woensdag 30 maart 2011

Warempel- woensdag

Gisteren zomaar ineens…
Het 300e blogbericht!
Zomaar onopgemerkt voorbij gegaan hahaha.


Wat gaat de tijd snel sinds de eerste blogpost!

Om dat te vieren (of om te vieren dat alles goed gaat, dat we zo gelukkig zijn, dat we weer samen in onze hometown kunnen meeten in plaats van in Rotterdam, dat mijn maag weer wil meedoen en ik dus ALLES kan eten wat ik wil),

Gingen MissMorrie, MissPerson en ik GOURMETTEN!!!
*Special bericht aan Scary Man: Wat ben ik voorzichtig geweest! Wahahahaa…

En het was heel lekker.
Hahahaa.


Euhm, ik weet niet meer wat ik hier deed hahaha!



En toen 'braken ze mijn controlefreack- geest', hahaha: GROTE VERBOUWING! Maar t is heel leuk geworden! Love ya girls hahaha!

6 opmerkingen:

  1. 300 BLOGS WAAAAAAAUW!(keep up the good work)
    Het gourmetten lijkt HEERLIJK
    Het gezelschap idem
    Als het verbouwen een succes is
    Super geslaagde dag!!
    Take CARE (SUPER WOMAN)
    LOVE YOU

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm heerlijk en jeeej gezelligheid!
    Staat alles naar wens na de helse verschuiving van AL je meubeltjes ???
    En ik denk dat je gewoon daar aan die la hangt omdat je wat rosé'tjes in je eindelijk lieve maagje hebt laten glijden??? Kweet nie hoor gewoon een gokje?! Haha

    Liefs lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://www.youtube.com/watch?v=cf_JWtVwexA

    Goed Gaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha,lielie, wie weet!!
    Maar dit klinkt super goed,als je de missen maar het zware werk laat doen, ben benieuwd.
    Alles kan in jouw home sweet home.
    liefs van cobie, nog steeds in nederland hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er allemaal heerlijk en gezellie uit, vooral zo doorgaan!! :-)
    Liefsss
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben jij toch een rijk mens met zoveel lieve "Missen" en dierbaren om je heen!
    Ben zo onder de indruk hoe jij in het leven staat en dealt met de dingen die op je pad komen.
    Daar kan menig mens van van leren!

    Het ga je goed meis en blijf het leven vieren...!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen