dinsdag 19 april 2011

Daar is -ie dan toch eindelijk hahaha- dinsdag

Finally,
Na veel overtuigingskracht mijnerzijds (naaa valt mee hoor), dat -ie ÉCHT nog wel over straat kon ná een blogpostje,
I give you...
SCARY MAN aka Thomas!
(We gingen een dagje naar, haha, 1 keer raden... SCHEVENINGEN!).

Scary man trotseert de golven, wooohaaaaa!

Alleen Veullllste koud voor mij in de zee hahaha!

(Kurhaus)

Maar je geeft d'r wat te eten en alles is weer goed hè...

Euhmmm, waarom maakte ik deze foto ook alweer..?

Nog even de snob uithangen en ZONNEBRILLEN passen yeeeehaaa!


En toen maar weer naar huis hè.

17 opmerkingen:

  1. Ik zou bijna zeggen: Ga eens een beetje rustig aan doen.
    Maar dat doe ik niet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja maar nou weet ik (weten we!) nog niet hoe we dit heerschap moeten plaatsen hè Djuna. In welke categorie valt hij? In welkje hokje hoort hij? Deze structopaat heeft hokjes nodig...
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er héél gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HELEMAAL goed om je met volle teugen (lucht) te zien genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MissMorrie19-04-11 23:20

    Hahahaha, Irène!!!!! ;)

    Het ziet er heel gezellig uit!
    Geslaagd dagje volgens mij!
    Nog een zonnebril gekocht, of alleen kijken, kijken niet kopen?

    Slaap lekker!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. laatste foto heel cool, Mr Scary rules! roadtrip is ok, Mr Scary on the wheel...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja Djuna, misschien moet je maar s antwoord geven op Iren d'r vraag..;-)
    In ieder geval een gezellige dag zo te zien:D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Djuun,

    Heerlijk zo'n dagje Scheveningen, lekker frisse lucht opsnuiven.
    Scary Man, toppertje hè

    Liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is lente......

    het zou zomaar toch die kikker van gisteren kunnen zijn........

    Ik zou het helemaal geweldig vinden !!!

    Maar ik geniet er nu ook van om jullie zo te zien genieten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We sluiten allemaal aan bij Irene. Dus ik ook...;).
    Ziet er weer uit als een hele fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Scary man is helemaal zo scary niet. Maar Scheveningen rules!! En wat ziet jouw eten er kunstig uit zeg! Je hebt er weer van genoten zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha EINDELIJK :P weten we wie Scaryman is ;)
    Hij is alleeen helemaal niet SCARY haha..

    Ziet er weer uit als een leuk dagje meid! :)

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Djuna!!

    Weer een lekker dagje aan zee geweest! :D Groot gelijk hoor meid! ;)

    Ik moet donderdag om 14.45 LF blazen en 15.30 bij de longarts..
    Miss zie ik je dan nog wel ja!! :D Zou leuk zijn!!

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeps ..
    Zonder masker vind ik hem enger.

    En alweer een dagje naar he strand. Misschien maar verhuizen naar Scheveningen.

    X Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De slippers van thomas voor een eerste zomerse dag zijn helemaal verantwoord, zeker als je ook nog es in de zee durft.En laat de dames maar raden, hoor,
    haha, wie wil er nou niet met djuna naar scheveningen.High tea in het kurhaus is ook heel leuk voor een volgende keer, mag ik dan mee?
    liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heej Djuna,,,

    Ziet er erg gezellig en zonnig uit :)

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hej Djuna,
    mij maak je ook wel nieuwsgierig hoor... hoe zit dat met Scaryman ;-)
    Maar je hebt gelijk, lekker genieten hoor, en Thomas natuurlijk ook!
    Ziet er gezellig uit daar in Scheveningen, en het weertje is ideaal.
    Geniet ervan, en succes morgen bij suikerman.
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen