dinsdag 5 april 2011

(Bijna) Drie keer 'ja'- dinsdag

Ja ja! Je leest het goed!!!

Op vraag 2 en 3 (zie gisteren):
JA!

Dat wil zeggen dat ik
Mag paardrijden en
In september weer eens ga proberen de PABO af te maken, hahahaaa.

YEEEEEEEEEEEEY!!!

Ten slotte, vraag 1; Mag ik naar Italie?

Antwoord:
Geen nee!

Maar ook nog niet gelijk ‘ja’.
Ze gaan het morgen in het team bespreken.


Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wat
Een
Resultaat

Voor zo’n onbestemd ochtendje Ziekenhuisland!


En verder ben ik ook SUPER DE SUPER blij.
Ik zal vertellen waarom.
En sinds lijstjes zo goed blijken te werken, een Happy List van dingen waardoor ik ZOOOO blij ben geworden vandaag!


1. Ik was bij TX-sis- Daphne! En waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa she rocks Transplant! Super tof om te zien hoe ze het doet, een week nadat de ‘TX-vrachtwagen’ over haar heen reed…

2. De Suikerdoc was SUPER tevreden! Ze schreef: ‘zeer goed gereguleerde diabetes’. YEAH MEN!!!
Lieverrrd- Transplantman, Eat Your Heart Out!

3. Ik blies 2.56 liter longinhoud, dat is weer een beetje erbij! En 2.04 liter FEV1 (is 70 procent!!!).

4. Ik had een klein beetje mazzel dat Lieverrrd- Transplantman de poli niet draaide, aangezien ik die ‘volledig- ingevulde- 2- keer- per- dag- gemeten- temperatuurlijsten’ niet bij me had (ik had ze helemaal niet, eerlijk gezegd, dusss… dat viel weer mee hahaha).

5. Ik mocht weer naar HUIS. Hahaha, dat is altijd het fijnst van de dag hè.


31 opmerkingen:

  1. Yippie jajeeeeh, hortstjiekiedeeeee!! Wat een nieuws zeg!! Dat had ik echt niet verwacht, super blij voor je.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar weer; nooit geschoten is altijd mis! Wat een goede dag met ontzettend veel lichtpuntjes. En heerlijk naar huis gaan, is the best!
    Ik zie je al gaan hoor in september: op je paard, met je prachtige Italiaanse kledij aan, op weg naar school. TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yessss!!! En..als je nog niet naar Italie mag, kom je maar naar Zwitserland, we hebben hier ook transplantmannen (Kantonsspital St. Gallen) dus.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een ontzettende meevaller is dat zeg! Wat fijn!! En ook dat je vakantie naar Italië nog niet direct afgewezen wordt: spannend dus nog! Djuna gaat weer met sprongen vooruit woehoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow meid!
    Gewoon super!! :D
    Ik ben blij voor je!! Het mag ook wel eens een keertje meezitten!!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is echt zo´n happy dag vandaag =) die zon denken we er gewoon bij, ben helemaal blij voor je =D.
    Goed nieuws van hier: CF onderzoek in het UMCU in opstart wat ik naast mijn studie mag gaan doen! Helemaal zin in!
    Liefs en veel plezier met paardrijden!
    klein co-tje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jeeeeeej wat een goed nieuws allemaal, je zag er ook supertjes uit! You rock!

    xxxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn voor je!!!!!Weer een super leuk vooruitzicht!

    Ik heb nog een vraagje (als je zin hebt om dat te beantwoorden...)
    Jij hebt altijd zo netjes stukje tekst...foto...stukje tekst, maar als ik een foto toevoeg bij m'n blog waar ik het typ dan komt de foto gewoon bovenaan het blogstukje en niet ergens in het midden van de tekst waar ik het eigenlijk wil hebben! Snap je het..?! hihi

    Alvast heel erg bedankt voor het antwoorden!(niks verplicht hoor!)

    xx Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Djuna je gaat goed. Die vakantie komt ook wel.
    Dat duurt toch nog even.
    fijn dat je ook weer verder kunt gaan met de PABO.
    Zo'n juf als jij zal zich iedereen wel toewensen.Veel succes met paardrijden.
    (mijn vriendin heeft laatst maart ook 2 nieuwe longen gekregen)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. om met jezelf te spreken: waaaaaaaaaaaah!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Djuun!

    Heerlijk dit nieuws! Je bent een toppertje!

    X Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOOOHAAAAA Bente, hoe cool!
    Echt leuk, gefeliciteerd!

    @Marjan: Hahaha voor zover mijn pc-kennis rijkt: ik plaats altijd eerst de foto, en dan typ ik de tekst eromheen.
    Hahaha maar ik weet niet of je daar iets aan hebt...
    x!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een goed nieuws, Djuna. En wat zul jíj BLIJ zijn, met hele grote vrolijke letters. Echt GEWELDIG!!!!!!
    Geniet ervan, maar doe je al. Dat hoeft niemand je te zeggen!
    Dikke kus,
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superrrrr zeg, 2x JA!! Geweldig

    Grts, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. beste dunja,

    ik lees al een tijdje mee en heb grote bewondering voor de manier waarop jij in het leven staat. Nu las ik dat je de pabo aa het volgen bent. Misschien kan ik nu iets voor jou betekenen. ik ben intern begeleider op een school voor speciaal basisonderwijs en kan wel zeggen dat ik een ruime dosis ervaring heb. Als je een keer een onderwerp heb waar je niet uit komt wil ik je met alle plezier op weg helpen
    vriendelijke groeten carla van der veen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schrijf het maar in een logje als je hulp nodig hebt, dan stuur ik je mijn e-mail
    carla van der veen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Carla! Wat lief!
    Dat ga ik zeker ter harte nemen!
    Maar ik ga pas in september ermee door, eerst nog n beetje sterker worden/ stabiel blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hei die hei,

    Wat cool dat jouw verlanglijstje géén gevaar voor de Volksgezondheid oplevert! Op een enkel nader te bestuderen puntje na. Mij benieuwen. Je leven staat weer bol van de plannen en die gaan vast gebeuren. En zó goed dat je weer WEG mocht, GEWOON naar huis. Bijna vreemd idee moet dat zijn. Dat je zomaar, alsof je een gewoon mens bent ;), uit het EMC kunt lopen.

    Fijne avond en kuzzz
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wie had dat verwacht Djuna, je mag weer paardrijden. GEWELDIG is dat, en op reis zal binnenkort ook wel kunnen zeker :)
    Lieve groetjes - Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. tuurlijk, eerst nog meer opknappen. Voor de klas is altijd erg intensief en ervoor studeren natuurlijk ook (mijn zoon studeert ook aan de pabo. In welk jaar zit je? Leuk dat je zo positief reageert trouwens. mijn e-mail adres is carlavanderveen@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super Djuna! Leuk om te lezen!
    Geniet van het lentezonnetje als ie doorkomt ;)..

    Liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super gaaf Djuna, wat geweldig allemaal!
    Lieverd je hebt het dubbel en dwars verdiend!
    Liefs Cobi.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, paardrijden...SUPER!!! Maar dat je de PABO doet vind ik helemaal geweldig! Ik ben ook juf en remedial teacher! Helemaal leuk! Jouw kinderen krijgen echt de meest positieve juf ooit! (mocht je ooit hulp nodig hebben, heb megaveel dozen op zolder staan én alle tijd van de wereld wegens tijdelijk afgekeurd...dus....)
    doei, juf Karin
    ps Italië gaat ook wel goed komen toch?!?!?!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je mocht weer naar huis:DAT IS HET MOOISTE!!!!
    Tevreden doktors en goede resultaten WAAAAAUW!!
    3 vragen (allmost) positief:SUPER!!!!
    Mazzel bij de poli!!!
    Die volledig-ingevulde-2keer-perdag-gemeten-temperatuurlijsten had je niet bij,maaaaar die vergeet je never again!!
    Sweet dreams LOVE YOU (last but not least)Take care!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. jeeeej dan kunnen we een keer samen gaan paardjerijden!! ;)
    jeeej en daf rulessssss!!!

    liefs lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heb je nou nog de excellsheet niet gemaakt om transplantman van zn voeten te blazen?!
    jij slurpt het leven echt naar binnen en ik geniet ervan via je blog. thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat goed joh je longfunctie :D. En al het andere goede nieuws :D.
    Helemaal super.

    X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Whaaa supergoed zeg!!! Echt fijn dat het twee keer ja en is en die andere ook geen echte nee!
    Btw, mocht je nog boeken voor de pabo nodig hebben... Ik ben helaas moeten stoppen dus heb nog wel wat in de aanbieding (haha die ene nog nieuw in de verpakking en toch het tentamen gehaald). Al zijn het eerste jaarsboeken en jij bent natuurlijk al verder. Nou ja mocht je tzt willen weten wat ik nog heb, let me know!
    Veel plezier met de paardjes, de zon en tzt de kindertjes!
    Groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Djuna, ook ik ben heel blij voor jou, dat het nu allemaal zooooo goed gaat!
    Keep going this way!

    Greetz, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen