zaterdag 19 maart 2011

Zo blij- zaterdag

Morgen OUTRUN CF!!!!


SO EXITED hahahaa!


Ook de MissSissen zijn volop bezig met de voorbereidingen!

Zie hier de nagels van MissLil'Sis:


En in Ziekenhuisland deden we vervolgens ook een duit in het zakje om mijn schamele gewicht weer op te krikken (JA! Het werkt weer, mijn maag doet weer mee! HOERAAAA!).

Voor iedereen die zich nog niet heeft opgegeven, maar alsnog wil komen:
KOM ZEKER!
We verzamelen op de Boulevard in Scheveningen bij de McDonalds, om 13.30uur.
Ik-kan-niet-wachten-om-iedereen-te-ziennnnnnn!!!

15 opmerkingen:

  1. Prachtige nagels Miss Lil'Sis!!!
    Het ziet er vast allemaal gezellig en lekker uit
    Morgen "beetje rustig" want het wordt BIG SHOW!!
    Voor straks sweet dreams...
    Take care!!
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig allemaal .Mooie nageltjes heeft je zusje .Je maag doet ook weer mee.goed zo!!Even weer wat pondjes erbij.Geniet morgen maar lekker van alles maar pas goed op jezelf he!!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Djuna, geniet er morgen maar met volle teugen van ....maar eerst nog eens goed slapen
    hoor! en niet vergeten! zorg goed voor jezelf ....
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo Djun, wat fijn hè! En dan doel ik zowel op Outrun CF als op mr. maag die weer meedoet. Er gaat toch niks boven een lekkere échte maaltijd (en zo te zien op de foto heb jij ook een zorgzame achterban!)mits je ervan kan genieten natuurlijk... Geef het ff tijd, dan blijven die pondjes vanzelf weer plakken...

    Veel plezier morgen, ik denk aan je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haaa!

    Ik kwam de zusjes en je papa al tegen in de gang en vroeg me al af wat ze allemaal meenamen?
    Haha ( sorry voor mn nieuwsgierigheid)

    Suc6 voor morgen, het belooft een prachtige dag te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh ik vind het zoooo jammer dat ik er niet bij ben morgen (beetje ver weg) Had je graag een keertje in het echie willen zien/ ontmoeten (en alle andere bekende CF mensen van Cf cafe, hihih) Maar goed het neemt niet weg dat ik je HEEL veel plezier toe wens. Geniet ervan en doe je best!!

    liefs
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Djuna,

    Wij wensen jou, voor morgen:

    1.fijne loopmeters
    2.heerlijk weer
    3.veul volk
    4.heel veel plezier

    Groetjes van Joke en Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hei die Djuna,

    Had dit berichtje net bij je vorige bericht gezet. Nog maar een keer dan.....

    Fijne dag morgen! Mooi dat je een ontheffing hebt weten te regelen ;-) zodat je erbij kunt zijn.
    Take care of yourself, there is only one of you in this world.

    Kuzzz en slaap zacht,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel succes en plezier morgen! Ik ben er niet bij (dikke buik ;)) maar had ook graag zo'n beroemdheid/ bekende CF'er in actie gezien. Wow wat een geweldige actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel succes en een ZZuperr Zondag

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Shitttttt mijn nagels! Niet meer aan toegekomen.
    Wie weet zo nog even...
    Ik heb gewoon kriebels in mijn buik ervan joh!
    Van morgen dan hè. Niet van nagels.
    Zo'n zin in!
    Sleep well and see you tomorrow...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahahaha ik ook Irène! Zoooveel zin waaa!
    Slaap lekker!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb zoooooooo veel plezier en succes en fun met iedereen daar!als ik in nl was geweest was ik mee komen lopen. Geniet en fijn dat je zo opknapt, groetjes aan mr. Maag. Liefs van ver!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha meid,
    Vanuit Davos wens ik je heeeeeeeel veel plezier met de OUTRUN! Hopelijk zijn er heel veel leuke mensen om te ontmoeten en heel veel lopers. Sorry ik kan niet komen :) k Lees graag het verslag (met foto's!) op je blog! Geniet ervan meid!
    Dikke kus
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Djuna!!

    Ik ben er klaar voor haha!! :D
    Tot strakkies!!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen