vrijdag 18 maart 2011

Verwachtingsvolle vrijdag

Nog maar 2 nachtjes slapennnnn
En dannnn!!!



WE OUTRUN CF!
Je kan alsnog meedoen!
We verzamelen op de boulevard in Scheveningen bij de McDonalds om 13.30uur op zondag 20 maart.
JOIN US!!!



Ik heb verder ook Très Bien nieuws! De broncho van vandaag zag er beter uit en de ontstekingswaarden zijn gedaald!!!
Ik moet alleen nog van de Transplantman, de weekend-doc ervan overtuigen dat ik me morgen nog steeds heul- goed voel (geen koorts krijgen enzo), en dan is het verlof voor zondag in the pocket!
Dat wordt een Shiny- sunday!!!

11 opmerkingen:

  1. Hey Snoes, het ziet er allemaal fantastisch uit!!
    Maarrrr, ga deze keer niet te snel naar huis hè?

    Slaap lekker straks
    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf shirt!! En supernieuws zeg!!!!
    Duim voor je dat het doorgaat en je er van kunt genieten zondag!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het al weer wat beter gaat .Maar doe je wel rustig aan ,niet te veel en te snel willen hoor!!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. YEAH BABY!!! =D
    Super nieuws!
    Jij je fiat, ik het mijne.
    Komt goed zondag.
    Ben net m'n cheque in elkaar aan het knutselen.
    Fok-king niet meer normaal het bedrag...
    YIEHAAAAAA!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Djuna!!!!!!!!!!
    Super nieuws, en super shirts!!!!!
    Geweldig als je er zondag bij bent, maar.....
    dan weer heel rustig aan voorlopig!
    Eerst goed rustig herstellen en dan de wereld in met die geweldige longen van je,je krijgt tijd genoeg!
    Liefs Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WE'LL SUPPORT YOU EVERMORE!!
    COME ON DJUNA!!!
    COME ON DJUNA!!!

    Steve & Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HI SHINY YOU!!
    Just to tell you
    We love you

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hei die Djuna,

    Mooi T-shirt, met een coole meid erin! DonorHeld2 zal wederom glimlachen...
    Enne,..., take care of yourself, there's only one of you on this beautiful Planet Earth. And nothing is worth risking just a finger of you.

    Kuzzz uit Aalten,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik duim voor je en maak er een mooie dag van in scheveningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb een PR offensief losgelaten via mijn social media voor We outrun CF!!
    Ook morgen is de zon veelvuldig te zien al drijven er wel enkele wolkenvelden over, het blijft droog. De middagtemperatuur is vergelijkbaar met vandaag 8 tot 10 graden. Er staat een zwakke tot matige zuidwestenwind, kracht 2 tot 3 boven land, aan zee kracht 4. (Bron: KNMI)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Djuun..
    Wat fijn meid !!!! ik duim voor je !!!
    Geniet van het weekend.

    liefs
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen