dinsdag 26 april 2011

Milow maandag- maar dan dinsdag

Waaaaa!
MissMorrie, MissPerson en ik gingen deze avond naar een concert van Milow, in Eindhoven!!!

Mijn eerste After-Transplant concert, jippie!!!

En nu ben ik gebroken hahaha, snel slapen want morgen staat er weer een bezoekje aan de Transplantman op het programma (hij is dan wel geen Milow… in mijn optiek is -ie mínstens even belangrijk hè!).

En blaaaaaaazen.
En prikken.

Oh.

En ook naar de Dear Dietiste…
Maarrrr daar heb ik heel goed aan gedacht hoor, deze avond.
Zoals het een echte McDonalds- vrijheid- zoekster betaamt, ben ik heel de stad doorgelopen om ons te voorzien van hamburgers en jaja, ook kipnuggets hahaha.
Dat komt dus wel goed morgen.

Ok ik brei er een eind aan want het niveau van mijn blog wordt er ook niet beter op zo...

Doeidoeiii!
Love y'all!


Zie hier: James en Martin uit Schotland.
Die namen alleen al maken het voorprogramma 1 groot feest hahaha!

Die meisjes gaan LOSSS!!!

Milow met mijn 'heldin van de avond'; Nina Babet!

Natuuuurlijk ook even op de foto hè...
Mèn, kijk er 1 blij zijn hoor, waahahaha!

6 opmerkingen:

  1. Fijn om je zo te zien genieten!

    Miss zie ik je in de loop van de morgen nog ergenst......

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk om te zien!!! :D
    En dat jij hebt genoten is wel te zien aan de foto's!

    Succes bij de transplantman en dietiste! Hopelijk heeft de hamburgers gezorgd voor een paar extra kilo's! ;)

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waaaw, Milow-concert, dat moet fantastisch geweest zijn!!! Zong ie ook 'Building bridges' uit zijn nieuwste album? Overduidelijk dat je genoten hebt!
    Enne.... doe dat goed bij Transplantman hé! ;))))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er een echt SUPER CONCERT uit!!
    Nu minstens zo goed bij TRANSPLANTMAN!!
    Dan is het plaatje perfect
    TAKE CARE NOW AND AGAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whaaaaa jaloerssss!!! Maar ik had wel een kaartje van hem
    Toen in getranst was jeeeeej!!!
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WHOEHOEE.... dat kan je ook weer op je after transplant lijstje zetten!! ;)

    Super meid! Nu lekker bijkomen en ik duim dat de transplantman lief voor je is!

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen