maandag 25 april 2011

MrsOma- maandag

I knowwwww, weer laat hè!
(was in slaap gevallen haha whoopsie)


Mijn gezonde-mensen-ziekte is helemaal weg hoor!
Zonder zonder ZONDER hulp uit Ziekenhuisland!!!
WAAAAAAAAAAAA, dat is inderdaad een heel fijn gevoel!


Nadat ik vannacht (of ja, ok, inmiddels gisterennacht) nog dealde met de laatste gezonde-mensen- ziekte, ‘besloot’ mij maag dat het vandaag wel weer genoeg was met protesteren.

Dus met 2 kilo minder van mij (Balen- balen Dear Diëtiste) en de rest van de gang, zijn we toen toch á la Pasen, vertrokken naar MrsOma.
En laat zij nou toevallig aan zee wonen hè.

Waaaaa super heerlijk.









Ennn natuurlijk, niet te vergeten! Fijne Pasen iedereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!

12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Djuna,

    Je raakt er bijna aan gewend als volger, zodra je je kans schoon ziet volgt een uitstapje, en gelijk heb je. Vandaag nog een mooie dag gewenst, met veel zon, zee en zand. Groet aan familie,

    Kuzzz, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Dunja,

    Het blijft fijn om te zien dat het zo goed met je gaat!! Fijne tweede paasdag toegewenst!( benieuwd waar de reis vandaag naar toe gaat!)

    Groet, Vera.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's zien er super uit! Hele fijne tweede paasdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat fijn dat je weer beter bent! En helemaal fijn dat je zélf beter bent geworden, zonder hulp van het ziekenhuis. Dat gaat de goede kant op. Jij ook nog een fijne Tweede Paasdag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha jij bent echt een inhaalslag aan het maken hé!
    Nou ja een buikgriepje hoort daar niet echt bij natuurlijk maar ik wil je wel een extra grote zak paaseieren sturen om de verloren 2 kilo weer in te halen.
    Fijn om te zien dat je zo geniet van je zelf verworven vrijheid.
    Lieve groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thanks voor de SUPER LEUKE dag!!!
    De foto's spreken voor zich!!!
    Hoe die dag eindigde??Waaaaaaaauw
    Dat lachen blijft in DE HAAN "galmen"
    Al was het maar een paar minutjes opa HEUL blij!
    Op naar paasmaandag, maak er weer een spetter van!
    Take care "now and again"
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig ben je weer beter meid!! En wat een leuke foto's!!! :D

    Geniet er allemaal maar lekker van!!
    En die 2 kilo komen er vanzelf weer aan! :)

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo lieve Djuna wat heerlijk om je blogs te lezen en je zo te zien genieten van alles.

    Vooral die strandfoto's ben stiekum een beetje jaloers op je, kom er al ruim 8 jaar niet meer door mijn longziekte.

    Het staat ook bovenaan mijn lijstje wat ik ga doen als ik mag gaan genieten van mijn nieuwe longen STRANDWANDELING maken ;)

    Djuna GENIET ervan, this je gegund.

    Nog een fijne 2de Paasdag.

    Liefs Janetta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. GENIETEN DAT MOET JE DOEN EN IEDEREEN MET JOU.
    Veel liefs aan iedereen daar. Frieda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Djuna, zou je niet eens een leuk appartementje aan zee huren?? Volgens mij hoor je gewoon op t strand.... :D
    Heerlijk om te lezen hoe goed het met je gaat en dat gezondemensenziektes je niets kunnen maken. Tough Cookie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je weer beter bent, en bij Oma was het zeker een leuke dag. Genieten maar!!

    Veel liefs - Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wordt van jouw blog helemaal blij,,
    groetjes Kari,,

    BeantwoordenVerwijderen