vrijdag 11 maart 2011

Vertrek naar zee- vrijdag (JAAAAA TOCH NOG!)

WOOOHAAAA, ik ben thuis uit Ziekenhuisland!
En euhm, ik vertrek ook maar gelijk weer hahahaa!


We hebben nog een weekend van het huisje aan de Belgische kust over,
Dus…


GAAN WE ALSNOG!


Some of you zullen dat misschien gek vinden (waaronder mijn moeder hahaha), zo van: HALLO, je komt net uit het ziekenhuis?!?!?! Moet je niet, RUSTEN?!?!’ Waarom ga je persé nu?!?!.


Maar ik kan alleen maar antwoorden;
IK KOM NET UIT HET ZIEKENHUIS!
Isn’t gonna get any better then this!!!



Joepie!!!


Dus ik ga zometeen MissPerson ophalen en dan: ON THE ROAD naar zee!



Mijn bagage...
WEINIG HÈ!!!
(Nee maar echt! Geen infuus-onzin te bekennen, scheelt zeker een tas of 2!)

(Morgen geen blogje denk ik, ik weet niet zeker of daar internet is... Een 'Zeer volle- zondag' dan maar hè hahaha!)
DOEIDOEI!

19 opmerkingen:

  1. Yesss, de zon schijnt en het wordt alsnog genieten daar aan zee!!
    Heel veel plezier!

    Groetjes, Els

    ps, je neemt wel heeeeel weinig mee, geen extra schoentjes ofzo??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja mn woordverificatie was piggeout ofwel MissPiggy gaat uit ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heyy Els!
    Die zitten erin hoor! 2 paar extra hahaha laarzen heb ik aan.
    Jij ook genieten van de zon!
    Goed weekend!
    xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeeeej je bent gewoon naar huis! Heerlijk zeg! Maare hoefde je niet door te gaan met je AB dan?
    Heeeel veeel plezier aan zee en geniet er lekker van!
    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Daphne!
    Nope ik mocht stoppen van Tansplantman JR!!! Jippie!
    Goeie gast hahaha.

    x!
    PS: nog Millennium gekeken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi,

    Hebben ze in Belgie geen thee. :-)

    Wel ff je ongeruste moeder bellen dat je veilig bent aangekomen.

    Veel plezier, Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi weekend toegewenst met mooi zonnig weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whaahaa dat flik je hem gewoon????
    Om nog een weekendje zee er aan te plakken... hahah,
    Ik was blij dat we elkaar nog even kunnen spreken hebben.... oja en ik hoorde dat van R nog een eet tip mee kreeg haha

    geniet ervan! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn!! HEel veel plezier, zo lekker zonder infuzen en al!:)

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Meid geniet ervan !! Heel veel plezier !!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toppie! Morgen wordt het in ieder geval een
    superzonnige dag! geniet ervan....
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hei die Hei,

    Aangezien ik een echte vriendin van je moeder ben: Áls je dan echt moet gaan, doe je dan alsjeblieft rustig en voorzichtig?? Dikke das en trui en zo mee? Die tas ziet er zo klein uit. Warme pyama, eh, ehhh,
    FIJNE DAGEN

    Kuzzz, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeeeeeeel veeeeeel plezier en geniet er enorm van!
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  14. YES, YES, Heel veel groetjes aan alle Belgjes en geniet van het mooie weer!
    Yoehoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kijk zo zie ik het graag !! that's the spirite !!! high five...go for it !!...geniet geniet ....heb plezier!!! en doe het alsjeblieft rustig aan !!..voor mij maar zeker voor je moeder!! beloofd???...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ha meid! Geniet ervan! leuk om iets leuks te doen als je net uit t zkh komt, alleen waar haal je de energie vandaan? Die is bij mij altijd ver te zoeken. Veel plezier, hopelijk lekker weer en veel gezelligheid!
    kus
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geniet er volop van. Maar dat is vast een vrij onnodige opmerking. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Djuna,
    veel plezier aan zee, geniet ervan!
    Maar dat zal wel goed komen.
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oooo wat fijn zeg dat je naar huis mocht en groot gelijk dat je nog even naar zee gaat hoor! Wat een kleurige tassen trouwens: zo krijg je er vanzelf wel zin in haha! Geniet ervan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen