!


We lopen om te laten zien, dat je met CF heel wat kunt (Zoals 1 mijl lopen)!
We lopen om de aandacht te vestigen op de NCFS en wat CF is.
We lopen voor alle dappere strijders die het niet tegen CF hebben mogen winnen.
We lopen voor iedereen met CF die in het ziekenhuis ligt en hoopt op betere tijden.


EN WE LOPEN VOOR GELD, hahahaa het totaalbedrag, dat naar de NCFS gaat, lees je vanavond.


Maar natuurlijk in de eerste plaats is het een gezellige wandeling met mooie en bijzondere ontmoetingen.
Yes!!!


Met z’n allen gaan we het doen:

WE OUTRUN CF!!!

12 opmerkingen:

  1. Have a nice day!!!!!!!!!!!


    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker weten: Als ik in NL zou wonen, zou ik nu in Scheveningen zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie dag wens ik jou en alle lopers .Geniet ervan meisss
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél veel plezier vandaag!!
    Ik heb flink getwijfeld of ik ook zou komen, maar een virusje heeft voor mij besloten ;)
    Zien we het vanavond op SBS6?
    (whahaha, lijkt me wel geweldig, Djuna bij Piet Paulusma haha)
    Geniet er van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik laat het bedrag vanavond weten, mensen reageren niet zo snel namelijk:P Dus het is een voorlopig bedrag waarschijnlijk ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Djuna, geniet ervan vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van je uitstapje, Djuna.

    O jaa ... rol ze!

    Liefs Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier vandaag!Geniet van de zon, geniet van de mensen en vooral: geniet van de frisse lucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super veel plezier en succes!!
    Hopelijk schijnt de zon lekker!!

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De beloofde link (aangezien ik internet heb ik de trein, haha!) http://photobucket.com/

    Daar kun je alle foto's opzetten en dan linken, überhandig natuurlijk, anders kunnen we blijven scrollen op je blog ;)

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Djuna, wij waren er bij vanmiddag! Door jou en door Irene. Wat een energie straal je uit. Echt heel bijzonder! En wat een geweldig resultaat!! Echt te gek! Onze dochter van 4 is helemaal blij met haar aapjes. Ze slaapt nu zelfs met eentje in bed! ;-)
    HEEL GOED GEDAAN ALLEMAAL!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jullie hebben vast een miie dag gehad. Hoop dat je er van hebt genoten!Lieve groet en slaap lekker straks (je zal wel moe zijn van die zeelucht en de zon)

    BeantwoordenVerwijderen