dinsdag 12 april 2011

Die dag- dinsdag

Hey J.

Hoe is het daarboven?

Ik ben je niet vergeten hoor.
Echt niet.

Een half jaar al, morgen.
6 maanden geleden dat je doodging.

Lijkt als de dag van gisteren.
6 maanden zijn zo voorbij.

Hoewel ik op dat moment nooit had gedacht dat tijd zo snel kon gaan.
De tijd ging toen zo tergend traag.

Alles was zo moeilijk, J.
Alles.

En kijk nu eens naar mij.
Leven is nu gemakkelijk.
Alles is gemakkelijk.
Oh J, wat had ik jou dat ook gegund.
Makkelijk ademen,
Makkelijk leven.

Echt raar eigenlijk.

Hoe dingen lopen.

En dat jij er niet bent.
Dat jij niet die Nieuwe Lucht hebt gekregen.

Gelukkig vraag ik nooit waarom.
Want dat maakt mij misselijk.
En hé, het gaat net zo goed met de voeding hè!

Ik ben je niet vergeten.
We hebben ook voor jou gelopen, op de OUTRUN CF- dag.

Ik ben je niet vergeten.
Echt niet.

Liefs,
Djuna



15 opmerkingen:

  1. Lieve Djuna,

    Ik denk, ik denk dat hij het hoort. En naast D1 en D2 met een glimlach naar je kijkt. Dat kan niet anders.

    Liefs, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tijd gaat snel ,maar herinneringen blijven .Het is goed om even terug te denken maar soms ook verdrietig!!Het waarom krijgen we helaas meestal geen antwoord op
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend lief dit logje en ontroerend. Lijkt me soms best raar voor je....heerlijk dat je zo hebt genoten aan zee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klopt Djuna,

    Al 6 maanden een stralende ster.
    Blijkt raar .. een loterij wie haalt het wel of niet.
    Allemaal proberen we het te redden helaas .. is en blijft het een rotziekte.
    Daarom gaan en blijven wij er van genieten. Als nagedachtenis aan degene die we nooit kunnen vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi stukkie weer Djuun...

    X Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Djuna,
    Je weet mensen te raken met je berichtjes.
    Elke dag lees ik even hoe het met je gaat. Toen ik net je stukje las over mijn broer Jo kon ik even niet anders als huilen. Ik had hem ook graag gegund wat jij nu meemaakt. Toch ben ik er van overtuigd dat hij het nu ook goed heeft en de dingen doet die hij graag zou willen doen.
    Ik mis hem er niet minder om, maar 't geeft wel lucht. Hij heeft het goed daarboven.
    Heerlijk om te zien hoe jij geniet van het leven
    en je inzet voor anderen is hartverwarmend.
    Geniet van je mooie dagen en weet dat we ook met je meeleven als het minder gaat.
    Groet M ( zus van J )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bepaalde gebeurtenissen vergeet je nooit
    Dat hoeft ook niet je probeert ze te plaatsen.
    Love you!
    Take care
    Succes morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Djuna,
    wat ben je toch een schat!
    Liefs Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief van je! Je bent een kei hoor!
    Greets Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent een kanjer!!
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb geen woorden.
    Maar toch ff een berichtje.

    Knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Djuna,
    Wat heb je een mooi stukje geschreven voor Johan! Ontroerd waren we toen we het lazen.
    Fijn om te weten dat je hem niet vergeten bent.
    Ook wij missen hem nog heel erg elke dag, al weten we dat hij het in de hemel goed heeft.
    Heerlijk hoe jij van je 'nieuwe leven' geniet.
    Wat een enthousiasme en dankbaarheid lezen we op je weblog!
    Pas wel goed op jezelf hoor Djuna!
    Een hartelijke groet van J's ouders, ook aan je ouders!

    BeantwoordenVerwijderen