maandag 4 april 2011

The Masters- maandag

De Transplantman en mijn MasterChirurg in het nieuws!!!
Lees het HIER.
Waaaaaaaaaaaaa!


*Trots trots trotse Djuna hahaha.

Morgen weer naar de Transplantman.

Mijn ‘verlanglijstje’:

1. Mag ik in mei als-je-blieffft, pleaseeeee naar Italie?
2. Mag ik weer paardrijden?
3. Mag ik in september weer studeren?


Woooohaaaa!

En weet je wat –ie gaat zeggen?

1. Nee.
2. Nee.
3. Dat zullen we te zijner tijd zien, Djuna. Als je stabiel bent hè.


Hahahaa. Maar hé, a girl can only ask, right?

Dusseuh, duimen maar voor morgen hahaha!



17 opmerkingen:

  1. Hee Djuna...
    Nouuuuu dan geloof ik dat de Transplantman ook wel een beetje gelijk heeft hoor,naar Italie ??!!.......
    Wat als er daar iets niet goed gaat,mennnn je moet er toch niet aan denken joh..!!
    Terschelling is ook TOPPIE hahaha.....
    En paardrijden,noouu op een heel oud paard zal het best lukken...

    Lieve groetjessss
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hei die hei,

    Wie niet waagt wie niet wint. En áls je waagt, doe het dan goed: de aanhouder wint n.l. Zo, na deze twee wc-muur-tegel-spreuken kun je er vast weer tegen :). Je Masters zijn echt keien, de beste volgens de getallen en waarschijnlijk ook voor jouw gevoel. Leuk om te lezen!!! Ik snap helemaal dat je beretrots bent.

    Kuzzz, fijne avond, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha mja die kans zit er wel dik in ja. Maarrr Nee heb je, ja kan je krijgen:D

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga voor je duimen meid!
    Succes morgen!
    Als je LF blaast, zwaai dan even naar me! Haha! :P

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmm je zou best gelijk kunnen hebben dat hij tegen de eerste 2 nee zegt, maar die laatste?? Ik zie mogelijkheden hahaha....nou je voelt je blijkbaar helemaal goed. Succes morgen bij de transplantman en blaas ze omver

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Djun,

    zo te zien heb je weer een top weekend achter de rug, wat fijn dat je oma en opa bij het strand wonen.
    Ik las het stuk van de dokters, echt super interessant, ook een hele leuke foto :P.

    Met je verzoeken komt het vast ook wel goed, als je het maar vaak genoeg vraagt, zeggen ze vanzelf wel een keertje Ja :D.

    tot volgende week.
    xxx Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Djun,
    Echt leuke foto's van t weekend!!
    Ik duim dat alles morgen goed is en dat je donderdag nog stabiel bent want dan moet het toch echt eens gaan gebeuren :) Reservering gelukt?
    Succes morgen en tot snel!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even een reactie op jou berichtje..

    Ik wist niet hoevaak ik gewogen moest worden. Nu blijkt, maandag en donderdag.. Maar ze zijn me op donderdag al 2x vergeten..
    Dus nu ga ik erop letten donderdag dat ik gewogen wordt..;)

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vragen staat vrij Djuna ;-)

    Grts, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik laat me altijd weer verrassen door de liedjes bij je posts.
    Nu heb ik echter een liedje gevonden dat jij vast niet kent maar die jij met jouw humor wel zal weten te waarderen,
    Veel liefs,
    Hans

    ......en dit is de link:http://www.youtube.com/watch?v=HPyl2tOaKxM&feature=player_embeddedchea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. meid ik duim!! :)
    3x is scheepsrecht toch? :P
    Dus wie weet 3 op het verlanglijstje ook..

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waaaaahahhaa Hans, die is MOOI!!! Te lollig!

    @Neeltje: Wooohaaaaa jaaa see you next week!

    @Pauline: Hiiiii ik werk hard aan die stabiliteit hoor, dus ik heb wel vertrouwen dat t gaat lukken hahaha YEEY!

    @Sanne: als je 'geluk' hebt, doen ze t niet alleen maandag en donderdag, maar ooook nog in het weekend hahahaha.

    @Dicky Marie: Ha, jup, anders wordt t Terschelling. Hahaha ook 'best ver' weg...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk van jou dat je de antwoorden op voorhand al weet.. LOL
    Alles op zijn tijd he meid :)
    Liefs - Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Djunaa;)

    Het creëren van lijstjes alleen al is een eervolle droomsituatie. We moeten hoog dromen opdat we niet te laag "realiseren". En als we de droom vastklampen, dan komen ze uit! Mircales do exist:D Ze zijn zo mooi ! Het hebben van een lijstje, het kunnen dromen, is al een rijke gave an sich!
    De toute façon, ik wens dat die van jou zich openvouwen als een lentebloem!
    Veel succes morgen @ Erasmuss!
    Doe de groeten aan de Transplantman:)

    CiaoCiao!,,

    Mikee

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ps; Hartelijk dank voor het adres! Zou je willen zeggen aan Transplantman dat hij een mail heeft ontvangen van mij?

    X Mike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zal ik doen Mike, zowel die groeten als dat-ie z'n mail moet bekijken, hahaha!
    En bedankt voor je mooie woorden, LET'S DREAM BIG!
    x!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha wat een vragen ga je op die arme transplantman afvuren. Nou is hij natuurlijk wel wat gewend dus dat zal wel goedkomen. Tja het zou natuurlijk fijn zijn als het drie keer ja werd... Het is wel super dat je die plannen weer maakt en misschien dan wel niet nu direct maar wel in de toekomst kunt uitvoeren!
    Maar eh, wat wil je gaan studeren?
    Ik ga eerst Texel onveilig maken en dan ergens verderop in dit jaar Italië. BTW die leuke kno-dokter is er niet meer. Jammer hoor haha, daar ging m'n uitzicht. Had nu weer een ander toen ik er vorige week was.
    Groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen