donderdag 21 april 2011

Dat is chique- donderdag

Vandaag stond er weer een middagje Ziekenhuisland op het programma.
Dus met het raam van mijn rode racemonstertje open (ik heb geen airco weet je wel), op weg naar mijn Suikertante.

Zij was nog steeds tevreden over mijn ‘goed gereguleerde suiker’.

Yeeeeeeeey!

Ze vond alleen dat ik ‘wel wat vaker een curve kon bijhouden’ en ‘of ik dat zelf ook niet wat magertjes vond’, zoals ik het nu deed.

Maar gelukkig redde de langetermijnsuiker mij, want die was prima (lucky me!).

Ook nog even ge-meet met de Transplanthandlanger en dr. Pocahontas.
Die opmerkten dat ik er zo ‘koket’ uitzag. (Ik hoor het Philip Freriks zo zeggen).

Waaahahahaha.
Dat woord heb ik nooit eerder gehoord in relatie tot mij!

Daarom dacht ik, laat ik dat kokette jurkje even met jullie delen.
Waahaha.



Maar eerlijk- eerlijk?
Op dit moment voel ik me zo:


Haha kei- en kei- moe!

Maar wel blij dat alles goed was natuurlijk.
Wooooooooohaaaaaaaaaaaaa!

Nu thee zetten en dan euhm, niks meer!
Doeidoeiii en nog een kokette avond voor jullie!

13 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige outfit! Voor zo'n goeie dag :) Slaap lekker straks!

    xxxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wij zouden zeggen: " Wat zie je er KEK uit!!" Mooi ook met die pumps er onder, echt ladylike.

    Pff zo'n dag is altijd vermoeiend maar wel lekker moe als het zo goed gaat.

    Fijne paasdagen, groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MissMorrie21-04-11 21:35

    Whaaaa...die outfit is zo tof!!
    Heerlijk zomers en in combinatie met dat chique jasje en die elegante schoenen zie je er inderdaad heel 'koket' uit! Dat taalgebruik van de doc's is wel heel deftig hoor...pfff! ;)
    Truste voor zometeen mop!

    xxx MissMorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super leuk jurkjeeeee!!! :)
    Hopelijk heb je snel weer iets meer energie ;) En anders maar lekker genieten in de tuin van het mooie weer!

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eerder een Frans jurkje...een geheel als a summer breeze....uitgesproken als Charles Aznavour dat zou doen.
    ByeBye

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beeldig jurkje alvast een voor "ALLE GELEGENHEDEN"
    Lekker rusten
    Sweet dreams
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jij kleine kokette katinka! ik vind koket een jaren 60 woord. hoe zie je er eigenlijk uit als je er koket uitziet?? ik heb geen idee! even een dagje relaxen misschien vandaag?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mwaahahaa wat waren ze weer attent en complimenteus en gewoon super tevreden over je !!!!!

    Dan kan het natuurlijk alleen maar over je super vrouwelijke kleding gaan.

    Fijne paasdagen!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk om jou gisteren weer even te zien!! :D
    En wat zag je er goed uit!!

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wou Djuna,

    Ziet er goed uit. Je kan zo prima over de Oude Binnenweg paraderen. Zelfs over de decadente Meent.
    Curve's bijhouden, dagelijks tempen, wegen, blazen. Man man, we hebben het er maar druk mee. Zeg altijd "Kan beter gaan werken, dan heb ik meer rust"

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow, dat is chique om mee naar t zkh te gaan! Dat doe ik nou nooit, maar is vast een idee, want dan mag je sneller weer weg, want in zo'n outfit kúnnen ze je gewoon niet houden. Dank voor de tip :-)
    Fijn dat t zo goed met je gaat!!!!!
    Dikke kus uit Davos
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo lieve Miss Piggy

    Je hebt geen AIRCO maar ARKO.

    Ga door met schrijven, genieten en léven.
    Liefs, geluk en alle goeds.
    Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha ik wilde ook al schrijven dat je ARKO hebt... vertaling: Alle Ramen Kunnen Open :-)

    Je ziet er goed uit meis, koket.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen