zondag 13 maart 2011

Zzzukkelige Zondag

Mister Papsie schrijft vandaag voor mij, want ik kan mijn ogen niet open doen. Das ook wel eens lekker want ik waan mij op het strand en het is er geen negen maar negenentwintig graden. Dus, ja, ‘pic your choice’, ha-ha-ha…

Het zal daar op het strand trouwens wel echt negenentwintig graden aanvoelen want ik zit nog dik aan de Koorts.
Verder weet ik nu dat ik geen M.orfine lust.
Dit was het, want Mr Papsie en ik gaan zometeen vet ruzie krijgen.
(in de tijd dat we dit bericht schrijven al drie keren gekotst en twee controles verder, * deken af, deken weer op, you get it…. right? Genoeg te doen hier…hahaha)

Ps. Wat een lieve reacties allemaal, dank je wel.

Noot van Mr Papsie: Djuna kan echt niet tegen M.orfine.

34 opmerkingen:

  1. Oh ik had zo gehoopt op wat beter nieuws uit
    ziekenhuisland...gelukkig heb je mister papsie
    bij je...Wie weet en hopelijk ook gaat het morgen
    weer beter...slaap zacht lieve Djuna...en tot morgen maar weer....ik duim alvast dat je je dan
    beter voelt.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach girrliegirrl, wat hebben Ze jou weer te pakken. Hopelijk vind je snel weer de weg naar boven. In the mean time: be as good as you can,...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben ze je weer te pakken...veel beterschap, energie en meer van die dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meis, wat enorm shit is dit!!!
    Knap snel op.
    Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit vind ik nou zó K.. voor je zeg!
    Ooo ik snap zó goed dat je even uit het veld geslagen bent, zonder meteen dramatisch over te willen komen. Je wilt nu godsamme een keer gewóón!!!! Het is je zóoo gegund en toch... Kennelijk toch nog hindernissen te nemen in klein ziekenhuisland. Extra lastig als je de grote wereld weer geroken hebt. Ik vind je superdapper! Wens je alle sterkte en denk aan je. Hopelijk zorgen de lieve zonnige zusters goed voor je! Vast wel, ik ken ze...
    Ik duim voor een spoedig herstel zodat je zsm weer in dat rode gevaarte van je door Etten (en Breda!!!) kunt crossen!

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had zo gehoopt op beter nieuws.Ik hoop dat je goed kunt slapen en het morgen wat beter zal gaan .Sterkte en veel liefs ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei, een blog door mister papsie, dat zegt me genoeg. Djun die het zelf niet meer kan, dan is het echt ver!

    Beterschap meis, en ik hoop dat ik morgen wat betere berichten lees!

    Woordverificatie: suffi, erg toepasselijk voor jou op dit moment

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Djuna,

    Helemaal s.h.i.t. Ik hoop dat die morfine snel uit je lijf is weggewerkt - ergens staat me bij dat dit een deja vu is?? - en dat die pijn, want daar zul je het voor gedaan hebben, inmiddels geminderd is. Meisje, reageer je maar af op Mr Papsie, duik daarna onder de dekens en neem je rust. Het is een andere manier van omgaan met je lijf als wat je gewend bent. Je bent zo gewend te knokken, heel hard, en je niet neer te leggen bij je ziekte. Nu lijken knokken en negeren een wissel op je te trekken. Het is zoals je schreef, een verkenning van een nieuw lijf. (zo zal ik de vergelijking met Kadaffi maar opvatten). Ik wens je een rustiger nacht toe, met wat uurtjes slaap. Groet aan Mr Papsie, en een slaapknuffel,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He wat enorm klote dit:( Hopelijk gaat het snel weer over!! Is het nog steeds je sepsis?

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och meske toch..
    Pff het zit je niet mee he..

    Hopelijk kom je de nacht een beetje goed door en kan je lekker slapen..

    Beterschap meissie!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We hopen zo dat je snel weer opknapt en je dit weer achter je kan laten! Een dikke liefs! Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Djun,
    hoogstwaarschijnlijk "onder zeil" met of zonder M.orfine, niet zo fijn...maar laat het spul maar doen wat het moet doen en jou snel weer wat laten opknappen om morgen weer een een betere dag te laten zijn.

    denk aan je,

    veel liefs en een nachtzoen, geen knuffel nu, veeeeel te warm....

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mr Papsie: dank voor alle liefdevolle reacties. Ik heb ze net voorgelezen en ze doen Djuna goed. Die is nog niet in staat om iets te doen, zonder te moeten overgeven.
    @Tamara: het is een onsteking in het vocht achter de longen en dat veroorzaakt nu bij Djuna pleuritis. Als ik het goed begrijp.Ze bestrijden nu die ontsteking.
    Aan iedereen een goede nacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Djuna, Mr Papsie en Mrs Mamsie

    Dit is echt ff schrikken.
    Helemaal voor Mrs Mamsie, niet denken hoor van had ik haar maar thuis gehouden. Meisjes worden groter, en soms gebeuren er vervelende dingen.
    Zelfde voor Mr Papsie, ziek zijn en spugen (ha,ha zo noemt mijn schoonfamilie het) dat doet uw dochter echt niet als hobby. Hopelijk knapt Djuna heel snel op en kan ze weer langzamerhand terug naar Brabant.
    Wat ik alleen niet begrijp hoe kunnen ze de pleuritus afgelopen week gemist hebben?

    Liefa Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Djuna kanjer het zit jou ook niet mee he =[
    Heeeeeeeeeeeel veel sterkte en ik hoop dat je er snel weer bovenop komt!
    Dan kan je eindelijk echt van je longen gaan genieten.
    En heel vaak tripjes naar zee maken ;) Egmond aan Zee is tha best!
    Slaap lekker en hopelijk is die stomme pleuritis snel verdwenen.

    Liefs Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Djuna,
    echt kl*te! Had zo gehoopt op betere berichten! Ik hoop dat je snel wat minder pijn hebt en je beter gaat voelen. Veel sterkte! Ook voor MrPapsie en Mrs Mamsie.
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een naar nieuws zeg. Zo net uit het ziekenhuis en dan weer terug erin. En dat MrPapsie moet schrijft zegt idd wel genoeg, zoals Pauline ook al schreef. Ik hoop dat de pijn snel minder wordt en vooral ook dat je niet meer zo veel hoeft over te geven. Veel sterkte en beterschap en ook veel sterkte voor MrPapsie en de rest van de family.
    Liefs, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een pech zeg!!! Balen!!!
    Heel snel weer beter worden hoor, lekker naar huis. MrPapsie is natuurlijk gewoon mega bezorgd lijkt me. Dan krijg je wel eens vet ruzie!!! Heel veel sterkte en zet hem op. Veel je ogen dicht en nagenieten van de zee!!!
    liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hopelijk knap je snel weer op, wat een ellende voor je!
    Lekker dromen van mooie stranden en veel zon!
    Lief dat Mr. Papsie ons op de hoogte houdt!

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey,

    Kop op en snel beterschap.

    Vele kussen,

    Steve & Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ach meiske wat een ellende allemaal, kom op meid, laat de morfine en de AB zijn werk doen, net als Ad schrijft hoe hebben ze het de afgelopen week kunnen missen, of is het zo snel de kop opgestoken?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Djuna en de rest van de familie

    Het zit op dit moment niet mee. Knap eerst maar even op want alle activiteiten die je wil doen wachten vanzelf. Beterschap groetjes van "de mensjes"

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hopen dat ze die pleuritus gauw een kopje kleiner krijgen en dat je er weer goed bovenop komt. Heel veel sterkte toegewenst, doe maar rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hé Djuna, balen zeg...ik hoop dat je weer snel opgeknapt bent!!
    X en groetjes, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. M.orfine is regelrecht rotspul. Je bent (helaas) niet de enige die er echt niet tegen kan. Mooi balen meis, dat strand moet voorlopig dus nog even wachten, in het echie dan: droom jij maar lekker verder. Hopelijk wordt je snel weer beter als je maar genoeg slaap krijgt.

    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Djuna en familie,

    Wat een 8baan van emoties deze dagen. Rustig blijven, mensen en heel veel sterkte en maar gauw weer beter worden.
    Liefs Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Sjips sjips sjips sjips.. wat zullen Mr. Papsie en Mrs. Mamsie (en alle lieve Missen!) het ook even meer als gehad hebben.

    Djunekind: hang in there meid! Hup, oppleuren met die pleuritis..
    Lieve familie: sterkte sterkte sterkte sterkte!

    een virus- en bacterievrije knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. meisje nou toch,,,ik droom met je mee van stranden blauwe zee mooi weer en jij lekker op het strand.
    dikke knuf kari

    BeantwoordenVerwijderen
  29. dikke knuffel voor jullie......
    door het tobi-filter van mij..........

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Shit, en ik maar denken dat je nog lekker van de zee aan het genieten was (dat was de laatste blog die ik had gelezen tot nu dan weer)
    Heel veel sterkte lieve Djuna, zet'm op, voor je't weet kun je weer lekker genieten van de zee!
    Liefs van Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Lieve Djuna,
    Maandag ochtend en ik lees dit......Ooh meisje toch wat vind ik dit vreselijk !!!
    Als ik dichter bij je zou wonen dan kwam ik je eens opzoeken maar helaas dit is te ver.
    Ik hoop dat je veel steun hebt aan alle lieve berichtjes op je Blog,wij denken aan je !!!

    xxx
    liefs
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een dikke poep zooi zeg!!!!
    Snel beter worden hoor dapper ding!

    liefs lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Veel sterkte Dunja!!! Lieve groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen