vrijdag 25 maart 2011

Vluchten op vrijdag

Haaaa,

Ik ben -em gesmeerd.

Ze waren het er wel 'enigszins' mee eens hoor, de doc's.


We hebben gewoon geen alternatief voor de V.ancomycine en dus laten we het maar zo.
Vooral omdat ik me niet ziek voel.


DUS WAAAAAA I'M HOME!!!

Dinsdag weer naar de Transplantman en dan zien we wel verder.
De ontstekingswaarden zijn in ieder geval weer laag, dus dat geeft meer reden om 'het aan te kijken'.


Mijn idee!!!
Yooooohaaaaaaaaaa


Goed weekend iedereen!

22 opmerkingen:

  1. Whaaa,

    Ik ben helemaal blij voor je!!!
    Nu hopelijk weer verder met een stijgende lijn!

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joehoeoeoeoeoeoe... zie je, ineens liggen de kaarten zomaar anders geschud en zie je, eerder dan je denkt...
    Fijn zeg, en waar kun je nou beter opknappen dan daar waar je je het fijnst voelt: T.H.U.I.S.
    Hoplijk raak je die bacterie zo ook kwijt.

    Nou, gáuw naar dat terras voor die koffie verkeerd..!!!! O, maar..niet té hard van stapel natuurlijk hè, gedoseerd genieten zal ik maar zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. YEEEEEEH,

    Heel goed MissPiggy. Hadden ze je deur maar op slot moeten doen ;-).
    Veel plezier buiten, en niet vergeten te smeren met factor 50.

    X Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeeeeej echt zo lekker! Kan je nu tenminste lekker thuis in het zonnetje zitten, geen last van rookmensen om je heen hahaha! Veel plezier dit weekend als het lukt en bedankt voor je lieve kaart, mén ik heb me toch opeens een honger ;)
    Genietze! xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaaaa!!! Doe rustig aan en geniet van je weer herwonnen vrijheid!!

    Lfs K

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel fijn weekend!!


    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaa super!!! :D
    Ik hoorde de verpleging idd al tegen elkaar zeggen dat jij naar huis was haha!

    Nou meid geniet ervan en niet te snel terugkomen he! ;)

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn! Kan je toch nog lekker weekend vieren in je eigen huisje!

    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geniet ook lekker van je weekend.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh heerlijk zeg! Geniet van het thuis zijn

    lieve groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn zeg! Jij een SUPER weekend en nu lekker thuis blijven hoor!!
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super meid dat je dat weer gefixed hebt :) hopelijk gaat die bact gewoon uit zichzelf weg, of houdt ie zich gewoon koest!
    Geniet van t thuis zijn, hopelijk lekker weertje!
    xxx uit Davos
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je weer thuis bent. turbulente tijden zijn het de berichten zo volgend. Zoveel mogelijk genieten maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey lieve Djuna, nog niet zo heel veel verandering in jouw status quo dus, zo te lezen. Behalve dan toch de move naar E.L., voor het gevoel in ieder geval veeeeel beter!!!
    en 3 weken is gewoon weer te lang, zeker als dingen niet beter of anders worden. Vorlopig een goed besluit dus. Lieverd, ik hoop van harte dat thuis zijn je dusdanig goed doet, en dan bedoel ik vooral je organen, en tja, dat ben jij ook, dat dit een stukje genezing mag brengen.
    Doe je fam. & friends de hartelijke groeten van mij, ik denk aan jullie. Veel liefs, knuffel,

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. YES! Fijn:)

    Hopelijk blijft het ff zo!:)

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Djuna,

    Wat heerlijk een weekendje thuis!
    Ik reageer niet altijd, maar lees je berichtjes bijna altijd zodat ik toch een beetje op de hoogte blijf ;).

    Geniet ervan!
    Liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hei die Djuna,

    Fijn dat het zo 'opgelost' is en dat je naar huis bent gegaan. Dinsdag naar je rots in de branding, en die houdt je haarscherp in de gaten. Dus geniet maar lekker van het thuis zijn en aansterken. Fijne zaterdag,

    Goedenacht in een lekker bed, kuzzz,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha, fijn - hopelijk laat het zonnetje zich nog even zien!

    digitale hug,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Djuna,
    Lekker thuis, hopelijk komt de zon ook weer snel te voorschijn. En relax!! doe het 'rustig' aan en geniet.
    Groetjes,
    Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn dat je lekker naar huis bent!
    Helaas is die factor 50 niet nodig vandaag, tenminste, hier niet, ik zit onder een dik wolkendek...
    Liefsss
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hopelijk heb je zonder stoorzenders kunnen uitslapen
    Morgen fris maar ZONNIG (nemen vandaag er ff bij
    Enjoy
    Take care
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen